Volledige versie bekijken : Help een lief meisje



Miss Jonas
19 January 2010, 13:19
Ik zou graag een andere dimensie willen toevoegen aan mijn foto. Ik heb geen idee hoe dit moet kan iemand dit aub voor mij doen?! :p

Mijn foto:
http://94.100.122.199/588900001-588950000/588905701-588905800/588905724_5_XQR7.jpeg

De foto moet veranderd worden en moet deze effecten hebben.

http://www.computerarts.co.uk/__data/assets/image/160830/varieties/7.jpg
Tutorial:

http://www.computerarts.co.uk/tutorials/premium_content/2d__and__photoshop/add_another_dimension
Please help me.. Als iemand mij kan helpen ben ik u zeer dankbaar Kiss! :wink: :bow:

peenif
19 January 2010, 14:15
Lief meisje - Miss Jonas, dit is uw allereerste post op Minatica, wij weten natuurlijk graag iets meer van U daarom bestaat het forum 'Stel je even voor' http://www.minatica.be/forumdisplay.php?f=73 dan gaat het reeds makkelijker om iets voor iemand te doen.

Ten tweede vraagt U een aanpassing van een lage resolutie foto daar waar de foto van het model in de tutorial een 10.7 megapixels foto is, dus zult U zeker reeds de originele foto, in zijn originele resolutie, ergens moeten uploaden (YouSendit bv.) en dan de link hier plaatsen zodat die kan worden gedownload.

Ten derde is dit een werk gemaakt door Chuck Anderson, een free lance artiest die reeds werkte voor een resem grote magazines en merken, deze photoshoptechnieken beheerst die man als geen ander en toch heeft hij er nog een tweetal uur werk aan. Het gaat hem over een circa twintig lagen tellend photoshop werk, zeker niet voor beginners en ook heel moeilijk voor gevorderden.
Wie van ons zich hier vrijwillig aan begeeft heeft er minstens een grote halve dag werk aan, het zou me dan ook verwonderen dat U hier zult geholpen worden maar men kan natuurlijk nooit weten hé.

Joga
20 January 2010, 00:51
Ik wil dit wel voor je doen, maar dan moet het een andere foto zijn. :)

Miss Jonas
5 February 2010, 15:55
De resolutie hoeft wat mij betreft niet aangepast te worden. Kunt u het echt niet met deze foto? Ik heb nog vele anderen.. maar deze vind ik het leukst :)

Joga
5 February 2010, 20:47
I'll try tomorrow. :)

peenif
5 February 2010, 21:31
Ik sta versteld.

Joga
6 February 2010, 12:47
Sorry, ga het toch niet doen. Moet je helemaal uitsnijden in Ps en dat is redelijk veel werk en heb nog een pak school werk liggen. Sorry ^^

peenif
6 February 2010, 14:16
Met "Ik sta versteld" bedoel ik dat U na een halve maand nog eens komt kijken of er hier misschien iemand aan uw oproep heeft voldaan, dit zien we nog meer bij eerste posts. Niettemin en een photoshop adept zijnde toch dit even gedaan, is niet hetzelfde (heb geen tekentablet helaas), zie maar of het U bevalt.


http://img191.imageshack.us/img191/6341/5889057245xqr7.jpg

misslily
6 February 2010, 17:31
effe iets met paint shop...

kan beter... als ik wat tijd http://i47.tinypic.com/hrh2er.jpgheb

Miss Jonas
8 February 2010, 23:31
OOhhh echt geweldig!!!! Wat mooooi!!!! wat lief!!!! bedankt!!!!!

Miss Jonas
10 February 2010, 17:17
Nooooog beter? Kan het nooog beter? dat meen je niet! :)
Zou u ook aub iets moois met een groot hart... of een paar hartjes kunnen maken?

Xxx

Miss Jonas!

Miss Jonas
10 February 2010, 20:33
http://94.100.118.183/868850001-868900000/868861701-868861800/868861742_5_uziI.jpeg


Bedankt voor de reacties! Ik heb zelf geprobeerd om het nog vrolijker en mooier te maken!

peenif
10 February 2010, 21:49
Niet netjes Miss Jonas zonder voorafgaande vraag aan mij, volgende keer zet ik er een copyright op en krijgt U problemen. AUB nog nooit meegemaakt, groetjes en tot nooit meer.

Joga
12 February 2010, 10:33
Niet netjes Miss Jonas zonder voorafgaande vraag aan mij, volgende keer zet ik er een copyright op en krijgt U problemen. AUB nog nooit meegemaakt, groetjes en tot nooit meer.

Ik versta je reactie en ben het er ook mee eens, maar het lijkt me wel logisch als je iets maakt voor iemand je dan ook bepaalde rechten meegeeft .. Toch? :)

peenif
12 February 2010, 10:46
" De leden zijn hobbyisten en maken de tijd om voor u te ontwerpen. Respecteer dus de artiest en ga het ontwerp niet als het jouwe beschouwen. Het wordt dus aangeraden om uw werk met een watermerk te tekenen. Onderling overleg met toestemming kan in geringe mate."

Dit zijn uw woorden Joga - ik heb helaas geen watermerk gezet en meer dan helaas was er geen overleg vandaar mijn reactie - mijn grafisch werk werd hier niet gerespecteerd.

Baloeke
12 February 2010, 23:05
Vind het gewoon niet kunnen dat er iemand vraagt om iets te maken. Uiteindelijk komt er een uitwerking en dan gaat de aanvragen zelf iets in veranderen.

Joga
13 February 2010, 03:44
" De leden zijn hobbyisten en maken de tijd om voor u te ontwerpen. Respecteer dus de artiest en ga het ontwerp niet als het jouwe beschouwen. Het wordt dus aangeraden om uw werk met een watermerk te tekenen. Onderling overleg met toestemming kan in geringe mate."

Dit zijn uw woorden Joga - ik heb helaas geen watermerk gezet en meer dan helaas was er geen overleg vandaar mijn reactie - mijn grafisch werk werd hier niet gerespecteerd.

True, maar volgens mij respecteert ze nog altijd jouw werk in deze situatie. Ze probeerde enkel het nog beter te maken naar haar gevoel.

Laat het wel duidelijk zijn dat ik het met de volledige 100% met u eens ben. Copyright wordt naar mijn mening nog altijd te veel verwaarloosd op het internet.

vdhee
16 February 2010, 18:24
Ben in een paar vzw's actief en doe er vrij veel werk.
Een "dank u" kan er echter zelden of nooit vanaf.
Maar dat is het leven.... of ge helpt niemand meer en blijft in uw hokje zitten.
Vrijwilligers zijn dun gezaaid, maar wel nodig.
Onbaatzuchtige inzet. Het bestaat nog maar wordt zeldzaam.
En is het niet prachtig dat ge uw kennis ten dienste van iemand anders kunt stellen,
zonder "credits" of betaling? Daarvoor moet ge bij uw werkgever zijn.

Zonder de vrijwillige medewerking van een groot aantal posters hier op het forum zou dit forum zelfs niet bestaan.

Nederigheid siert nog altijd de mens...

peenif
16 February 2010, 18:39
Wel vdhee U hebt niet honderd maar zeven maal honderd maal gelijk...met nederige groet want ken U niet genoeg om de discussie verder te voeren.

vdhee
16 February 2010, 18:43
Peenif, uw antwoord siert u. Bedankt.

Wat de kern van de zaak betreft, misschien anders uitgedrukt:

"Daar alleen kan liefde wonen,daar alleen is 't leven zoet , waar men stil en ongedwongen alles voor elkander doet ! ..."

An oldie, but still goodie.

Minatica is tenslotte nog altijd onze hobby!

Keystroke
16 February 2010, 18:48
OOhhh echt geweldig!!!! Wat mooooi!!!! wat lief!!!! bedankt!!!!!

Zo ondankbaar was ze dus toch niet...
Ze had het niet mogen aanpassen maar dat was niet kwaad bedoeld denk ik.

Enfin, dat doet niets af aan je uitspraken hoor, vrijwilligers mogen soms wat meer bedankt worden.

peenif
16 February 2010, 19:48
Peenif, uw antwoord siert u. Bedankt.

Wat de kern van de zaak betreft, misschien anders uitgedrukt:

"Daar alleen kan liefde wonen,daar alleen is 't leven zoet , waar men stil en ongedwongen alles voor elkander doet ! ..."

An oldie, but still goodie.

Minatica is tenslotte nog altijd onze hobby!

Nog altijd zeven maal honderdmaal gelijk, maar nogmaals, ik ken U niet genoeg om de discussie verder te zetten, vandaar, U moet mij niet onrechtstreeks aanvallen, gezien uw bijdragen hier zal Minatica voor mij wel een grotere hobby wezen dan voor U.

vdhee
16 February 2010, 20:05
Wil mij verontschuldigen als ik iemand onopzettelijk zou gekwetst hebben.
Dit was en is geenszins de bedoeling.
Ik wou enkel het algemeen nut laten primeren.

Baloeke
16 February 2010, 22:23
Je kon het volgens mij ook niet beter zeggen vdhee.