Volledige versie bekijken : Geforce 6200 AGP DVI TV out



Spinnekop
27 June 2005, 18:32
Heb onlangs deze kaart geïnstaleerd. Ik kan nu geen enkel media bestand afspelen (video, avi mpeg, mov, ...) elk programma (mediaplayer 10, dvlab, power DVD) loopt vast.
Ook de TV out werkt niet. Ik downloade de recenste drivers en deed een driver cleaner in veilige modus.
Bij geavanceerde settings zie ik de tab "geforce 6200" maar ik kan daar geen TV kiezen, enkel de optie "single display" bij nvidia view is zichtbaar.
Direct X9c, mediaplayer 10 en de laatste drivers helpen niet...
Iemand een idee om mij hierbij te helpen ?

Alvast bedankt !

g_man
27 June 2005, 18:39
Je bent toch niet te proper geweest en ook de chipsetdriver verwijderd? Anders de CD van je mobo er is in en die driver opnieuw installeren!

Spinnekop
27 June 2005, 19:24
Ik heb zonet men monitor aangesloten op de RGB uitgang ipv de DVI en nu kan ik wel een kloon view selecteren. Die 2 (DVI en S video) gaan dus niet samen. Nu de videobeelden nog...
Met de originele drivers heb ik al terug geprobeerd maar noppens, thanks.

Spinnekop
27 June 2005, 20:19
Hebbes !!
Bedankt G Man, je hebt me wel in de goeie richting gestuurd. Ik had de AGP drivers nog niet geïnstaleerd. Goed om te weten dat dan alles werkt behalve de videobeelden afspelen...

tof dit forum !

Heezy
28 June 2005, 03:05
Ik heb zonet men monitor aangesloten op de RGB uitgang ipv de DVI en nu kan ik wel een kloon view selecteren. Die 2 (DVI en S video) gaan dus niet samen. Nu de videobeelden nog...
Met de originele drivers heb ik al terug geprobeerd maar noppens, thanks.

Dat heb ik hier ook. Ik heb een TFT met analoge ingang en als ik hem op DVI aansluit, krijg ik de Cloon Modus ook niet aan de praat. Heb nog niet de tijd genomen om dit eens uit te pluizen.

Blij dat je probleem is opgelost.