sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om een PPS. bestand rechtstreeks te openen vanuit outlook express dat is bijgevoegd als bijlage. Outlook geeft een waarschuwing dat het opgegeven bestand niet is gekoppeld aan een programma in mapopties van config.scherm..
Echter dit is wel het geval, en als ik de bijlage naar het buroblad sleep is het PPS bestand wel te openen?:crazy:
iemand hier een verklaring voor? (a)
Heb je toevallig een anti spam programma draaien? Ik heb hetzelfde voorgehad met outlook express en ben daardoor overgeschakeld naar een alternatief "incredimail" ben echter nog op zoek naar een betere maar mijn probleem was alleszins op die manier opgelost.
Ja ik heb antispyware van Microsoft....echter nooit problemen gehad. Vandaar ook dat ik het niet snap!
Ik heb outlook niet meer terug geïnstalleerd maar... misschien kan het helpen om het er eens volledig af te gooien en opnieuw te installeren. Toch een raar fenomeen hé, ik kan er van meespreken. Bij mij was dus de enige oplossing een nieuw mail progje te installeren.
Tweebees, zeker een raar fenomeen....:verlegen: Bedankt voor je reactie!!
Greetzzzzz Zenn
Ja, software kan soms rare dingen doen met je PC. En voor zo'n probleem kan je toch onmogelijk een format C doen hé.
Mimosa
28 juni 2005, 08:48
Misschien bij extra/opties/beveiliging: opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan dit even uitvinken en kijken of je dan de bijlagen rechtstreeks kunt openen. Als je een antivirusprogramma hebt, waarschuwt deze toch als er virussen zouden zijn.