Volledige versie bekijken : versturen foto's

djd
11 mei 2005, 18:40
Heb een probleem voor het versturen van foto's,normaal voor het versturen opent er zich een dialoogvenster waar de vraag gesteld wordt of de foto's verkleind moeten worden.
Dit dialoogvenster verschijnt niet meer.
Hoe kan ik dit terug krijgen,de foto's blijven op ware grootte bij het versturen.
Ik verstuur deze foto's met outlook.(win XP)

spruit
11 mei 2005, 20:20
Heb een probleem voor het versturen van foto's,normaal voor het versturen opent er zich een dialoogvenster waar de vraag gesteld wordt of de foto's verkleind moeten worden.
Dit dialoogvenster verschijnt niet meer.
Hoe kan ik dit terug krijgen,de foto's blijven op ware grootte bij het versturen.
Ik verstuur deze foto's met outlook.(win XP)

Bedoel je "microsoft outlook", of "outlook express"?
Nu, ik denk niet dat, als je foto's verstuurt via bijlage, beide outlooken zullen vragen om de foto's te verkleinen...denkelijk gebruik je iets externs..
Klopt dit?

Mimosa
12 mei 2005, 09:05
Bedoel je "microsoft outlook", of "outlook express"?
Nu, ik denk niet dat, als je foto's verstuurt via bijlage, beide outlooken zullen vragen om de foto's te verkleinen...denkelijk gebruik je iets externs..
Klopt dit?

Denk dat je bij je afbeeldigen moet aanduiden openen met/windows vieuwer en dan zal hij misschien weer vragen om de afbeeldingen te verkleinen.

Mimosa
13 mei 2005, 09:10
Ik denk dat je dit als in bijlage bedoeld
http://users.telenet.be/Kim4you/email.JPG
Dit bekom je normaal als je een afbeelding rechtsklikt en kopieren in e-mail bijlage dan word dit je gevraagd.
Maar wanneer je echter eerst een lege mailopent en dan een bijlage toe wil voegen word dit je niet gevraagd

Zou kunnen... Hopelijk is de persoon in kwestie ermee verder geholpen?

Mimosa
13 mei 2005, 12:13
Dan moet hij/zij eerst weer maar eens reageren he :p ;)

Eagle
13 mei 2005, 18:06
Ik denk dat je dit als in bijlage bedoeld
http://users.telenet.be/Kim4you/email.JPG
Dit bekom je normaal als je een afbeelding rechtsklikt en kopieren in e-mail bijlage dan word dit je gevraagd.
Maar wanneer je echter eerst een lege mailopent en dan een bijlage toe wil voegen word dit je niet gevraagd

Deze wizard om foto's te verkleinen als je ze per e-mail verzend krijg ik ook al enige tijd niet meer. :( 'k heb er al achter gezocht maar nie gevonden.:confused:
Dus verklein ik eerst de foto's met PIXresizer en dan verzenden.;)

sniffer
13 mei 2005, 23:01
bij mij wordt het nog steeds gevraagd als ik de map met mijn afbeeldingen open en in de linker kolom kan ik daar kiezen : deze afbeelding per mail verzenden en als ik daarop klik kan ik de foto's eerst verkleinen of niet.

djd
14 mei 2005, 10:06
Dank u voor de reacties, het probleem is ondertussen al opgelost;
Raar maar waar, gedurende lange tijd geen dialoogvenster meer maar na onbekende tijd automatisch terug gekomen, er bestaan nog wonderen in de wereld