Volledige versie bekijken : TomTom



Iced Dragon
10 June 2008, 23:13
misschien kon ik hem ook onder "rookworst" plaatsen ... of nee, da's hansworst zeker? :rolleyes:

enfin, dit kwam ik tegen op www.standaard.be

waarvoor print screen allemaal goed voor is, niet ;)

http://img.photobucket.com/albums/v112/iceddragon/tomtom-1.jpg

berger
11 June 2008, 11:43
TomTom is ook een goed navigatiesysteem. Ze hebben onlangs Tele Atlas overgenomen. Hopelijk vinden andere navigatiesystemen nu nog de nodige wegendatabanken.

Baloeke
11 June 2008, 11:57
En zoiets moet het trotse gezicht zijn van levenslijn, veiligheid troef.

peenif
11 June 2008, 13:19
Doet hééééél goed zijn best om zijn voorbeeldsfunctie waar te maken, uitgeweken voor een kat, uitgeweken voor de belastingen, op korte tijd twee keer rijbewijs foetsie en nu dit...chapeau.

Krikkie
11 June 2008, 18:31
Is toch logisch, TomTom is zo geëvolueerd zodat je met speed op je bestemming geraakt.
Ze kunnen geen betere mascotte wensen...:lol:

Groetjes Krikkie

Sarana
13 June 2008, 11:20
Wat ik nog het strafste vind is dat cocaïnegebruik buiten de wedstrijden totaal niet strafbaar is. Dat spul blijft wel 48 uur aantoonbaar in bloed en urine en zal dus ook wel nog een tijd nawerken. Bij intensief gebruik vinden ze het zelfs na 8 dagen nog terug!
Cocaïne is een opwekkende drug die het mogelijk maakt inspanningen te leveren zonder gevoel van dorst, honger of vermoeidheid.

Toch wordt het niet als doping beschouwd? Ik vind dit zo hypocriet!

En hoe ze hem altijd een hand boven zijn hoofd houden. Hij doet niet anders dan liegen en de opgeblazen macho uithangen! Ik hoop dat ze hem voorgoed schorsen! Hij heeft voor niemand respect.

Antwoord van hem op de vraag: Zou u ooit doping gebruiken?
"Waarom zou ik beter willen zijn dan ik al ben?"

Van een omhooggevallen vent gesproken!

sykke
14 June 2008, 09:59
http://img401.imageshack.us/img401/6830/newbelgiumairlinene6.jpg

peenif
14 June 2008, 10:21
Dat het cocaïne gebruik in kaart gebracht wordt door analyse van riool- en oppervlaktewaters, op zoek naar benzoylecgonine die uitgescheiden wordt via de urine door de gebruikers ervan, is toch wel verontrustend mijn gedacht - er lopen dus heel veel Tommekes rond maar hij heeft pech dat hij een rijke hoge boom is.

Baloeke
14 June 2008, 16:45
Dit recept ontvangen per mail



NIEUW RECEPT : Spek met Boonen !


Hoe maak je het klaar ???




Stap 1:


Breng de bo(o)nen zachtjes aan de coke ...