Volledige versie bekijken : mail + verlofperiode

lector.h
29 juni 2005, 09:46
Ik vertrek, zoals velen hopelijk, binnenkort op vakantie.
Omdat velen, spijts een mailke dat je weg bent, toch blijven sturen, en zodoende je mailbox na twee dagen vol zit, vraag ik mij 't volgende af :

- bestaat er geen manier om je reguliere mail, van bv Outlook, of vanop de server, automatisch door te sassen naar je Gmail, zonder dat je pc de ganse vakantie moet blijven draaien ?

gunther
29 juni 2005, 10:34
je kan ook natuurlijk aan iedereen je gmail adres geven voor de periode dat je op vakantie bent he.
je pc laten openstaan terwijl je op vakantie bent vind ik toch maar iets bizar ze!!!!!!
je kan ze ook op verplaatsing bekijken via webmail.
alvast prettige vakantie

AMD
29 juni 2005, 11:22
Kan je ook niet in de telenet webmail bij instellingen een antwoordadres invullen?
Mss dat dit je wel kan helpen.

AMD

Mimosa
29 juni 2005, 18:23
Kan je ook niet in de telenet webmail bij instellingen een antwoordadres invullen?
Mss dat dit je wel kan helpen.

AMD

Een ander antwoordadres invullen kan , maar is hier geen oplossing denk ik. Maar als je bij telenet zit, kan je via Mijn Telenet een Autorespons invoeren en aanmaken. ;)

lector.h
30 juni 2005, 20:25
Aan allen , bedankt voor de respons, alle voorstellen zijn goed, maar dat belet sommigen niet om te blijven doorpompen....(waarvoor gewoonlijk m'n dank), maar in 't verlof kan dat wel eens tegenvallen.

En zoals gezegd, m'n pc gans 't verlof laten openstaan is vragen om miserie !
merci gasten, ik blijf zoeken en hopen op een tip. (y)

spruit
30 juni 2005, 21:11
Aan allen , bedankt voor de respons, alle voorstellen zijn goed, maar dat belet sommigen niet om te blijven doorpompen....(waarvoor gewoonlijk m'n dank), maar in 't verlof kan dat wel eens tegenvallen.

En zoals gezegd, m'n pc gans 't verlof laten openstaan is vragen om miserie !
merci gasten, ik blijf zoeken en hopen op een tip. (y)

doorpompen doen we altijd, kijk maar eens naar onze crew...!

indien "bij telenet", kan je zeker amd&mimosa hen tip volgen, met mijn telenet...
heb ook ff de link gezocht bij "google" -->
http://www.telenet.be/nl/producten/internet/telenet_internet/opties/auto-respons/index.php

;) ;)

Mimosa
30 juni 2005, 21:33
goed om dit eraan toe te voegen, spruit! thx!