Volledige versie bekijken : DVD files samenvoegen

ikbenben
29 juni 2005, 20:24
Ik heb een film gedownload maar deze is in 3 delen opgesplitst.Kan ik deze delen samenvoegen zodat ik hem op 1 dvd kan branden?

Icemar
29 juni 2005, 21:17
met avijoiner zie de downlaods hier op de site

ikbenben
29 juni 2005, 21:27
met avijoiner zie de downlaods hier op de site

Dat gaat toch enkel met avi's hiermee?Het zijn eigenlijk vob files.

Icemar
29 juni 2005, 21:55
dat had je er wel ff bij kunne vermelden maar dat geeft niet .
hoe worden de vob genoemt vob 1 vob2 vob3 ??

zo ja kan je ze in 1 map plaatsen en de map video _ts noemen en dan branden
ik lees het wel wat en hoe het verder is maak anders ff een screenprintje voor mij kan ik ook iets meer er van zien wat je nu helemaal er van wilen kan gaan maken

ikbenben
30 juni 2005, 16:17
dat had je er wel ff bij kunne vermelden maar dat geeft niet .
hoe worden de vob genoemt vob 1 vob2 vob3 ??

zo ja kan je ze in 1 map plaatsen en de map video _ts noemen en dan branden
ik lees het wel wat en hoe het verder is maak anders ff een screenprintje voor mij kan ik ook iets meer er van zien wat je nu helemaal er van wilen kan gaan maken

Staat eigenlijk in de titel : dvd files ;) :p

In elk deel staan er 3 vobs,vob1,2 en 3.Dus zijn er eigenlijk 3 x vob1,2 en 3.In totaal 9 vobs dus.Ik heb al geprobeert om de vobs te hernoemen maar dit gaat niet.

frapat
12 juli 2005, 20:12
hallo ikbenben,
heb je al eens geprobeerd met nero,
bij dvd en dan ts-video openen en de vobs naar de map slepen.
Is maar een ideetje,zo brand ik mijn dvd's
frapat

sniffer
21 juli 2005, 21:50
@frapat : als je dan 2 of 3 verschillende delen hebt van je film zet je die dan allemaal onder elkaar in die video ts map? speelt die film dan alles na elkaar of hoe doe je dat ?

freaky005
22 juli 2005, 11:39
ik denk ook zoals frapat probeer dit eens want ik denk wel dat het dan mloet lukken, en ge zijt zeker dat deze film ook niet origineel 3 dvd's zijn of dat er extra's bij zitten of iets, zoniet maak een nieuwer map aan daar copier je al je vob files van alle 3 de delen in die ene map en probeer deze dan te branden, indien dit niet niet lukt laat ons iets weten

frapat
24 juli 2005, 22:35
hey sniffer,

het is idd zoals freaky005 zegt.Zet eerst alle vobs in één map en dan sleep je ze naar die ts-video deel en dan kan je ze branden.
PS:niet alleen je vobs nemen hé,ook al de andere bestandjes die in die map staan,anders gaat hij een fout melding geven.
frapat

sniffer
25 juli 2005, 00:26
ik ga dat zeker eens proberen maar hoe wordt dan het ondescheid gemaakt tussen de verschillende films?
worden die bestanden dan automatisch in de juiste volgorde gezet in die nieuwe map?
en spelen die films dan gewoon na elkaar af of hoe gaat dat in z'n werk?

frapat
26 juli 2005, 19:48
spreekt gij over totaal verschillende films of over verschillende delen van één film?
Als het over verschillende delen gaat dan doet nero de rest vanzelf,maar als ge over verschillende films spreekt,dan weet ik het niet.Ik brand elke film op een aparte dvd.
frapat

sniffer
26 juli 2005, 20:27
het interesseert me alle twee.

Maar het vervelendst vind ik dat bij films in 2 of meerdere delen.
Mocht dat al lukken zou ik tevreden zijn.
Ik ga dat eens proberen als ik een moment tijd daarvoor vind en laat het dan wel weten of het gelukt is.

Bedankt (y)

ikbenben
27 juli 2005, 17:02
Ik heb dit op verschillende manieren al zitten proberen.

Blijkt nu dat het gewoon ook met winavi gaat.Zorg dat de 2 delen in dezelfde map staan.Als je de film wilt omzetten van avi naar vob moet je gewoon de 2 delen selecteren en dan komen ze in 1 vob map te staan ;)

freaky005
28 juli 2005, 10:59
dus je probleem is opgelost en er mag hier een slotje op ???

sniffer
28 juli 2005, 11:05
ik weet het nog niet omdat ik nog geen tijd gehad heb om het te proberen.

Van mij mag er eens slotje op, desnoods stuur ik iemand wel een pm of herbegin ik mijn vraag dan.

sniffer
28 juli 2005, 17:32
als ik al die files naar 1 map wil kopieren zegt ie op een bepaald moment dat die bestanden al bestaan, als ik ze wil vervangen?

Dat is logisch want ze hebben dezelfde naam maar 't zijn wel delen van een andere film.

Hoe moet dat dan in 1 map gezet worden?

Als ik het in nero zelf probeer zegt ie ook : de files kunnen niet identiek zijn. dus hetzelfde probleem.

ghost
28 juli 2005, 17:39
Ik heb dit zelfs nog nooit geprobeerd ,maar kunt je ook niet de naam wijzigen allee de nummers van de vob?

sniffer
28 juli 2005, 17:51
ik heb dat al geprobeerd maar de BUP en IFO files van de tweede cd wil hij niet aanvaarden in nero, waarschijnlijk omdat de bestandsnaam niet juist meer is.( in de map aanvaard hij het wel maar enro niet)

hoe zou ik ze moeten noemen dan? nu probeer ik op alle mogelijke plaatsen en 2 tussen te steken.

ikbenben
28 juli 2005, 19:18
ik heb dat al geprobeerd maar de BUP en IFO files van de tweede cd wil hij niet aanvaarden in nero, waarschijnlijk omdat de bestandsnaam niet juist meer is.( in de map aanvaard hij het wel maar enro niet)

hoe zou ik ze moeten noemen dan? nu probeer ik op alle mogelijke plaatsen en 2 tussen te steken.

Dit heb ik ook al geprobeerd maar dat ging bij mij ook niet.

Je moet je avi bestanden in dezelfde map zetten en dan tesamen omzetten naar vob.
Vobs zelf samenvoegen gaat bij mij ook niet.

sniffer
28 juli 2005, 19:23
en hoe doe je dat dan met de ondertiteling?
ik heb ze in 2 delen en in 1 deel, weet wel nog neit of het synchroon loopt

ikbenben
28 juli 2005, 21:16
en hoe doe je dat dan met de ondertiteling?
ik heb ze in 2 delen en in 1 deel, weet wel nog neit of het synchroon loopt

Als je een film hebt die bestaat uit 2 avi's download je ook de ondertiteling ervoor die uit 2 delen bestaat.
De eerste ondertiteling hernoem je exact hetzelfde als het eerste deel van de film en doe hetzelfde voor het 2de deel.
Zorg dat dit alles in 1 map staat.Start dan winavi op en selecteer de 2 delen van de film.Als je vobsub hebt zet deze automatisch de ondertiteling bij elk deel van de film.
Voila,nu zouden de 2 delen tesamen op 1 dvd moeten staan ;)