Volledige versie bekijken : Donna verdwijnt



Dopey
11 September 2008, 13:19
Met pijn in het hart hoorde ik gisteren de beslissing van de raad van bestuur van de VRT dat ze Donna gingen opdoeken. Er komt een nieuwe hitzender in de plaats, geleid door Peter van de Veire. Of deze laatste competent genoeg is om dit te doen, laat ik in het midden. Ik begrijp zelf niet goed waarom (Donna deed het net terug beter) maar het zal waarschijnlijk weer met de centen te maken hebben, as usual.
Ik hoop in ieder geval op een waardige vervanger.

dannyma
11 September 2008, 13:57
ik heb ook altijd graag naar donna geluisterd spijtig van deze beslisingen .

compuchrisje
11 September 2008, 22:56
Donna is ooit opgericht om de luisteraar op te vangen die net buitenboord viel bij de meest populaire bevolkingsgroepen. De 30-ers en ouder van toen zijn nu 40-ers en 50-ers geworden, maar nog steeds zijn er 30-ers die er nu 'tussen' hangen. Donna is hier ook een gewilde zender, vanwege de diversiteit in het aanbod. Met de truken die Van De Veire laatste tijd uithangt hoop ik niet dat dat de tendens zal worden van de nieuwe omroep, dan verdwijnt dat kanaal gewoon uit ons lijstje. Ze zullen dus hééééél goed moeten zijn om op een zelfde niveau te geraken als wat ze nu schrappen.
Zelfde gevoel van 'Moet dat nu echt zo?' krijg ik met het nieuwe blad 'Goedele'. Oké meegaan met je tijd, maar ik heb steeds vaker het gevoel dat de tijd met mij weg is ipv andersom.

Dexter
17 September 2008, 22:21
Ik hoop ook op een waardige opvolger.
Al schat ik wel dat ze zo is zo een goede 20% kwijt zullen zijn bij het begin
als het al niet meer is, omdat iedereen/de meeste gewoon de radio op Q-music zet omdat Donna er toch niet meer is. De vaste luisteraars van Donna (die nooit "zappen") zullen nieuwe zenders ontdekken die ze ook goed vinden....

Adri

Dopey
19 September 2008, 11:10
Heb al andere zenders geprobeerd, Q-music is ergerlijk, 4FM absoluut slaapverwekkend. :lol:

Dexter
19 September 2008, 18:37
Radio 1 is ook redelijk slaapachtig... Q-music valt mee maar voor mij iets teveel foute muziek? Ik zap altijd tss Donna en StuBru (gwn om te zien alléja horen waar ze de beste muziek spelen op een bepaald moment...) .

Vaak zet ik ook mijn CD van Goose op of muziek van de op de pc....


Adri

nightraver
24 September 2008, 14:46
en ik ben nog geen 30-ger, maar wel luisteraar van donna (in de auto teminste, als ik geen mp3 aan het spelen ben).
Gelukkig is het opdoeken weer wat uitgesteld heb ik laats gehoord.

Joga
24 September 2008, 15:00
Peter van de Veire! Kan niet mislukken met hem :p

Dexter
24 September 2008, 19:10
Of juist wel? De grote Peter van de veire ochtendshow op de nieuwe zender -_-

mosfet_2
24 September 2008, 21:02
Ik vind het heel erg.
Van de veire hoort thuis op studio brussel vind ik.
Iedereen zegt dat Q music meer beluisterd wordt, ik wordt van diene zender zot.
Om de 5 minuten dat ze iets weggeven of een spelleke doen of aan't zeveren zijn.
En zeggen dat ze met de slogan begonnen zijn "minimum talk maximum music".
Echt spijtig dat Donna weggaat....

Breskuz
24 September 2008, 21:12
ik vind het niet zo erg ... ze spelen toch bijna nooit mijn muziek genre ( toch net niet als ik luister )

Dexter
24 September 2008, 21:46
U genre: gothic/emo? Aan u avatar te zien?

Adri

Breskuz
2 October 2008, 21:04
U genre: gothic/emo? Aan u avatar te zien?

Adri
rock , punk-rock , metal , punk (y)
blink 182 ,nofx , bullet for my valentine enzovoort

Dexter
25 October 2008, 12:02
MnM, Muziek (e)n Meer word de naam van de nieuwe zender, deze ochtend op Donna gehoord. :)

Adri