Volledige versie bekijken : Nieuwe reclamebanner in topics?



Sarana
3 October 2009, 15:01
Even een vraagske:
Het viel me vandaag op dat er middenin sommige topics nu een reclamebanner verschijnt:
Maak de zoektocht naar een baan makkelijker. Plaats vandaag nog uw CV op IT JOB Board.be

Is dat een nieuwe sponsor?

Ben gewoon benieuwd hoor. Alle inkomsten voor het forum zijn natuurlijk welkom.

ultddave
3 October 2009, 15:11
Normaal gezien is dat enkel voor gasten zichtbaar (= Mensen die niet ingelogd zijn). De reclame is "Google ads" als ik me niet vergis.

Sarana
3 October 2009, 15:38
Raar dat ik dat zag als ik ingelogd was. Maar toen ik daarna nog eens keek was die plots weer weg.

Goed om weten alleszins. Thanks:bow:

PeterN
3 October 2009, 21:30
Voor wat inkomsten hebben we al lang Google ads staan. Toch willen wij van Minatica geen reclame site maken waar je constant geplaagd wordt door reclame. Daarom hebben we dit steeds op een plaats gezet waar de leden er geen last van hadden.

Sinds enkele jaren staat Google ADS in onze archief berichten. Daar het archief binnenkort gaat verdwijnen bij een nieuwe update van vBulletin moesten we een nieuwe plaats zoeken.
Nu wordt Google ADS getoond onder de eerste post van ieder topic, maar enkel voor gasten zoals ultdDave opmerkte. Op die manier merken de leden er niks van. Enkel als je niet ingelogd bent ga je het dus zien;)