Volledige versie bekijken : problemen met msn 7.0



leonard
26 June 2005, 14:14
Ik heb problemen met msn 7.0 op mn pc. Ik heb hem al een paar keer gedownload en telkens dezelfde problemen ik kan me wel aanmelden maar als ik met iemand wil chatten en ik dubbelklik op de persoon tegen wie ik iets wil zeggen dan sluit msn volledig af zonder 1 foutmelding ofzo te geven. Ik zit met deze problemen al enkele weken.Hoop dat iemand raad weet? Als er iemand advies heeft?

alvast bedankt

MarcN
26 June 2005, 14:23
Hmm.. Dat is heel raar, er zit geen 1 of ander virus in je computer?
En, waar heb je MSN gedownload dan?
Misschien is hij gewoon niet goed.
Heb je dan een beta ofzo?
Download hem anders eens van www.mastaline.com

leonard
26 June 2005, 16:08
Hmm.. Dat is heel raar, er zit geen 1 of ander virus in je computer?
En, waar heb je MSN gedownload dan?
Misschien is hij gewoon niet goed.
Heb je dan een beta ofzo?
Download hem anders eens van www.mastaline.com (http://www.mastaline.com)


Een virus op mn pc weet ik niet.. mij pc is over 3 weken naar de pc-winkel geweest en Northon stond er niet meer op dus ik kan niet meer controleren. Ik heb msn7.0 vanop msn.be gedownload en niet de beta versie.. ik ga s proberen via mastaline
alvast bedankt
ik laat nog iets weten

leonard
26 June 2005, 18:00
Een virus op mn pc weet ik niet.. mij pc is over 3 weken naar de pc-winkel geweest en Northon stond er niet meer op dus ik kan niet meer controleren. Ik heb msn7.0 vanop msn.be gedownload en niet de beta versie.. ik ga s proberen via mastaline
alvast bedankt
ik laat nog iets weten

Het zijn dezelfde problemen.. ik heb dan ook geprobeerd op mastaline voor de 6.2 te installeren en het is exact hetzelfde.

Wat kan ik het beste doen?
Iemand raad?

leonard
26 June 2005, 19:00
Ik heb ondertussen antivir xp geinstalleerd en laten scannen er waren 3 virussen die zijn er ondertussen af heb hem nog s late scannen en nu is alles clean.. maar de problemen met msn blijven iemand raad?

élenias
27 June 2005, 13:16
mssn blokkeert je firewall msn?

leonard
27 June 2005, 16:41
mssn blokkeert je firewall msn?
Heb ik niet.
Toch bedankt

VK.
27 June 2005, 16:49
heb net het zelfde probleem , moet verschillende keren proberen aan te melden , als ik dan ben aangemeld door nv online melden aan te staan en tijdens het aanmelden op offline mode te drukken ben ik den in men msn lijst , maar ik zie geen lijst en als ik dan met iemand praat valt men msn gewoon uit .
Als ik niet switch terwijl ik aanmeld duurt het 5 tot 10 keer dat ik pas aangemeld ben ... dit al maanden (crash)

leonard
27 June 2005, 18:12
heb net het zelfde probleem , moet verschillende keren proberen aan te melden , als ik dan ben aangemeld door nv online melden aan te staan en tijdens het aanmelden op offline mode te drukken ben ik den in men msn lijst , maar ik zie geen lijst en als ik dan met iemand praat valt men msn gewoon uit .
Als ik niet switch terwijl ik aanmeld duurt het 5 tot 10 keer dat ik pas aangemeld ben ... dit al maanden (crash)

Bij mij ist probleem eindelijk opgelost zolang ik msn plus niet installeer macheert het perfect, ik installeer het en heb terug dezelfde problemen..
Khoop dat ik u hiermee kan helpen VK (alles van msn eraf smijten ook de plus, msn 7.0 installeren en dan macheert hij perfect laat maar iets weten. Hopelijk is het bij u ook opgelost. :thx

compuchrisje
27 June 2005, 19:16
Bij vorige versies van messenger gaf die plus! idd dat ietsje meer leven in de brouwerij, maar ook tegelijk een massa knoeiwerk met andere progs en malware. Met mess 7 heb je een stand-alone programma dat in feite gemaakt is om een monopolie te hebben, het is dus allergisch aan alle toevoegingen dus ook en vooral die plus!
Trouwens, het enige extraatje dat die plus! nog geeft zijn de geluiden en dààrvoor zou ik het zeker niet installeren, 't is tegenwoordig al druk genoeg in die chatvenstertjes.

kasparh
29 June 2005, 00:34
Misschien heb je dit al gedaan, maar toch nog ff checken: gooi eerst je msn 7 er opnieuw af, ga dan naar configuratiescherm-software, naar de optie 'Windows onderdelen toevoegen of verwijderen' en verwijder daar je MSN Messenger (de originele, die meegeleverd wordt met je Windows zelf).
Dan MSN 7 opnieuw installeren, heb je een 'clean install' (in zoverre dat met Windows mogelijk is).
Hopelijk helpt dit, groetjes,

Kaspar Hauser

koostronics
29 June 2005, 10:38
ik heb dit probleem ook reeds maanden ,is erg storend wel.

Rare is dat het zich niet altijd voordoet.

Ik heb vooral erge problemen als ik de twee msn vensters heb openstaan, van het moment dat ik dan iemand wil antwoorden floept hij onmiddelijk weg zonder enige foutmelding , moeten toch veel meer mensen last van hebben.


Koostronics

koostronics
6 July 2005, 21:37
thanks voor de antwoorden blijkbaar hebben dus vele mensen dit probleem ,waarom doet men van Msn uit geen update om deze bugs er uit te halen wel raar hé .

Intussen is het er dus mee leren leven alhoewel het vreselijk irritant is rede te meer ,op iets oudere pc met bijna dezelfde configuratie geen enkel probleem is wel XP pentium3.

rar raaar rarararara raar raar.

Koostronics

marijn
6 July 2005, 22:05
Als ik problemen heb met mijn PC, bv MSN of andere pietleuterigheden, dan helpt dit meestal wel : eerst scan in mn pc met PANDA ANTIVIRUS 7.0, daarna een scan met AD-AWARE, en dan nog eens een scan met CLEANUP.

Meestal werkt dit wel. Werkt dit niet, dan post ik een hijackthislogje. Dan is alles normaal weer in orde. Zoniet, dan zijn er mogelijk bestanden aan je PC beschadigd.

Goldie
7 July 2005, 10:04
Hoi Mannen,

ik heb het probleem van msn dat zich meteen weer afsluit al een paar keer gezien, helaas ging het toen om een virus: bropia.worm of een variant. Hopelijk hebben jullie meer geluk en ligt het probleem ergens anders.
Hebben jullie een link drgestuurd gekregen van iemand uit jullie adressenlijst?
Link met rare zin, zoiets van: hey is this really you? en dan een lnk waar je e-mail adres ook in staat, of zoiets als: Jenniger Lopez.scr, of blonde eats bananas.scr,....
grtz