Volledige versie bekijken : mailbox

Red Wodka
16 juni 2005, 17:01
Kan er me iemand helpen ik heb outlook express en zou graag een tweede mailbox aanmaken ik heb twee adressen en zou die elk een apparte mailbox willen geven

Is da mogelijk of lukt da niet als da wel lukt zou ik graag eens weten hoe ik dat moet doen

grtz

AMD
16 juni 2005, 17:22
met identiteiten werken dan. Bestand > identiteiten > identiteiten beheren
Een nieuwe id aanmaken met eventueel paswoord. En daarna opnieuw alle instellingen juist zetten voor uw 2de mailbox. Als ge dan wilt wisselen van mailbox gaat ge naar:
bestand > identiteit instellen > kies een andere.

Mvg AMD

2B's
25 juni 2005, 22:07
Beste oplossing is inderdaad de identiteiten aanpassen, heb ik ook gedaan. Maar hoe ontvang je voor al die identiteiten gelijk alle mails? Moet je daarvoor een hoofd identiteit maken (bv administrator) en van daaruit de mails verdelen of kan dit in één automatische beweging?

Mimosa
8 september 2005, 09:22
Beste oplossing is inderdaad de identiteiten aanpassen, heb ik ook gedaan. Maar hoe ontvang je voor al die identiteiten gelijk alle mails? Moet je daarvoor een hoofd identiteit maken (bv administrator) en van daaruit de mails verdelen of kan dit in één automatische beweging?

Normaal gezien heb je met verschillende identiteiten een hoofidentiteit en dan andere identiteit(en) die je zelf een naam geeft.

Je haalt eerst post binnen op Hoofdidentiteit en dan via bestand/identiteit instellen kun je de post voor de andere mailbox binnenhalen. ;)

slicky
8 september 2005, 09:34
Ik heb hier ook twee e-mailadressen en heb dat met berichtregels gedaan.

gewoon gezegt dat de e-mails van die ene account in die map moeten

En klaar was kees;)

Red Wodka
8 september 2005, 09:57
lukt me niet :close :close :close

kga het zo laten denk ik

Mimosa
8 september 2005, 17:29
Ik heb hier ook twee e-mailadressen en heb dat met berichtregels gedaan.

gewoon gezegt dat de e-mails van die ene account in die map moeten

En klaar was kees;)
Is een goede methode (ik werk ook in bep. gevallen met berichtregels) Maar de oorspr. poster vroeg naar de mogelijkheid voor 2 aparte mailboxen in Outlook Express ;) :p

sniffer
8 september 2005, 19:05
je moet eerst zien dat die 2 verschillende adressen in telenet zelf in een andere box toekomen, zoniet moet je idd met berichtregels werken maar dat is niet wat je bedoelt waarschijnlijk