Volledige versie bekijken : [Gezocht] Medewerkers



g_man
10 April 2009, 15:49
Hallo actieve leden... :)

Voor hulp in het gedeelte Hardware en ICT zijn wij op zoek naar nieuwe medewerkers.

* Heb jij een passie voor hardware en alles wat ermee te maken heeft? Zie je het zitten om hierover 'nieuws' te brengen? Een dossier te schrijven over één of ander onderwerp?

* Ben je graag op de hoogte van de laatste nieuwsjes, speur je erachter en wil je het ons ook laten weten, schrijf je dan in voor de redactie ICT en breng ons dagelijks nieuws!


Overtuig jezelf en ons dat dit iets voor jou is en laat het mij weten via PM.
Laat hierin weten wie je bent, hoe oud je bent, wat je werk en je hobby's zijn en natuurlijk wat je motivatie is.

Het betreft géén functie als moderator, maar als medewerker redactie. Later kan natuurlijk hierin wél verandering komen moest dit nodig zijn.

Groeten,

g_man :) ;)

Fck_
20 April 2009, 18:05
Wanneer weten we eigenlijk als we 'Geselecteerd' zijn ^^ :P ?

minQkel
20 April 2009, 18:06
Wanneer weten we eigenlijk als we 'Geselecteerd' zijn ^^ :P ?

Als je geschikt bent denk ik :evil:

Fck_
20 April 2009, 18:09
Daar heb je een punt :P !

We zullen het wel nog te horen krijgen ^^ .

Breskuz
20 April 2009, 22:13
woden er ook nog medewerkers gezocht voor andere forumdelen ?

compuchrisje
20 April 2009, 22:18
Ja, voor de afwas en om ramen te zemen :lol:

Een forum blijft altijd in beweging, daarom heeft het ook permanente inzet nodig van de crew. Dat is niet altijd in even grote mate mogelijk, door familie-omstandigheden, werk, ziekte...
Hardware en ICT-nieuws zijn knelpunten die vragen om kort opgevolgd te worden. Het nieuws van gisteren is dat van vorige eeuw in de IT-wereld, en met hardware is het al niet veel anders. Vandaar dat we daar ook het meeste versterking nodig hebben. En als je dan nog goed kan schrijven ook... mooi meegenomen!

Breskuz
20 April 2009, 22:44
van hardware weet ik niet zo heel veel :wall:


gaming daar in tegen ( dat is vooral de reden dat ik op Minatica zit :p )

grtz Breske

minQkel
21 April 2009, 12:43
Ja, voor de afwas en om ramen te zemen :lol:




Als ik een roze schoonmaakjurkje krijg ga ik akkoord!

sykke
27 April 2009, 00:41
Allee k'tzal het eens proberen,zodoende dat we met zijn allen op de hoogte blijiven van de laatste ontwikkelingen

ajaxloverr
28 April 2009, 18:19
ja julie hebben zeker medewerkers nodig, zelfs dat er een Release Candidate is uitgelekt van Windows 7 kan ik hier niet vinden

Fck_
28 April 2009, 18:23
ja julie hebben zeker medewerkers nodig, zelfs dat er een Release Candidate is uitgelekt van Windows 7 kan ik hier niet vinden

Ik wou er nog een artikel over typen ^^. Mr zoveel tijd heb ik dan ook weer niet.

ultddave
28 April 2009, 19:22
ja julie hebben zeker medewerkers nodig, zelfs dat er een Release Candidate is uitgelekt van Windows 7 kan ik hier niet vinden


Voel je geroepen zou ik zo zeggen :).

Mvg,
Dave

carl
28 April 2009, 22:08
Men kan moeilijk alles bijhouden. Bij mijn weten wordt er hier niemand betaald voor hun werk en doen we het omdat we voor het plezier. Als er dan soms eens wat nieuws door de mazen van het net glipt (wat hoogstwaarschijnlijk voldoende gebeurt) kan je dat moeilijk op de forumleden afduwen :) Het is moeilijk om betrouwbare bronnen te vinden EN dan nog eens een artikel te schrijven ...
Trouwens, iedereen mag zijn artikels hier insturen en deze worden dan eens nagelezen en als ze gepast zijn zichtbaar gemaakt voor iedereen ;)

minQkel
29 April 2009, 17:21
Heb even iemand bericht gestuurd. Hij weet altijd weer een hoop nieuwtjes, misschien heeft die interresse om dit met ons te delen :)

sykke
30 April 2009, 05:45
En waarom niet zelf proberen MinQkel ,dan hebben we een hollander bij op de Redactie :lol:

minQkel
30 April 2009, 17:18
En waarom niet zelf proberen MinQkel ,dan hebben we een hollander bij op de Redactie :lol:

Diegene die ik gemailed heb ook :). Ik ben niet zo op zoek naar nieuwe dingetjes enzo en hoor er ook niets over, alleen van hem xD :p. En in de redactie betekend verplichtingen. Hou ik ook niet van ;)

oracle
5 September 2009, 16:16
Geachte,

Ik heb dit stukje op de forum gelezen en wekte bij me zelf wel interesse .
Maar mijn vraag is, over wat soort hardware gaat het hier ?
Kan je mij de functies in detail uitleggen?
IK heb bij me zelf zoiets van hmmm waar kan ik het beste deze site vooruit helpen in welke tijdzone van de hardware leeft deze site als ik goed kijk zijn jullie mee met de import en export van hardware in Europa maar wat als iemand zoals ik kennis heeft over meer uitgebreide en diepgaande processen zoals de werking van atoom structuur of werking van binair code taal in detail.
De hardware kennis van het uitbrengen of publicaties met de juiste rechten en juiste keuzes van hardware software , enz ...
Het beseffen in welke tijd de hardware mag gepubliceerd worden of toelatings rechten weet over welke hardware rechten enz ,....
& welke hardware het beste verkoopt in elk werelddeel(Azié Vb de leiders van de hardware wereld en elektronica) prijzen kennis enz ...
Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
Hoever willen jullie suc6 hebben ?

Het is jullie keuzen!!!

Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)

De leute :p !

Trouwens dit uitbrengen is al veel geld waard er staat hier heel correcte zelfbessefde informatie in 50$(47.77Euro) voor dit ;) snap je wat ik bedoel :) het is voor plezier idd maar geraak je in de echte wereld zonder geld en veel werk vooruit ?Neen trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok ;) Groetjes

nightraver
5 September 2009, 19:13
Geachte,

Ik heb dit stukje op de forum gelezen en wekte bij me zelf wel interesse .
Maar mijn vraag is, over wat soort hardware gaat het hier ?
Kan je mij de functies in detail uitleggen?
IK heb bij me zelf zoiets van hmmm waar kan ik het beste deze site vooruit helpen in welke tijdzone van de hardware leeft deze site als ik goed kijk zijn jullie mee met de import en export van hardware in Europa maar wat als iemand zoals ik kennis heeft over meer uitgebreide en diepgaande processen zoals de werking van atoom structuur of werking van binair code taal in detail.
De hardware kennis van het uitbrengen of publicaties met de juiste rechten en juiste keuzes van hardware software , enz ...
Het beseffen in welke tijd de hardware mag gepubliceerd worden of toelatings rechten weet over welke hardware rechten enz ,....
& welke hardware het beste verkoopt in elk werelddeel(Azié Vb de leiders van de hardware wereld en elektronica) prijzen kennis enz ...
Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
Hoever willen jullie suc6 hebben ?

Het is jullie keuzen!!!

Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)

De leute :p !

Trouwens dit uitbrengen is al veel geld waard er staat hier heel correcte zelfbessefde informatie in 50$(47.77Euro) voor dit ;) snap je wat ik bedoel :) het is voor plezier idd maar geraak je in de echte wereld zonder geld en veel werk vooruit ?Neen trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok ;) Groetjes

Bij mijn weten zijn we hier allemaal vrijwilligers en denk dat we dat ook zo willen houden. Enige dat je in de plaats krijgt voor medewerking aan dit forum is respect van de crew/members, en voor mij is dat altijd genoeg geweest.

compuchrisje
5 September 2009, 20:52
Online Internetmarkt Strategieën en veel meer positieve eigenschappen van mijn Karakter .
De keus is aan jullie en wat zijn de kosten van de investering in zo iemand ?
Hoeveel is zo een persoon waard? (Goud , Zilver , Platinum ? )
Hoever willen jullie suc6 hebben ?

Het is jullie keuzen!!!

Met vriendelijke groeten Oracle (Aka SpaceSonic , Zanatus, Veritas ,TroddenZeus,SecretAgent777)

Laat ons even enkele dingen goed stellen:

Hier wordt niks gekocht, verkocht, of aangemoedigd te kopen; ook wordt er hier niemand bezoldigd. Enkel onze sponsors zorgen dat we dit forum drijvend kunnen houden.
Wat soft- en hardware betreft kijken we enkel wat we kunnen vinden op de markt die ons omringt (met Azië of andere werelddelen hebben we geen banden, we maken geen reclamevoor één bepaald product of merk)
het klopt dat we zonder geld niet vooruit komen in de wereld, maar als we onze leden al kunnen bereiken, is dàt conform met ons doel
Het zoeken naar nieuws is een dagelijkse opdracht, omdat dit tijdens onze vrije uurtjes moet gebeuren, is het niet elke dag mogelijk diverse berichten te posten. Het zoeken naar en het verwerken neemt tijd in. Vele handen maken lichter werk, vandaar de oproep.


Wat je laatste paragraaf betreft... 'k vind die nogal hoogdravend, en hoe weten we tegen wie van je nicks we nu eigenlijk praten?

ultddave
7 September 2009, 13:10
trouwens ik wil dat jullie dit formelier voor je zelf houd ok

Die is goed :D. Wie wil nu een formulier overnemen?!
En trouwens, je hebt de regels niet gelezen. Alle posten zijn eigendom van MT. Dus je hebt geen zeggen meer over je eigen post, nu je het hebt geplaatst. :)

Wat is er speciaal aan 'de binaire taal kennen'? Die taal heeft een alfabet van 2 cijfers. Iemand met wat interesse voor hardware en software kan lezen/werken met de binaire taal.

Een jobdescriptie vind je hierboven doorheen de posts waarschijnlijk. Ik denk dat we vooral zoeken naar "nieuwsposters". = Mensen die op een vrijwillige basis, regelmatig eens een nieuwsbericht posten. ;)

oracle
7 September 2009, 18:21
Geachte,

Eigendom van jullie ? (n)
Jullie willen voorwaarts gaan met deze site meer gebruikers & meer suc6 ?
Of snappen jullie het punt nog niet ?
Het word tijd om door te evolueren met space technologie en space hardware discussies! ;)
Ik moet zorgen dat economie vooruit gaat maar ook niet te snel daarom persoonlijk advies te overstappen met space technologie hardware en software laat die oude troep achter ;) ga nu mee en je kennis gaat zeer uitgebreid worden met de top van de wereld dit is kans om jullie cariere de hoogte in te laten gaan !!

Jullie gaan me nog ooit bedanken voor deze tip om die verandering aan te gaan want als site aan de top van technologie te staan boek je gegarandeerd suc6! Trouwens noem me maar gewoon sonny merckx ;) je kan me altijd om advies vragen welke richting je best die dag of die tijd kan opgaan en geheel gratis ;) want idd is dit nu ook in mijn vrije tijd en hier is de moment om inderdaad men kennis voor uit te brengen en ons landen punt België Nederland de juiste richting te centreren ;)
daarom doe ik het gratis om in mijn werk uren of cariere suc6 te boeken en betere connecties te maken .

Alvast bedankt voor jullie wijze reacties heeft ons inderdaad vandaag voortgebracht om nieuwe kansen te maken !

Suc6 Sonny.Mµ

Pm :(idd is banair 2 talig alfabet maar kan je het bereken met de overgans fase's in meta mechanica ? etc ? acss (1 , 2 , 3 ,etc , C++ , MIVB , C , etc 500 paginas per sec ?) Keep on dreaming ! U not my avarage :cool:

Pjj
7 September 2009, 19:27
Waarom begin je dan zelf geen website over ruimtetechnologie?

Dexter
7 September 2009, 19:51
Geachte,

Eigendom van jullie ? (n)
Jullie willen voorwaarts gaan met deze site meer gebruikers & meer suc6 ?
Of snappen jullie het punt nog niet ?
Het word tijd om door te evolueren met space technologie en space hardware discussies! ;)
Ik moet zorgen dat economie vooruit gaat maar ook niet te snel daarom persoonlijk advies te overstappen met space technologie hardware en software laat die oude troep achter ;) ga nu mee en je kennis gaat zeer uitgebreid worden met de top van de wereld dit is kans om jullie cariere de hoogte in te laten gaan !!

Ik weet niet of dit klopt. Ik vermoed dat er nog steeds meer mensen geinteresseerd zijn in de pc die ze hebben en niet een ver van hun bed show zoals space hardware. Moest MT hierop overschakelen zouden er hier veel mensen hun weg kwijt zijn en zou dit eerder in een daling van het dagelijks aantal bezoekers resulteren. (wauw een intelectuele zin :lol:).


Dat is wat ik erover denk...


@dr!

Breskuz
7 September 2009, 20:17
Ik weet niet of dit klopt. Ik vermoed dat er nog steeds meer mensen geinteresseerd zijn in de pc die ze hebben en niet een ver van hun bed show zoals space hardware. Moest MT hierop overschakelen zouden er hier veel mensen hun weg kwijt zijn en zou dit eerder in een daling van het dagelijks aantal bezoekers resulteren. (wauw een intelectuele zin :lol:).


Dat is wat ik erover denk...


@dr!
het lijkt net dat je wist wat ik wou zeggen :evil:
want z denk ik er ook over

Elboulle
7 September 2009, 20:38
Ja jongens.....Vraag dan ook al eens naar een medewerker zeg......(voor mij geen mogelijkheid...ik heb m'n handen meer dan vol aan avondschool.....)
Maar keep up the good work guys!!! Jullie doen dat hier schitterernd!!! Voor mij maakt het alvast niet uit of er wat nieuws hier of daar door de mazen van het net glippen...Julllie doen je best, en dat is wat voor mij althans telt!!

Succes en de groetjes!!!

carl
7 September 2009, 20:50
Je eerste posts hier zijn nog niets anders geweest dan pure kritiek en nutteloze commentaar. Je zegt dan wel dat je zelf zo veel ervaring en kennis hebt maar laat daar niets van merken. Het feit dat je amper een correcte nederlandse zin kan schrijven helpt daar niet echt bij.
Op het forum zijn we hier allemaal vrijwilligers die in hun vrije tijd proberen om mensen te helpen en te informeren over zo veel mogelijk verschillende aspecten van pc's en alles wat daarmee te maken heeft. Indien je iedereen wil informereen over je 'space software en hardware' mag je altijd een nieuwsbericht posten. Indien je op zoek bent naar een betaalde baan om artikels te schrijven kan je best elders zoeken, er zijn voldoende sites waar je een CV kan plaatsen etc.
Vat dit niet op als een persoonlijke aanval, maar als je het werk van mensen, die dat gratis en met plezier doen, afbreekt zonder grondige reden haalt dat de sfeer op het forum sterk omlaag.

PeterN
7 September 2009, 21:35
Beste Sonny Merckx uit Retie,

Hoogmoed is precies niet echt een probleem voor jou. Best kan je niet te veel gegevens op het internet plaatsen. Internet is namelijk een open boek en zonder space technologie is het makkelijk te achterhalen wie een persoon is.
Ik raad je dan ook aan om niet het hele forum rond te spammen waardoor we iedere keer een gerapporteerd berichtje binnen krijgen. Beter is om een deftig artikel binnen te leveren dat we eventueel kunnen plaatsen. Zie je dit niet zitten kan je u beter in de gamesectie bezig houden met Soldier of Fortune of Call of Duty en van de spacecake afblijven;)
U less than my avarage ;)

compuchrisje
7 September 2009, 21:38
Beetje minder snoepen van de space-cake zou je veel voordeel kunnen doen, Oracle. Er is een verschil tussen vooruitkomen en méé vooruitkomen. Er is nog nergens een trend dat we de ruimte in moeten, dus blijven we met beide voetjes op moeder aarde.
Het is eenzaam aan de top, goeie vlucht gewenst.

yanish1005
7 September 2009, 21:42
lol, wat hebben pc's met de ruimte te maken? of spam je dit op ieder forum?

Toelly
8 September 2009, 09:02
Dit lijkt mij wel interessant om te doen. Ik weet alleen niet of het te combineren valt met mijn studies, maar ik kan het in elk geval proberen.
Ik vroeg mij alleen nog af wat hardware en ict inhoud? Persoonlijk ben ik met meer dan alleen computers bezig, maar ook met gsm, mp3, ... Mogen hier dan ook artikels over geschreven worden?

Emphyrio
8 September 2009, 09:51
Pm :(idd is banair 2 talig alfabet maar kan je het bereken met de overgans fase's in meta mechanica ? etc ? acss (1 , 2 , 3 ,etc , C++ , MIVB , C , etc 500 paginas per sec ?) Keep on dreaming ! U not my avarage :cool:

1) het is binair en niet banair

2) Het is géén 2 talig alfabet, maar wél tweetallig cijferstelsel.


Keep on dreaming ! U not my avarage :cool:

Inderdaad niet, nog veel te leren me dunkt :D

"Er zijn 10 soorten mensen: Mensen die binair kunnen tellen en mensen die dat niet kunnen."
10 is dan natuurlijk binair voor het decimale 2.

Emphyrio :)

nightraver
8 September 2009, 09:51
Dit lijkt mij wel interessant om te doen. Ik weet alleen niet of het te combineren valt met mijn studies, maar ik kan het in elk geval proberen.
Ik vroeg mij alleen nog af wat hardware en ict inhoud? Persoonlijk ben ik met meer dan alleen computers bezig, maar ook met gsm, mp3, ... Mogen hier dan ook artikels over geschreven worden?

Multimedia in het algemeen ja. Eigenlijk kan je artikels brengen over alle onderwerpen die je in dit forum terug vind. Je kan dat dus mooi in de forum onderwerpen bezien, onder hardware valt bijv.
- Moederborden, cpu's, geheugen
- Opslagmedia
- Grafische kaarten en monitors
- Randaparatuur (wat kan gaan van printers tot mp3 spelers)
- Navigatie en Telefonie
- enz.......

Gewoon dus even in forum kijken welke onderwerpen je daar terug vind.

Grtz Nightraver.

Obsessed
8 September 2009, 10:16
Dit lijkt mij wel interessant om te doen. Ik weet alleen niet of het te combineren valt met mijn studies, maar ik kan het in elk geval proberen.
Ik vroeg mij alleen nog af wat hardware en ict inhoud? Persoonlijk ben ik met meer dan alleen computers bezig, maar ook met gsm, mp3, ... Mogen hier dan ook artikels over geschreven worden?
-Hardware is inderdaad alle toestellen/randapparatuur/pc-onderdelen/GSM's/PDA.....enz..
-ITC omvat alles wat er gebeurt in het multimediawereldje. Dus software/nieuwe ontwikkelingen/..... enz...

Alvast bedankt om dit te overwegen Toelly :good:

ultddave
8 September 2009, 18:40
@Sonny;

Je bent niet de enige met kennis in C, C++ en andere talen. Maar we zoeken geen programmeurs, webdevelopers, adviseurs en dergelijke. We zoeken nieuwsposters. ;)


Ik moet zorgen dat economie vooruit gaat


en ons landen punt België Nederland de juiste richting te centreren


U not my avarage

Aangezien u in uw eentje onze economie gaat herstellen en Belgie en Nederland in de juiste richting gaat sturen en meer weet als iedereen hier. Bovendien maak je enorm veel taalfouten omdat je moeilijke woorden wilt gebruiken.

Doet me denken aan een cliché over een bepaalde provincie in België... :P

EDIT: @Toelly;
Ge kunt proberen eh ;). Ik en Gotenks combineren het nieuws posten (Gamesectie) ook met onze studies. We zijn wel niet altijd even actief ^^. (Vooral ik dan :P)

Toelly
8 September 2009, 19:03
Goed, ik wil het wel eens proberen. Moet ik mij nog ergens aanmelden dan? En moet ik ook nog een testartikel ofzo schrijven, om te zien of ik voldoe?

ultddave
8 September 2009, 19:35
Gman of een andere admin zal u daarover wel een PM sturen denk ik. ;)
Alleszins bedankt voor het proberen :D. (y)