Volledige versie bekijken : Spamoverlast



compuchrisje
25 May 2008, 21:46
Sommige leden hebben vast gemerkt dat afgelopen week het forum diverse keren slachtoffer was van spammers van oosterse afkomst. Vooral in ons nieuwsforum (IT-nieuws) zijn de posts van mij (compuchrisje, voor wie 't niet door heeft) een mikpunt. En vermits we allemaal hier ten lande ons ondergoed of badkuip wel zullen uitzoeken, vraag ik nu aan jullie, leden, om me even te helpen om toch nog wat nieuws te kunnen brengen.
Wie zelf goed kan schrijven, post zijn werk gewoon in het IT-forum, ik of een andere moderator zal het na controle op copy-plakwerk goedkeuren, zodat het zichtbaar wordt voor alle leden.
Wie niet zo schrijfs is, post het gekopieerde bericht in datzelfde forum, het zal nadien door mij aangepast worden. Voor de telling van jullie postaccount kan dit enkel ten goede komen! En vooral natuurlijk het forum en zijn berichtgeving.
Even terloops: ik moet het zélf ook wel snappen, puur technisch Engels of hardware-items heb ik liefst een beetje uitgelegd.
Met dank voor de medewerking.

Jule
25 May 2008, 23:23
Ik snap 'em nie. Wat is het verschil nu tss een post van u en een post van mij?? U heeft gewoon meer succes bij onze Oosterse medemens? Maar ze kunnen toch ook andere schrijfsels vol spammen?

compuchrisje
25 May 2008, 23:26
Dat is net het vreemde, enkel op nieuwsberichten van ondergetekende. Heb getest via één van je medeleden, dààr is geen enkele badkuip of babe aangeboden. Wél nog op een post van enkele weken terug. Op die breedtegraad kunnen ze dus wschl geen datums lezen.

Jule
25 May 2008, 23:33
Is het een knappe babe? :lol: :D :p

Eigenlijk kan u dus uw verslaggeving voort zetten. U hoeft het enkel onder iemand anders zijn naam te posten. Had u nu vrienden gehad op dit forum, zij zouden dit met plezier voor u doen ... :lol: :D :p :shy:

Jule
28 May 2008, 00:36
In ieder geval een dikke proficiat aan de forumleiding. Als simpel lid merk ik niks van die spamoverlast! :good: :bow: (y)

PeterN
28 May 2008, 08:07
Jelle heeft ondertussen wat extra's ingebouwd in de site om deze spammers zoveel mogelijk op te vangen. Voor zolang ze het niet door hebben en gaan omzeilen blijkt het allesinds effectief;)