Hanneke
20 juni 2005, 00:04
Hoikes ;)
Ik heb die winks gedownload hé, maar hoe krijg ik die in mijn msn????
geen middel om dat te krijgen in mijn winksbox:close
Groetjesssssssssssssssssssssss
compuchrisje
20 juni 2005, 17:16
Eens dat geïnstalleerd is, zie je die MSN winks bij je programma's staan, als je het opent krijg je een lijst met icoontjes. Als je erop dubbelklikt installeert het zich in je messenger. Ik heb ze er eerst allemaal ingezet, nadien gekeken wat ik leuk vond en wat niet, zo hou je het wat beperkter.
FrankGyproc
20 juni 2005, 18:44
voor die winks moet je een bestandje bij je windows systeem zetten, zonder lukte het bij mij niet.als je wil zend ik je een pakketje winks met uitleg en dat bestandje.
sniffer
20 juni 2005, 20:41
van mij lukt dat ook niet ik heb wel msn winks bij mijn programma's staan maar daar zit niets in behalve het uninstall bestand
FrankGyproc
21 juni 2005, 12:21
hanneke , hier ga je alles vinden voor emo en winks.
http://aapie.net/
http://www.aapie.net/index.php?page=messenger/winks
GrTzZzZz..
FrankGyproc
compuchrisje
21 juni 2005, 18:49
Sorry Hanneke, 'k heb je op een dwaalspoor gebracht. Die winks-map vind je terug bij 'Mijn documenten', waar ook het progje mcoinstall zal staan. Daar mee kan je die winks met je messenger openen. Je kan ze één voor één installeren, bv. je klikt rechts met je muis in dat snelmenuutje kies je dan 'openen met messenger, dat als optie erbij zal staan.
Hanneke
22 juni 2005, 18:01
Hoikes
Krijg nogthans die winks niet geistalleerd. Wou ze openen hé en heb per ongeluk ergens geklik en heb al die bestandjes nu in acrobat. Nu is mijn vraag hoe kan ik dat veranderen naar gewoon bestand en geen acrobat???
Groetjes Hanneke :verlegen:
freaky005
22 juni 2005, 21:22
Sta met je muis op 1 van je winks dan klik je op de rechtermuisknop en kies je voor openen met daarna krijg je een soort verkenner waar je een programma kan selecteren daar kies je voor bladeren en zoek je mcoinstall op die staat normaal gezien in je map waar je winks staan en dan kies je ok daarna zet je een vinkje bij altijd openen met en daarna op ok klikken en zal hij ze openen met mcoinstall
Hanneke
23 juni 2005, 02:01
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Sta met je muis op 1 van je winks dan klik je op de rechtermuisknop en kies je voor openen met daarna krijg je een soort verkenner waar je een programma kan selecteren daar kies je voor bladeren en zoek je mcoinstall op die staat normaal gezien in je map waar je winks staan en dan kies je ok daarna zet je een vinkje bij altijd openen met en daarna op ok klikken en zal hij ze openen met mcoinstall
Hanneke
23 juni 2005, 02:02
Thx zenne Freaky 005 was dd geluk . Nogmaals thx zenne
:-) Groetjes Hanneke xxx