Volledige versie bekijken : tijdverslijters



Sarana
14 October 2009, 18:38
Ik heb gezien dat vele oude topics uit de lounge (nu tijdverslijters) zijn afgesloten. Zelfs een paar topics die nog goed liepen.
Komen er nieuwe voor in de plaats?

Ik weet wel dat dit jullie beslissing is en dat ik daar niks in te zeggen heb maar vind het eigenlijk wel wat spijtig.

Moest me gewoon even van het hart. ;)

compuchrisje
14 October 2009, 20:08
Ik denk te weten welke 'lopers' je bedoelt Sarana. Maar dit is wel een overwogen beslissing geweest, niet met de bedoeling de leden 'wat af te pakken'. En ja, er komen wel andere voor in de plaats hoor, natuurlijk niet alles tegelijk. Obsessed en Philo doen daar prima werk om jullie aangenaam bezig te houden.

Sarana
15 October 2009, 18:40
Dat moet inderdaad gezegd worden: Philo en Obsessed doen mega goed werk om ons te entertainen.
Bedankt daarvoor.:good:

Dat verdient een bloemetje:

http://i719.photobucket.com/albums/ww200/vitara005/mandbloemennd7.gif

Obsessed
15 October 2009, 19:17
:bow: :bow:

Er komen inderdaad nog wat nieuwe "tijdverslijters" hoor.
Om precies te zijn wordt er, vandaag nog, een voorstel bij de medebeheerders voorgesteld ;)

ultddave
16 October 2009, 11:38
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat "praatkaffee" heet en niet "praatcafé" want kaffee is toch duits als ik me niet vergis? :P

Mvg,
Dave

Obsessed
16 October 2009, 12:19
Ik vraag me eigenlijk af waarom dat "praatkaffee" heet en niet "praatcafé" want kaffee is toch duits als ik me niet vergis? :P

Mvg,
Dave
Da's "in overleg" ook al een bewuste keuze geweest hoor Dave ;)

Uiteindelijk gewoon zo genoemd om eens iets anders te hebben hé :p

compuchrisje
16 October 2009, 22:46
Klopt. Er zijn al teveel forums die krek dezelfde onderdelen een zelfde naam geven. Het is niet bij het duits te zoeken, gewoon de uitspraak in de volksmond: korte -a dus dubbele ff en een lange -ee :)

peenif
17 October 2009, 07:55
Ich trinke meinen Kaffee in einem Café. ;)

Phil O'Sophe
17 October 2009, 10:54
Ich trinke meinen Kaffee in einem Café. ;)

Mit Milch und Zucker ? :lol:

sykke
17 October 2009, 11:14
Und keine kaffee-kuchen???

Pedro
19 October 2009, 16:29
... aber bitte mit Sahne!