DEWILL
29 juni 2005, 17:10
Hallo , bedankt om dit te lezen (y)
Heb geprobeerd om mee NERO , 3 kleine filmpjes op 1 DVD-R schijf te krijgen
Ik kies bij NEROSTART in het menu voor DVD VIDEO MAKEN , dan zoek ik tevergeefs naar MULTIPLE DISC COMPILATION :cry: , zonder dat kan ie maar 1 Keer op dat schijfje branden
Weet iemand een goede HANDLEIDING voor mijn probleem ? , liefst ook met het beste PROG
:thx mannen :thx
wilfried ;)
sniffer
29 juni 2005, 20:52
heb je nero express? dan kan je gewoon toevoegen denk ik.
en er is een deel van je bovenstaande tekst wit zodat je het niet kan lezen behalve als je het selecteert, weet je dat?
DEWILL
29 juni 2005, 21:10
heb je nero express? dan kan je gewoon toevoegen denk ik.
en er is een deel van je bovenstaande tekst wit zodat je het niet kan lezen behalve als je het selecteert, weet je dat?
Hey sniffer ,
dank voor uw reply(y)
ja , ik heb NERO EXPRESS 3 , maar hoe ga je daarin tewerk om die 2 of 3 verschillende mappen VOB BESTANDEN te branden op schijf ?
ik weet niet hoe de tekst onleesbaar is gekomen , heb gewoon ingetypt zoals die andere woorden , mms een transferfout ?
thx
wilfried
sniffer
29 juni 2005, 21:12
ik heb zelf nog niet zoveel ervaring daarmee mar vermoed dat je die verschillende bestanden gewoon na elkaar kan toevoegen en dan branden
DEWILL
7 juli 2005, 19:10
Hallo , bedankt om dit te lezen (y)
Heb geprobeerd om mee NERO , 3 kleine filmpjes op 1 DVD-R schijf te krijgen
Ik kies bij NEROSTART in het menu voor DVD VIDEO MAKEN , dan zoek ik tevergeefs naar MULTIPLE DISC COMPILATION :cry: , zonder dat kan ie maar 1 Keer op dat schijfje branden
Weet iemand een goede HANDLEIDING voor mijn probleem ? , liefst ook met het beste PROG
:thx mannen :thx
wilfried ;)
dit is voor ICEMAR
THX (y)
wilfried
PS : bijgevoegd NEROSTARTMENU op icoon klikken en dan de keuze maken , maar heeft waarschijnlijk nie de goeie in het menu :verlegen: