Volledige versie bekijken : Mijn Portfolio



YannickWillems
23 December 2009, 23:28
Volledig in gevalideerde CSS/XHTML met toevoeging van JQuery effecten.
Tevens ook de jaartaak voor het vak Webtechnologie I van mijn richting!

www.yannickwillems.Be

Dexter
24 December 2009, 12:37
Mooie site, het enigste wat ik nog zou veranderen, is de opmaak van je gewone tekst (maar eigenlijk feitelijk is daar ook niks mis mee).


Adri

Pjj
24 December 2009, 19:40
Mooi, maar ik mis wat interactiviteit: als je je links hovert, gebeurt er niets.

Qua HTML ziet het er wel nog redelijk uit.

Good job :)

carl
24 December 2009, 23:26
Ik ga er even aan toe voegen dat de site heel mooi weergeeft op mobiele apparaten (ipod touch in mijn geval). Vind ik toch wel een mooi pluspunt. Voor de rest, alles is overzichtelijk en vrij simpel maar toch geslaagd ;)

YannickWillems
26 December 2009, 20:58
Enorm bedankt voor de opbouwende commentaren! :)

tom906
21 February 2010, 13:31
Knap gedaan !

Spoorzoeker
30 August 2010, 10:41
Wel wat laat, maar ik heb eindelijk iets ontdekt ! :)

Je schrijft dat je misschien php-ontwikkelaar wilt worden, maar als ik dan in je cv kijk, dan zie ik daar helemaal NIKS over php ? Lijkt mij geen goed verkoopargument. :#

Spoorzoeker
24 September 2010, 23:31
Niet reageren is óók een goed verkoopargument.

kurt0015
25 September 2010, 22:34
Ey,

Mooi design leuke effecten enz maar aantal puntjes die ze zeker bij webdevelopers gaan bekijken.
Je titels zijn afbeeldingen zoals bv "About Me". Je zou hier misschien best een <h2> tag van maken
en deze dan in css zodanig opmaken dat je toch afbeelding hebt dit moet je natuurlijk zelf bekijken dan.
Ook zou ik in je header div een h1 maken met Yannick Willems in.

Niet alleen zoekmachines zijn hier blij mee maar ook mensen met een spraak programma. Misschien niet
direct je doelgroep maar ok.. Die h1 tag kan je gewoon verbergen dus hij doet jou geen kwaad.

Verder mooi werk doe zo verder ;)