flup
22 juni 2005, 11:32
HELP IK KAN CONTROL ALT DEL NI GEBRUIKEN
Als ik daar op duw gebeurt er niets ?
Iemand een idee ?
Als ik daar op duw gebeurt er niets ?
Iemand een idee ?
|
Volledige versie bekijken : Ctrl alt del werkt niet flup 22 juni 2005, 11:32 HELP IK KAN CONTROL ALT DEL NI GEBRUIKEN Als ik daar op duw gebeurt er niets ? Iemand een idee ? Joky 22 juni 2005, 11:36 probeer eens te klikken onderaan in je startbalk op lege plaats ( rechtsklikken) en dan klikken op taakbeheer dan krijg je het zelfde venstertje flup 22 juni 2005, 11:39 nee gaat ook niet Simply 22 juni 2005, 11:44 Waar je klok van windows staat bedoeld Joky hé flup Dan rechtermuisknop en taakbeheer! Let us know Grtzzz Simply ;) Joky 22 juni 2005, 11:46 je kan misschien eens kijken bij: cofiguratiescherm- systeembeheer- computer- services- en dan bij Windows Mangement of die gestart is kwakkwak 22 juni 2005, 14:54 Als je zonelararm pro moest hebben kan dit het probleem zijn. Ik heb gezelezen in discussie groepen dat sommige mensen hiermee problemen hebben. greetz nielsvandesype 22 juni 2005, 20:21 Probeer anders eens de combinatie control+shift+escape zo geraak je ook in taakbeheer. Is wel bizar , heb je onlangs nog iets gewijzigd aan je pc? diedie 22 juni 2005, 21:07 flup HELP IK KAN CONTROL ALT DEL NI GEBRUIKEN Typ GPEDIT.MSC in start\uitvoeren [enter] Ga naar: gebruikersconfiguratie\Beheersjablonen\systeem\Opt ies voor CTRL+ALT+DEL Dubbelklik op Taakbeheer verwijderen. Plaats een rondje bij uitgeschakeld. Als dit niet helpt probeer dan dit: Start\Uitvoeren met de opdracht “ taskmgr”(zonder aanhalingstekens):close mvg, |