Volledige versie bekijken : ik doe het met meer gevoelens



gabriel
28 May 2008, 17:19
daar kunnen we nog iets aan leren
http://www.dumpert.nl/mediabase/108791/173a723a/grijpmachine_kleed_dame_uit.html

Obsessed
28 May 2008, 19:14
Ik kan dat zonder brandstof te verbruiken :lol:

compuchrisje
28 May 2008, 23:01
Tiens... die kapstok intrigeert me wel...

Baloeke
28 May 2008, 23:59
Zou andersom ook kunnen?

Iced Dragon
29 May 2008, 09:55
't clipje is blijkbaar voorbarig beëindigd?

stallion
29 May 2008, 10:15
*wacht geduldig op deel 2* :D

Fakke_Berto
29 May 2008, 20:43
*wacht geduldig op deel 2* :D
Ja, in deel 2 gaan ze dus die grijper uitkleden :p. Of misschien gaan ze die dame in de grijper zetten en die vent uitkleden.

Jule
30 May 2008, 00:05
Of misschien gaat de man met zijn grijper een veel te strakke string bij Phil O'Sophe verwijderen ...? (Phil O'Sophe kan zelf de string niet meer verwijderen daar ie veel te strak zit?)
Voor de mensen die zien waar de man met zijn grijper grijpt; als ie bij Phil O'Sophe iets teveel mee grijpt, kan dit op Phil O'Sophe's leeftijd toch geen kwaad niet meer. :D :p

Op zijn leeftijd moet hij toch zorgen voor voldoende beweging; dat hurkend plassen kan dus nog een zegen zijn? :D :p

Sarana
30 May 2008, 14:26
begrijpen wie begrijpen kan:D

2B's
30 May 2008, 19:06
Mijn handen zijn gelukkig iets kleiner dan die grijper!

mamsie754
7 June 2008, 16:25
toch knap ,vind ik

Merel
7 June 2008, 18:42
Tiens... die kapstok intrigeert me wel...
Je zal het geloven of niet, maar dit is écht waar...
Ik was toevallig aan de achterkant van de openbare biblioteek van Vilvoorde tijdens hun "vernieuwingswerken", toen ik merkte dat exact dezelfde kapstok werd afgevoerd in een vrachtwagen, samen met andere zaken die gingen weggegooid worden. Het is een echt prachtig kunststuk in zijn genre, puur vakmanschap van verleden eeuw ! Heb hem gered van een oneervol einde.

Het strafste van de zaak : De "verantwoordelijke" van de biblioteek was het absoluut ten strengste verboden ook maar iets weg te geven en weigerde resoluut ! De chauffeur die dat moest wegbrengen had daar geen verbod voor want de zaak stond niet meer in het gebouw en ten slotte ... het moest toch weg ! Bureaucratie is de wereld nog niet uit.

Jacques Brel zong het al ..."Un fonctionnaire, c'est quelqu'un qui fonctionne"
:rulez: Met excuses aan alle "beambten" met enig gevoel voor humor.


Iedereen is welkom om te komen oefenen met mijn kapstok maar zonder machines en ... met veel meer gevoel(ens) ! :devil:

zehro
10 June 2008, 20:28
dat is nu wat ik noem,Vakmanschap!:)