Volledige versie bekijken : winamp voor msn 7
hallo allemaal.
Vraagje wie kan mij helpen?
ik wil graag winamp hebben voor msn om de functie "what i am listening to" te kunnen gebruiken..dus niet met wmp 9 want ik heb nog windows 98:cry: (niet eens de second edition)en dan kan je geen wmp 9 downloaden.
welke winamp versie heb ik nodig???
Welke plugins heb ik nodig voor winamp???
welke plugins heb ik nodig voor msn???
ik heb windows 98 dus
msn versie 7.0.0813
messenger plus versie 3.53.132
deze vraag zal al wel heeeeeel vaak gesteld zijn (sor) en ik heb al zo veel geprobeerd maar ik kom er echt niet uit:close
alvast bedankt!!!
groetjes jas
gordini 5 juli 2005, 12:27 Yoo,
Ik werk met die winamp-plugin, maar heb ondervonden dat die enkel werkt met winamp 2.91
Als je die ergens kan vinden, ik heb de plug-in bijgeleverd
Greetz Gordini
Goldie 5 juli 2005, 13:13 Deze doet het met de laatste nwe Winamp, deed het ook met de 2 vorige...$-
Wel winamp en Msn opnieuw starten na installatie.
Grtz
hartstikke bedankt!!ik ga het even uitproberen nu!
groetjes jas
Deze doet het met de laatste nwe Winamp, deed het ook met de 2 vorige...$-
Grtz
nou ik heb dus alles geinstalleerd en de file is extracted naar winamp maar msn blijft vragen om WMP 9;) .Heb wel alles opnieuw opgestart maar krijg t nog steeds niet voor elkaar.Heb ik niet ook een plug-in nodig voor msn???:crazy:
bedankt voor de hulp zover in ieder geval!!!
groetjes jas
Goldie 5 juli 2005, 17:04 nou ik heb dus alles geinstalleerd en de file is extracted naar winamp maar msn blijft vragen om WMP 9;) .Heb wel alles opnieuw opgestart maar krijg t nog steeds niet voor elkaar.Heb ik niet ook een plug-in nodig voor msn???:crazy:
Hoi Jas,
Ik had in ieder geval gn plug-in nodig vr MSN, enkel eens in winamp kijken of de plugin erbij staat. Start anders eens je pc opnieuw op. Ik zal het strax eens nakijken als ik thuis ben.
Grtz
Yoo,
Ik werk met die winamp-plugin, maar heb ondervonden dat die enkel werkt met winamp 2.91
Als je die ergens kan vinden, ik heb de plug-in bijgeleverd
Greetz Gordini
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
nou dit heb ik dus ook allemaal geinstalleerd maar volgens mij mis ik toch echt een plugin voor msn want het lukt voor geen meter.heb nu winamp 2.91 en dat bestand geinstalleerd.maar ik kan daar alleen het huidige nummer in winamp mee doorsturen aan mn contactpersonen maar ik wil gewoon dat het nummer wat ik nu afspeel dat dat komt te staan bij "what i am listening to" onder mijn schermnaam.Ik weet niet wat ik verkeerd doe hoor.Lang leve windows 98.Niet dus!!!(crash) (crash)
heb ook de laatste winamp geprobeerd met die "current playing song in winamp" file maar dat werkt ook niet.Dat gen-msn bestand daar lijk ik niks aan te hebben want dat is niet voor windows 98.
Hoi Jas,
Ik had in ieder geval gn plug-in nodig vr MSN, enkel eens in winamp kijken of de plugin erbij staat. Start anders eens je pc opnieuw op. Ik zal het strax eens nakijken als ik thuis ben.
Grtz
Thanks dat zou erg fijn zijn want op dit moment leven mijn pc en ik een beetje in een staat van oorlaog.Lol;)
Goldie 5 juli 2005, 20:59 Options-->plugins-->generalpurpose--> en daar staat ie bij.
Geen plugin vr msn nodig.
Peace
Options-->plugins-->generalpurpose--> en daar staat ie bij.
Geen plugin vr msn nodig.
Peace
hoi hoi.
ja dat heb ik gevonden en werkt ondertussen tot zover.Ik kan er alleen nog niks van zien in mijn msn.moet daar iets veranderd worden ofzo dan???
thanks
Goldie 5 juli 2005, 23:39 Je duwt dan onder je nick op het pijltje naast de tekst:typ hier een persoonlijk bericht en dan kies je : laat zien naar welke nummers ik luister.
Dan zou het moeten werken.
Je duwt dan onder je nick op het pijltje naast de tekst:typ hier een persoonlijk bericht en dan kies je : laat zien naar welke nummers ik luister.
Dan zou het moeten werken.
Hoi goldie!!
bedankt voor alle hulp zover hoor!!echt top,
maar die functie heb ik wel gezien en dat ook geprobeerd maar dan blijft ie steeeeeeds maar weer vragen om wmp9 en die kan ik niet installeren omdat ik windows 98(first edition)heb.Nog any ideas hoe dit kan of kan ik die functie gewoon echt niet gebruiken met windows 98 ????zou echt heel erg jammer zijn....:cry:
thanks and have a nice day!!!
Deze doet het met de laatste nwe Winamp, deed het ook met de 2 vorige...$-
Grtz
Mag ik jouw bedanken voor de plugin hij werkt uitstekend(y)
Goldie 6 juli 2005, 14:23 Mag ik jouw bedanken voor de plugin hij werkt uitstekend(y)
Hoi Ham,
blij dat ik toch iemand kon helpen dan. Kan je meteen ook eens je versie van winamp en msn geven en je windowsversie, missch komen we dan tot een oplossing voor Jasja.
Grtz
Ja goed idee alleen gebruik ik Windows xp en msn 7.0 en winamp 5.093. dus zal ik eens even een onderzoek je doen. ik kom bij je terug zo.
hey
allemaal bedankt voor de hulp.
ik heb het eindelijk voor elkaar.
met gen_msn en winamp 5 maar ik moest nog een registrt file instaleren(namelijk http://www.myplugins.info/enable_msn_psm_98.zip )dus ik ben blij!!!!
hier kan een slotj op!!
thanks!!
|