Volledige versie bekijken : Frequentie nieuwsbrief ?



msahc
16 November 2008, 14:56
Hallo,:bow:

Mijn laatste nieuwsbrief is van 30/09/08

Klopt dat, en of hoe kan ik zien of ik die nog ontvang?

Ik zou hem niet willen missen

Msahc dankt u

:)

Baloeke
16 November 2008, 21:57
Dat klopt. De laatste is van deze datum. Een dezer dagen komt de volgende.

PeterN
17 November 2008, 11:40
Op de nieuwsbrief staat niet echt een datum. We proberen niet om de haverklap iets te sturen zodat je mailbox volgestuwd wordt met spam zoals gebeurd bij sommige andere sites.
Meestal komt de nieuwsbrief iedere maand uit, behalve in de vakantie. We kijken welke items belangrijk zijn en aan de hand hiervan beslissen we wanneer hij daadwerkelijk wordt uitgestuurd. Een vaste datum is er niet.
Nu dat de nieuwe wedstrijd begonnen is en we de site v/h jaar hebben mag je binnenkort eentje verwachten ;)

Dopey
17 November 2008, 14:43
Mss weer een domme vraag, maar hoe abonneer ik me op die nieuwsbrief?:shy:

peenif
17 November 2008, 15:24
Die krijg je toch spontaan op het in het gebruikersprofiel opgegeven emailadres.

PeterN
17 November 2008, 17:45
Normaal wordt bij de registratie gekeken als je een geldig Email adres hebt. Dit moet om je registratie te voltooien. Naar dit Email adres wordt de nieuwsbrief gestuurd als je de standaard instellingen niet wijzigt. In je 'gebruikersinstellingen' / 'opties wijzigen' kan je bij 'Berichten & notificaties' / 'email' dit uitvinken om geen nieuwsbrief te ontvangen. Ook onderaan iedere nieuwsbrief zit een link om geen nieuwsbrief te ontvangen. Maar normaal staat dit aangevinkt natuurlijk ;)

msasc
19 November 2008, 16:34
Dank u Baloeke en PeterN.

Msahc