Volledige versie bekijken : monitor probleem



breezer
26 June 2005, 14:03
Hallo,
ik heb mijn pc nog eens versleurt naar een LAN-party en wanneer ik daar toekwam bleek mijn monitor niet meer te marcheren. Ik heb er dan maar een andere monitor op aangesloten en deze bleek wel te marcheren. Ik heb mijn oude monitor op mijn moederbord aangesloten en toen kreeg ik witte vierkantjes bij het opstarten. wanneer ik het scherm op mijn videokaart aansloot kreeg ik roze vierkantjes met constant strepen door het scherm, maar er viel niets te zien van windows, etc. Heeft iemand nog dit probleem? Val het op te lossen? of gewoon niewe monitor aanschaffen?(crash)

Vriendelijke groeten,
Breezer:)

Heezy
26 June 2005, 17:00
mmm, klinkt er zeer naar dat hij de geest heeft gelaten.

g_man
26 June 2005, 19:16
Tja transport is natuurlijk nooit goed voor een CRT monitor... Als een andere idd werkt, zal deze wel naar de haaien zijn. Laten maken ?? Is dat het zoekwerk, transport en kosten wel waard? CRT zijn spotgoedkoop tegenwoordig en LCD's ook al niet meer zo duur.

breezer
26 June 2005, 20:41
bedankt voor snelle reply's
dacht er toch al een tijdje aan om LCD te kopen :)

Clioke16V
26 June 2005, 23:10
Beste wat je kan doen Breezer, heb ook lang getwijfeld om een tft te kopen maar moet nu niks anders meer hebben.

De eerste 3 dagen wel hoofpijn gehad van tft > omdat de resolutie op 1280 - 1024 staat nu, maar nu echt SUPER.

En veel kosten doet het niet meer.

breezer
28 June 2005, 15:50
kent iemand een zeer voordelige lcd? goedkoop maar toch iets voor op te scheppen:)

Kama5638
28 June 2005, 17:19
kent iemand een zeer voordelige lcd? goedkoop maar toch iets voor op te scheppen:)

Kijk eens op eBay? :D

Heezy
28 June 2005, 18:36
17" TFT's kosten echt niet veel meer. Kijk er gewoon naar dat de kleurechtheid goed is, dus 16.7M kleuren. En zoek dan een 16ms scherm ;-).