Volledige versie bekijken : Reclamefilpje voor Adobe Creative Suite 3



Obsessed
22 August 2008, 20:44
DEZE KOST EVEN TIJD EN DUS GEDULD, MAAR IS BESLIST DE MOEITE WAARD.

Wachten voor het opladen en dan de rode schuif naar rechts verplaatsen.

http://www.adobecards.com (http://www.adobecards.com/)

Baloeke
22 August 2008, 20:56
Is inderdaad de moeite om te kijken.

compuchrisje
22 August 2008, 21:47
En of! Ik zou niet eens weten hoe eraan te beginnen. Maar Adobe is stikkeduur, eender hoe ze hun waren ook aanprijzen.

Jule
23 August 2008, 09:25
Maar Adobe is stikkeduur, eender hoe ze hun waren ook aanprijzen.Nochtans vind ik hier lesjes terug voor Adobe Photoshop, waarvan een licentie voor de Nederlandstalige Belgische versie van CS3 al gauw 900 € kost ... Lesjes voor Gimp daarintegen .... :devil: :evil: :D :p

Breskuz
23 August 2008, 10:57
wow
das wel mooi gemaakt

Sarana
23 August 2008, 12:38
Dat is héééél prachtig gemaakt!:shocked:

Emile.H
23 August 2008, 14:20
wajoo, al 3 keer gezien, blijft prachtig

compuchrisje
23 August 2008, 17:48
Lesjes voor de Gimp zijn online te vinden dacht ik? Ik kan moeilijk lessen gaan maken over iets dat ik zelf niet eens in elkaar gestoken krijg. Mijn Gimp bestaat momenteel uit twee onderdeeltjes (Tools en Verlopen) en al de rest is foetsjie. Geen menu om vensters in te stellen, geen herstelfunctie naar oorspronkelijke waarden... Dus ben ik daar rap klaar he.
Er zijn trouwens nog meer dingen die gratis zijn en redelijk wat kunnen, PaintNet, Google Sketchup (alleen zit je daar vast met extensies).

Breskuz
23 August 2008, 18:39
google sketchup is ook echt bangelijk goe ( vind ik )
ik heb er al vele huizen met ontworpen

Jule
24 August 2008, 09:14
@Compuchrisje: Kan u onder Windows Gimp niet verwijderen met revo -uninstaller? Onder linux ben ik zelf een te grote brokkelaar om u advies te geven ... :cry: U hoeft geen lesjes te maken, ik plaatste enkel een opmerking. Is PSP betalend?? Ik heb er nog nooit op gezocht, ik zou het bijgevolg niet weten ... :shy:

compuchrisje
24 August 2008, 20:34
Troost je Jule, hét groeit! 't Is me op één of andere bizarre manier gelukt er toch een toolscherm bij te krijgen, plus het werkscherm zelf. Dat maakt het Gimpje al wat vollediger. Eigenlijk niet zo'n beste productie van de free-org-mensen, waarom niet gewoon in één venster, met mogelijkheid bepaalde toolvensters al of niet erbij te halen.
Ja PSP is betalend, maar is niet onnoemelijk duur. Een juist cijfer ken ik niet, maar ik dacht dat PSP12 rond de 100 € lag, kan ook minder zijn. Animatie is er spijtig genoeg niet bij. Maar op dat gebied zijn er op het net wel enkele freeware spulletjes te vinden, dacht ik. Dit is meer iets voor het team grafisch wel, want om écht iets te maken met deze zaken, is de tijd nog niet beschikbaar geweest. There's another life outside this computer, n'est-ce pas? :p