Volledige versie bekijken : Site effe checken.



tom906
8 December 2009, 21:01
www.EveryOneWeb.be/dancemuziek

Ik vind hem slecht.

Toelly
8 December 2009, 21:41
Ik vind hem slecht.

Dat is nog zacht uitgedrukt. Naast de kanjers van typfouten (:shocked:) is het design... wel er is eigenlijk helemaal geen design. En de inhoud is ook maar bitter weinig :p

Fck_
8 December 2009, 21:56
Dat trekt inderdaad op niets :P .
Succes nog =P !

ultddave
8 December 2009, 22:56
Ik zou in de eerste plaats al geen zwart "hover" effect op die <a> tags plaatsen als ge een zwarte pagina hebt. :p

Kunt ge zien bij "Home" > "Chatroom". Die link "chatroom" wordt zwart als ge met uw muis erover hovered. niet echt optimaal. ;)

Greetz,
Dave

Butterflyice
9 December 2009, 20:49
Ik zou ook eens de regels lezen om een post hier voor te starten.
Want dit slaat nergens op om zo een site te laten zien.
Het is allemaal gemaakt via een online tool dus zelf is het alleen kleurtjes invullen en klaar.
Dit vindt ik geen site maken dus ik zou zeggen doe maar snel op slot.

Sille
9 December 2009, 23:55
indeed,

kan je nog beter een site bouwen met bv frontpage ?? Dan is hij nog mooier dan dit resultaat .. IK studeer nu interactieve multimedia & technieken als ik zo'n website op het web tegen kom walg je gewoon van ?? Wij krijgen 5 uur per week webdesign nu met javascript .. En dan kom je zulke sites tegen echt .. Krijg het kieke vlees van.

Misschien als je dan toch graag een mooie lay out wil ? neem dan een online css template ? Als je zelf geen tijd hebt om eentje te bouwen ?

ultddave
10 December 2009, 00:22
Nu, hij is nog maar 10 jaar. Dus de kans dat hij HTML, CSS, JavaScript, PHP, ... kent zal wel niet groot zijn. ;) :D

Dit zijn de regels van de site check trouwens; http://www.minatica.be/showthread.php?t=39083

Mvg,
Dave

Sille
10 December 2009, 10:23
nee wss ;).