Volledige versie bekijken : favorieten terug zetten

siegy
21 juni 2005, 00:47
Hoi " knappe koppen;)

Tja ik heb zitten prutsen in mijn Users-systeem:close

kan iemand eff zeggen waar ik een lijst kan vinden om mappen op zijn plaats terug te zetten,;
bvb.mijn Favorieten ik heb die perongeluk veplaatst in Verborgen bestanden van Users naar all Users en ik had standaard ook nog open staan !,om die nodige mappen te verslepen
en toen gebeurde het ( ik wilde maar een 'gebruikers-naam,, map aanmaken en had er drie, (van een oude backup en vorige comp' W98)
heb in User alle mappen verplaatst naar All Users en toen de map Users verwijderd dat is al één opgeruimd!
nu op dit ogenblik staat mijn favorieten n' sterretje*afgebeelde-map van 1 kb; verplaatsd naar doc en setting All Users ,;maar weet niet in welk menu het ookalweer kwam???

Heb ook al systeemherstel gedaan, op dd. van gister anders raak ik heel belangrijke info kwijt,waar ik lang aan gewerkt heb ,,:cry:
izelf dacht even aan doc-and sett-\def-\menu start ,,,maar ben niet zeker ervan
ik hoop dat ik niet te verward over kom ???

grtjs.:cool: Siegy

Smokey
21 juni 2005, 20:20
hahaha breng uwen pc is hier ;)

Rhino
21 juni 2005, 21:45
doe gewoon een systeemherstel.met de datum voor dat ge hebt zitten prutsen. normaal zou het dan allemaal in orde moeten zijn

diedie
21 juni 2005, 22:36
dit zijn wel bestanden die verborgen zijn dus dit eerst aanpassen via Extra >> Mapopties >> tabblad Weergave >> 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' aanvinken. Vervolgens op OK klikken. Alzo zou ge nu die mappen moeten kunnen zien.

Favorieten
C:\Documents and Settings\[UWNAAM]\Favorieten.

Hetgeen op uw bureaublad stond
C:\Documents and Settings\[UWNAAM]\Bureaublad

PS: Na deze mappen gevonden te hebben, kunt u met de optie IMPORTEREN

siegy
22 juni 2005, 12:54
Thanx Alen ,,

voor de snelle hulp!!
ik heb er veel aan gehad ,,
en heb zo te zien alles terug jn plaats gekregen ,!!!

moest daarvoor in mijn verborgen mappen zijn,
en heb Ussers leeg gemaakt en all Ussers en standaard gebruikers ,idem de zelfde mappen in gezet ,
waarom???
om de eenvoudige reden dat windowsommige mappen niet laat verdwijnen
en dan maar een duo gemaakt !!
als ik nu een foto opsla kan ik hem niet verwijderen omdat ie nog in een andere map in gebruik is
en dat is lastig ,,,nou ja moet je maar niet zitten klooien !!

siegy
22 juni 2005, 13:05
Oh ja,;
ben ook nog vergeten te zeggen dat het vreemd is dat er geen gebruiker op mijn naam in deze pc stond ,,, er stond te veel mappen in von ik !!
mat andere worden Users -all Users en standaard ,,, oh en een map op documenten van siegy ,dieovergens leeg was !
dat komt zeker toen die deze pc gemaakt werd copy backup van mijn W98. kwam en heb nu Wxp2 prof,,,
pfff en dit allemaal voor een oude leek pfff
heb intussen systeemherstel gedaan maar nu zou ik graag een goede lijst willen hebbe waar alles moet staan in Menu -START_ Alle programma's
ik hoor of zie het wel hè!

siegy
24 juni 2005, 13:35
Oké de mannu,,,

alles weer in de jakos ,

discusie mag dicht,!