Volledige versie bekijken : titel op foto weg doen



Breskuz
10 March 2009, 21:00
Hey vrienden :D
ik zit met een klein / medium / groot ( schrappen wat niet past ) ... ok ik ga eerst normaal doen wat dat is al erg genoeg :cool:





ok ik zit dus met een probleem .... een vriending vroeg of ik een foto van haar wou bewerken ... dus ja ik wou dat wel doen ( ge kent me é :shy: )

maar nu blikt dat er links vanonder een nickname staat van hare oude netlog naam .... nu is de vraag hoe ik die ordelijk weg kan werken ?

peenif
10 March 2009, 21:41
Hangt ervan af hé breske, soms kan men die wegcroppen, soms kan men die met het kloon gereedschap van Photoshop of PSP mooi wegwerken, soms heb ik ook nog iets anders in de plaats gezet die bij de pic past...het makkelijkste lijkt mij dat U die upload,hier plaats, en zien of we U kunnen helpen, aan uw vriendin zullen we uiteraard niets veranderen :evil::rofl:

herby
20 March 2009, 17:03
ik vind da peenif de mogelijkheden heel goed verwoord heeft breske, en er zijn er hier die ook met de vriendin ook nog wat aan kunnen denk ik :lol:
:p :cool: in dit soort zaken zou ik Hugo kort aan de leiband houden, want voor je't weet is't gebeurd :rofl:
Veel succes
groetjes
Herman.