Volledige versie bekijken : afmelden bij minatica



johan k
30 July 2008, 18:50
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort.
Ik heb me een tijdje geleden aangemeld bij minatica maar dat was op de pc van een vriend .
Hij heeft zelf nu ook een profiel aangemaakt maar als hij minatica opent dan ben ik daar steeds aangemeld hoe kan hij me op zijn computer afmelden zodat hij met zijn eigen naam rechtstreeks wordt aangemeld.
Het is mischien weer iets heel simpels maarja , ik weet het niet.
Ik schrijf dit nu op mijn eigen pc , als ik hier minatica open word ik automatisch aangemeld.
Ik hoop dat het iets simpels is en alvast bedankt voor een reactie.

Pilote
30 July 2008, 18:59
Bij uw vriend is het best om de cookies te verwijderen.
Dan worden daarmee uw inloggevens verwijderd.

Anders kan hij eerst op uitloggen klikken.

Niels
31 July 2008, 10:10
Idd gewoon op uitloggen klikken dan zijn de cookies weg ^^ en anders met CCleaner of ATF cleaner de cookies verwijderen.. (Google maar). Of als dat allemaal niet lukt je password wijzigen ^^

Joga
2 August 2008, 12:20
In de opties bij je browser kan je ook je cookies verwijderen, maar normaal zou het voldoende zijn als hij zich uitlogde.

compuchrisje
2 August 2008, 18:49
Als je daar in Firefox bent aangemeld en die is aan zijn recentste versie, dan klopt dat. Firefox blijft hardnekkig die inlog bewaren, hier dus ook, terwijl ik vroeger eerst zonder inloggen even kon komen piepen. Met die update heeft FF ook meteen al je eigen instellingen gewist en er zelf aangemaakt (foei!!! FF) Zelfs geschiedenis onthouden werd terug gezet naar de standaard 90 dagen terwijl mijn instelling maximum 3 was.
Dus ga even terug op bezoek bij je vriend en zet de instellingen zoals hij het wenst, laat alle privé gegevens wel eerst opruimen vooraleer je dat doet.