Volledige versie bekijken : Twee # msnaccounts op 1 computer
gordini 27 juni 2005, 21:55 Kiekeboe,
Wat moet ik doen om tegelijkertijd mijn msnaccount alsook die van m'n vriendin te laten draaien op mijn pc. Heb in de week net a-patch geïnstalleerd maar doet het niet. Moet ik nog een ander patch of progje installeren?
Greetz Gordini.
bleumoon 27 juni 2005, 22:13 Hey Gordini,
De patch die je nodig hebt is
MSN7UniversalPatcherPlusPlus
te vinden op www.mastaline.com
links op de site in het venstertje MSN messenger vind je MSN messenger 7.0 hierop klikken, daar vind je meer infi over multi log in
Succes
Bleumoon
élenias 27 juni 2005, 22:32 Je kunt ook dMSN gebruiken
http://msn.tweakzone.nl/downloads/bekijk/44
Gebruik ik altijd om op twee of meerdere accounts tegelijk te zitten
gordini 27 juni 2005, 22:43 Nope, sorry, lukt geen van al.
Ik heb zelfs via http://www.messtools.nl/?pagina=info&id=16 een progje derop gezet, niks.
Ik zal het zo wel verder doen dan,
Thx
Greetz Gordini
Martijnc 27 juni 2005, 22:45 Heb je gepatch en stond je msn uit?
de patch van mastaline zou toch moeten werken hoor.
popsma 28 juni 2005, 04:21 nog eens opnieuw die patch bij mastaline installen,en eventueel op herstellen klikken,duurde hier ook een paar maal voor hij ging.
ook zien wat je aan of uitvinkt daar.
moet lukken normaal.
groetjes.
gordini 28 juni 2005, 10:15 Helaas maten,
Meerdere malen verschillende methodes geprobeerd, en ja, de messenger stond af tijdens het patchen (geeft foutmelding als hij nog op staat)
Misschien ontbreek ik nog één of andere plug-in, want voor de aanmaak van my space kan ik ook geen foto's invoegen.
't Zal hier wel aan liggen, iets nodig, en ni weten wat.
Anyway thx
Greetz Gordini
freaky005 29 juni 2005, 17:11 ik werk nog anders, namelijk mijn standaart windows messenger staat er nog op en mijn msn 7.0 ook en die kan ik tergelijktijdig laten werken met 2 accounts
jurgenv 29 juni 2005, 17:13 als je aangemeld bent op de ene account, en dan open je nog eens msn messenger en dan meld je aan met een andere account, mss is het zo...:)
als je aangemeld bent op de ene account, en dan open je nog eens msn messenger en dan meld je aan met een andere account, mss is het zo...:)
Zo werkt het ook met die patch. Je kunt dan zoveel msn messenger openen als je pc aankan :p
sniffer 29 juni 2005, 20:49 vind ik heel raar, want bij mij werkt het wel maar je moet die optie wel aanvinken bij het installeren.
Mss dat daar het probleem zit
gordini 5 juli 2005, 12:31 Nope, geen van alle werkt :-((
De manier van freaky005 kende ik en heb ik ook al toegepast, maar de windowsmessenger is de 4.7 (beperkt in gebruik) en die heb ik er nu afgezwierd.
Het zal der ooit nog wel eens van komen zekers??
Greetz Gordini
Eum heb je het juist gedaan? Je moet nadat je gepatched hebt gewoon een tweede keer msn messenger openen he dan komt gewoon een tweede keer da venster en kan je je op een andere account aanmelden he of hoe heb jij het geprobeerd. Zo werkt het bij mij toch (heb de patch van mastaline
Groetjes
sniffer 13 juli 2005, 22:58 bij mij werkt het nu ook niet meer, bij jullie wel nog?
popsma 13 juli 2005, 23:35 hier werkt het nog zonder probleem :) :) :)
sniffer 14 juli 2005, 15:13 ik heb opnieuw moeten downloaden van mastaline hierboven en nu werkt het weer.
Om de een of andere bizarre reden was dat weg.
|