Volledige versie bekijken : Besturingslint HP printer



rick
29 June 2005, 14:22
Ik heb een hp printer en heb ontdekt dat het lint waarmee de inktpatronen van links naar rechts worden verplaatst bijna doorgerafeld is. Weten jullie of je zo'n lint apart kan kopen?
:)

g_man
29 June 2005, 15:09
Kan je beter eens vragen aan de HP support desk (http://welcome.hp.com/country/be/nl/contact_us.html). Dan ben je dadelijk geholpen. ;)

compuchrisje
29 June 2005, 20:05
Jup! en laat het ons ineens ook eens weten? Voor wie ook een HP heeft.... thx bij voorbaat.

rick
30 June 2005, 09:26
Bedankt voor de reacties. Ga zeker laten weten wat men daar zegt maar laat dit topic nog even open staan want ik vertrek nu voor enkel weken op reis. Zon:cool: nige groeten

rick
25 July 2005, 09:56
ik heb net contact gehad met de helpdesk van hp. Je kan blijkbaar deze onderdelen enkel bestellen in Nederland:

MK Euroservice
Keizersveld 39
5803 AM Venray
Tel: 0478-531166
Fax: 0478-531160
E-mail: Info@mkeuroservice.com (Info@mkeuroservice.com)
Website: www.mkeuroservice.com
EET Holland
Postbus 85068
3508 AB Utrecht
Tel: 030 - 2192040
Fax: 030 - 2192049
E-mail: sales@eet-holland.nl
Website: www.eet-holland.nl

ik hoop dat jullie daar ook iets mee zijn.

Clioke16V
25 July 2005, 11:56
Kan je mss al beter een nieuwe kopen > als er aan mijn printyer iets is koop ik gewoon een nieuwe want da kost toch geen geld meer.

compuchrisje
25 July 2005, 17:56
:thx Wie weet gaat mijn HP ooit ook eens door het lint!

Fakke_Berto
30 July 2005, 22:33
Hallo vrienden,

Welk type is het?

Het kan belachelijk klinken maar.... kom je soms op het containerpark? Ik weet zeker dat er daar bij de afval wel iets te vinden zal zijn.
Hier komt een verhaaltje. Een hele tijd terug een kapotte printer gekregen van iemand. Ik kom op het containerpark. Ligt er in die bak een kapotte (juist dezelfde als die ik eerst gekregen had). Even gevoeld of er nog patronen inzitten. Ja hoor. Gevraagd of ik hem mocht hebben voor stukken. Ja hoor... dus meegenomen. Geprobeerd. Werkte nog perfect :wtf: . InktPatronen even overgezet in die andere, werkt ook perfect :wtf: :wtf: .
Zo zou ik nog een okkaziewinkel kunnen beginnen.;)

Groetjes, Fakke Berto.

rick
15 February 2006, 17:20
ik kwam net dit oude bericht van mij tegen en merkte dat ik nooit verder gereageerd heb.
Wat heb ik uiteindelijk gedaan? Ik ben naar een tweedehandswinkel geweest en heb me daar voor 10 € net dezelfde printer aangeschaft. Het verwisselen van het lint was niet zo eenvoudig maar het is mij toch gelukt. Mijn printer werkt nu terug perfect. Het bestellen van dit lint had volgens mij veel meer gekost.

Milo
15 February 2006, 17:58
ik kwam net dit oude bericht van mij tegen en merkte dat ik nooit verder gereageerd heb.
Wat heb ik uiteindelijk gedaan? Ik ben naar een tweedehandswinkel geweest en heb me daar voor 10 € net dezelfde printer aangeschaft. Het verwisselen van het lint was niet zo eenvoudig maar het is mij toch gelukt. Mijn printer werkt nu terug perfect. Het bestellen van dit lint had volgens mij veel meer gekost.

Idd
Da is zoals bij Gsm toestellen en zo ...
Reparatie na de garantieperiode , tkan duur zijn ...
Nja , mijn printerken kosttte ook maar een kleine 90 Euro , ne multifunctional van Hp , en ik weet scheelt er maar 1 dingske aan , direct ne nieuwen en den dezen ergens in een donker hoeksken of de vuilbak :D

Fakke_Berto
15 February 2006, 20:14
Ze betalen goed bij IBM geloof ik :rofl:.
Persoonlijk vind ik dat zonde, maar ik ben altijd al een zuinige geweest. Ik repareer liever iets.

burty_party
20 February 2006, 16:18
Voor de kleinere huis-tuin-keuken printers is de tweedehandsmarkt (of stort) naast de aankoop van een nieuw exemplaar de enige optie. Voor de iets duurdere toestellen zijn er heel wat wisselstukken (of exchange) te verkrijgen. zie bv www.expressterminals.com (http://www.expressterminals.com) in Zaventem