Volledige versie bekijken : Grafisch -> Tutorials



Dexter
17 August 2008, 22:36
Ik was eens aan het kijken in de FAQ (onbekend terrein voor mij, want ik lees eigenlijk nooit de regels :p), nu zag ik daar iets staan van site-design: Norke... Ik ken hem niet dus heb ik zijn profiel eens nagekeken, het blijkte een zeer goede grafsich designer te zijn m.b.v. Photoshop :D, ik keek dus eens naar zijn berichten en ik kwam op dit forum:
http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=51

Nu vond/vind ik het vreemd dat ik dit forum nog nooit niet had gezien, dus ging ik eens via de normale weg (via de forumindex en dan op grafisch klikken) en inderdaad daar staat hij niet :eek:

Nu denk ik wel dat ik de reden heb gevonden (de nieuwe sub-forums...) maar waarom zijn al die (fantastische) tutorials niet overgeplaatst?



@dr!

compuchrisje
18 August 2008, 00:02
Norke is onze designer ja, maar tutorials, daar is hij nooit aan toe geraakt. De lesjes die je in sectie photoshop vindt zijn van Joga, die hoopte samen te kunnen werken met Norke. Vermits die laatste het enorm druk heeft (een beroemdheid zowat :p), kan er geen tijd meer afgepeuterd worden. En ja, PeterN is onlangs bezig geweest om wat orde op zaken te stellen.

PeterN
18 August 2008, 01:15
Dit is het oude grafische forum (een jaartje geleden denk ik). We hebben dit gesloten maar niet verwijdert. Alles is overgezet in subfora voor alles overzichtelijker te maken. Het oude forum werd niet verwijdert omwille van postcount en eventueel om nog op terug te vallen.
Goed gevonden :D Maar het is dus niet meer actueel ;)

Joga
18 August 2008, 16:47
Je kan ze daarentegen nog altijd gebruiken. Wel nog eens leuk om zo'n oude dingen van mij te zien. :)