Volledige versie bekijken : instaleren van een kaart



goodpitcher
23 June 2005, 22:16
hey
ik heb via ons bommanews de kaarten van spanje frankrijk enz. gedownload maar hoe moet ik die nu op mijn pda zetten
ik heb een hp2210 met tom tom navigator 3
via de cd gaat dat niet want die landen staan er niet op
kan iemand mij helpen

goodpitcher

Clioke16V
24 June 2005, 16:59
Na het unrarren van een land krijg je 1 dit met bv. de naam Italie, dan sluit je je pda aan, aan je pc en ga je naar je storage card ( geheugen kaart ) dan doe je kopieren op de map italiƫ ( die op je pc staat ) en dan plak je die kaart in sorage card.

dus dir > storage card en dan gewoon in die directory

tsjonker
25 June 2005, 18:47
Ik doe het dus ook zo, alhoewel ik al veel problemen gehoord heb van mensen die het zo doen.
Mocht jij dit ook hebben dan raden ze aan om de map gewoon met een card-reader op je kaartje te zetten en daarna je kaartje in de pda te steken.
Maar ik zeg het, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Clioke16V
25 June 2005, 20:31
Als ik het via kaartlezer doe durft die hier eens problemen geven > dan geeft mijn pda die bestanden soms niet weer terwijl ze er wel zijn.

tsjonker
25 June 2005, 23:31
??Is het eerste dat ik hiervan hoor.?? Zo zie je maar, er is blijkbaar geen perfecte manier. Heb ik weer wat bijgeleerd. Thx Clioke.

Clioke16V
26 June 2005, 00:51
Np lol

martinusmaes
27 June 2005, 20:50
wel kaartje in FAT formareren he
heb dit trouwens ook es voorgehad als ik mijn cardreader op een verse windows inplugde en met de automatisch door xp geinstaleerde drivers werkte.
ne het instaleren van de juiste drivers was alles in orde.

Sille
29 June 2005, 18:45
mijn pa heeft ook een pocket pc maar ik wil de kaart van frankrijk en spanje der opzetten maar dit lukt mij niet kvind de kaarten niet op het internet weet iemand waar ze te vinden zijn wij hebben een navigator 6500XL