Volledige versie bekijken : Ik een account bij Gmail...

Ikkes
15 juni 2005, 21:54
Hi All,

Ik zou zo'n Gmail willen van Google met ontzettend veel ruimte. Blijkt nu dat je zo'n account alleen kan krijgen als iemand je een uitnodiging stuurt.
Kan iemand mij hier aan helpen?

Dank

woepi
15 juni 2005, 21:55
Hi All,

Ik zou zo'n Gmail willen van Google met ontzettend veel ruimte. Blijkt nu dat je zo'n account alleen kan krijgen als iemand je een uitnodiging stuurt.
Kan iemand mij hier aan helpen?

Dank

stuur je email adres maar via pm dan zal ik er voor zorgen ;)

gizmo24
15 juni 2005, 22:17
nie slecht woepie ;)
stuur je email adres maar via pm dan zal ik er voor zorgen ;)

gabriel
19 november 2005, 10:33
aan woepi
heb zojuist een e-mail provider gevonden waarbij google een peutschil is
maar in hoeverre dit juist is weet ik niet , maar ja wie een GROOTTE opslag zoekt 1000GB !!! moet dit nog verder onderzoeken , maar hulp hierbij is van harte welkom
http://www.mailnation.net/index.shtml

Kama5638
19 november 2005, 10:55
Is ook maar 10mb per bijlage hoor

Blackwidowpage
19 november 2005, 11:37
aan woepi
heb zojuist een e-mail provider gevonden waarbij google een peutschil is
maar in hoeverre dit juist is weet ik niet , maar ja wie een GROOTTE opslag zoekt 1000GB !!! moet dit nog verder onderzoeken , maar hulp hierbij is van harte welkom
http://www.mailnation.net/index.shtml

Ja die heb ik ook, maar je hebt er niks aan als je email wil ontvangen in outlook, want je hebt alleen pop3 toegang als je ervoor betaald.

Nikolas
19 november 2005, 12:08
Sorry, maar ik vind 1TB opslagruimte echt wel overdreven, wat heb je daar nu aan? Weinig particulieren krijgen dat vol hoor...

Blackwidowpage
19 november 2005, 12:14
Sorry, maar ik vind 1TB opslagruimte echt wel overdreven, wat heb je daar nu aan? Weinig particulieren krijgen dat vol hoor...

Je hebt helemaal gelijk!
Ik heb al moeite om mijn gmail account vol te krijgen!

gabriel
21 november 2005, 18:17
hey
ik heb enkel de intensie gehad om te reageren op de vraag om een "grootte " e-mail account te hebben
wat me vooral stoort bij google is de voortdurende reklame die op het scherm getoond word , maar ja msn is al niet beter ( heb er ook 2 GB ) , maar daar kan je de banners toch wat tegen houden en de andere reklame ook , maar gratis betekend veel reklame

Kokki
21 november 2005, 18:28
als je gmail laat binnenkomen in je outlook heb je geen last van banners en andere reclame :)