Volledige versie bekijken : De muziek Quiz kan gespeeld worden

Den Jappe
30 juni 2005, 18:40
Hallo Leden van Ivanhoe of Seniorennet,<o:p></o:p>

Zoals eerder beloofd zal je nu kunnen meespelen met de muziek quiz. We spelen gewoon voor de eer,<o:p></o:p>

Tegen een andere site. Dus raad ik jullie allemaal aan om je beste beentje voor te zetten.<o:p></o:p>

De muziek Quiz via deze link naar mijn site en deze kan je dan downloaden en opslaan Klik hier (http://users.pandora.be/powerpointsannie/muziek%20quiz.pps)<o:p></o:p>

Je hebt dan 14 dagen de tijd om te antwoorden door te sturen.<o:p></o:p>

De sites die tegen elkaar spelen zijn Ivanhoejupiler Tegen Seniorennet.<o:p></o:p>

Elke deelnemer kan 1 maal zijn of haar antwoorden naar mij toesturen <o:p></o:p>

op het volgende adres
geen e-mail adressen op he forum! dit om spam te voorkomen, forumregels nalezen aub <o:p></o:p>

Zet AUB geen antwoorden op het forum of de mailgroep, zo kan het spel eerlijk gespeeld worden.<o:p></o:p>

Ps: Geef wel even je schuilnaam door en voor welke site je speelt Ivanhoejupiler of Seniorennet.<o:p></o:p>

Groetjes en veel succes<o:p></o:p>

Den Jappe<o:p></o:p>

<o:p> </o:p>

<o:p> </o:p>

Beatje
30 juni 2005, 19:49
Den jappe dit is knap gemaakt!!

Ik doe mee maarrr als ik het zo gauw even bekeken heb bak ik er niet veel van!!!
Allemaal meedoen dus.

Den Jappe
30 juni 2005, 19:52
Niet opgeven Beaatje, we laten ons hier niet zomaar doen hé. Met wat speurwerk zal je al ver komen hoor.

Beatje
30 juni 2005, 19:53
You know me.

Ik geef niet op!!
Ben al aan het zoeken;)

Ivan
30 juni 2005, 20:49
amaai dat is allemaal van voor mijn tijd :p

Beatje
30 juni 2005, 20:52
Dat word googleen ivan:cool:

Den Jappe
30 juni 2005, 20:53
T' zou wel kunnen, maar de andere site zijn de leden veel ouder dan jou leden. En die kennen zeker de moderne muziek niet meer die nu nog wordt gespeeld.
Tot tegenstelling van de jongeren die zeer veel afweten van oudere muziek, vandaar...

Ivan
30 juni 2005, 20:59
Ik ben verbannen van google :p

ybr
30 juni 2005, 21:01
Ik zal ne keer mijn cd's van de pre historie moeten boven halen.
Misschien vind ik daar iets op.

Beatje
30 juni 2005, 21:01
Kan niet wachten totdat ik jouw score zie dan hahaha:D

Den Jappe
30 juni 2005, 21:03
mee spelen is belangerijker dan winnen hoor, kom op laat je zeker niet kennen! het is voor de eer van deze site.

Beatje
30 juni 2005, 21:06
Mogen we niet als setje meedoen jappe??

Wie wat wat er dan nog uit komt bij ivan en mij.
vraag 10 weet ik!!!!

ybr
30 juni 2005, 21:08
Mogen we niet als setje meedoen jappe??

Wie wat wat er dan nog uit komt bij ivan en mij.
vraag 10 weet ik!!!!

Die weet ik niet.
Maar ik heb wel al 5 andere antwoorden :D

Beatje
30 juni 2005, 21:10
Worden wij samen een setje YBR???(a)

WhiteWolf
30 juni 2005, 21:19
ik weet nr 18 de bijnaam van de zanger en nr 20 zijn echte naam :D ja t'is niet veel maar ze tellen mee hé :p

ybr
30 juni 2005, 21:57
Ik weet toch al 9 oplossingen van de 20 vragen.
Hopelijk lukt de rest ook nog.

boulle
30 juni 2005, 22:04
Euhh, klein vraagje; hoe komt het dat als ik wil downloaden het progje niet herkend word? Welke software heb ik nodig om mee te kunnen doen aub?
Want ik zou wel mee willen doen....
Thanks en de groetjes!!

boulle
30 juni 2005, 23:08
Voila, ik heb ook mijn duit in het zakje gedaan...en nu maar hopen dat het zo'n beetje geholpen heeft....
Groetjes!!!!

Kapstertje
1 juli 2005, 00:14
Ik denk ongeveer 16 vragen te weten(met hulp van mijn vriend die is nogal goed in dit soort dingen).waarvan 2 de titel maar niet de artiesten.Als ik deze aan mijn schoonvader laat zien,weet hij ze allemaal'dat weet ik zeker dus ik ga eerst nog eens verder peinzen.

Den Jappe
1 juli 2005, 12:18
Wil je als samen spelen met een ander lid dan zal ik beiden dezelfde punten toekennen.
wel even de schuilnamen doorgeven hé.

ciriel
1 juli 2005, 20:21
vraag 12/14/15/19 :help:Help :help: ken ik niet naar waar moet die oplossing gestuurd worden

Den Jappe
1 juli 2005, 20:23
Hier is het adres denjappe (denjappe@telenet.be)

ybr
1 juli 2005, 20:26
Wat is de uiterste datum dat de oplossing moet ingestuurd zijn ?

Den Jappe
1 juli 2005, 20:27
15 juli

ladybird
7 juli 2005, 16:08
de laatste tien verspringen steeds op de foto's

marijn
7 juli 2005, 16:14
ik pak er noppes van :p ik ken slechts 1 antwoord : vraag 20

Den Jappe
7 juli 2005, 17:07
Ja jongens ik denk dat ge slaag zal krijgen hoor

Den Jappe
9 juli 2005, 15:34
Wie nog wil meespelen met de muziekquiz, deze hebben nog tijd tot en met 15 juli.

boulle
9 juli 2005, 19:07
Ik heb mijn bijdrage al geleverd, maar tevergeefs??
Groetjes!!!

Den Jappe
13 juli 2005, 11:15
Antwoorden van de muziek quiz kunnen nog tot 15 Juli opgestuurd worden.
Naar dit adres denjappe (http://<a%20href=)

Beatje
13 juli 2005, 11:22
Hoeveel inzendingen heb je tot nu toe??
Wat ik hoor zijn er best jupilertjes mee bezig maar sturen vervolgens niet in omdat ze te weinig vragen weten.

Zelf heb ik samen met kapstertje gedaan die wist er wel heel veel zou ook nog een optie voor mensen kunnen zijn misschien???

Ik bakte er zelf ook niet zoveel van.

compuchrisje
13 juli 2005, 22:44
Ik doe mee, een tweespan met baronvonkneukel, we kunnen ze net niet allemaal oplossen... Maar misschien vind ik die twee vraagjes nog wel, hihi.

Den Jappe
14 juli 2005, 13:31
De mensen van Ivanhoe hebben tot nu toe nog maar 3 inzendingen gedaan. Ik kan begrijpen dat het iets te moeilijk is, maar meedoen is zeker de boodschap.
Wie niet waagd wie niet wint, en we spelen toch voor ons leven niet hé.
Het geen dat telt is hoeveel punten de website Ivanhoejupiler in zijn totaal zal halen. Dus met velen masaal beginnen opsturen, dan kunnen jullie zeker nog winnen.
Je hebt nog tijd tegen morgen avond, stuur de andwoorden naar mijn adres (denjappe@telenet.be)
Geen emailadressen op het forum gebruik de daarvoor bestemde knop om een emailadres onder tekst te stoppen;) http://www.ivanhoejupiler.be/images/editor/email.gif

Groetjes
Den Jappe

Joky
15 juli 2005, 17:53
Hallo Leden van Ivanhoe of Seniorennet,<O:p></O:p>

Zoals eerder beloofd zal je nu kunnen meespelen met de muziek quiz. We spelen gewoon voor de eer,<O:p></O:p>

Tegen een andere site. Dus raad ik jullie allemaal aan om je beste beentje voor te zetten.<O:p></O:p>

De muziek Quiz via deze link naar mijn site en deze kan je dan downloaden en opslaan Klik hier (http://users.pandora.be/powerpointsannie/muziek%20quiz.pps)<O:p></O:p>

Je hebt dan 14 dagen de tijd om te antwoorden door te sturen.<O:p></O:p>

De sites die tegen elkaar spelen zijn Ivanhoejupiler Tegen Seniorennet.<O:p></O:p>

Elke deelnemer kan 1 maal zijn of haar antwoorden naar mij toesturen <O:p></O:p>

op het volgende adres
geen e-mail adressen op he forum! dit om spam te voorkomen, forumregels nalezen aub <O:p></O:p>

Zet AUB geen antwoorden op het forum of de mailgroep, zo kan het spel eerlijk gespeeld worden.<O:p></O:p>

Ps: Geef wel even je schuilnaam door en voor welke site je speelt Ivanhoejupiler of Seniorennet.<O:p></O:p>

Groetjes en veel succes<O:p></O:p>

Den Jappe<O:p></O:p>

<O:p> </O:p>

<O:p> </O:p>

sorry maar die link werkt hier niet :verlegen:

compuchrisje
15 juli 2005, 18:45
Had hetzelfde probleem, heb via de link gestuurd, vandaar dat ik je een pm had gestuurd, Jappe voor bevestiging. Niet dus. 'k Hoop dat we nog op tijd zijn om het via de normale weg (outlook, hotmail) te versturen, het is dus weg nu, deze keer zeker, hih

baronvonkneukel
15 juli 2005, 19:57
@chrisje,
de mijne is verstuurd, leesbevestiging ontvangen.

Beatje
15 juli 2005, 23:57
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=1V2DCTYI2L3IZ3SBBMT3KUFMGS
Download vanaf deze link dan lukt het wel.
Mocht deze link niet meer werken even zeggen zet ik hem er weer op.

De link werkt niet den jappe.
Vraagje van de leden mogen wij er nog een paar dagen bij???
Omdat de link niet werkte???

:verlegen:

Den Jappe
16 juli 2005, 09:54
Hallo Beaaatje,
Omdat ge da zo schoon vraagd zal ik de datum verlengen voor ons spel tot 20 juli.

Gr....Den Jappe

Beatje
16 juli 2005, 10:11
:bow:

Volgens ons waren er nu 6 leden die ingestuurd hebben natuurlijk veelssssssss te weing nog!!!!!!!!
En Den Jappe heeft ons nog 5 dagen erbij gegeven!!!!
Het is leuk om te doen en nog goeie reclame ook als de mensen van de andere site zien dat wij ons best doen.
Zoek anders iemand op die met jouw samen wil doen want ook dat mag van Den Jappe en 2 weten er meer als 1.
Succes Jupilertjes doe je best!!!!(y)

Den Jappe
16 juli 2005, 10:47
Waarom zou dit niet mogen hé, alle puntjes die we samen sprokelen tellen mee.
speel je met een partner samen, dan krijg jij en je partner elk dezelfde punten.
Dus dit kan tellen hé
Gr...Den Jappe

baronvonkneukel
16 juli 2005, 19:35
Supernanny's van Ivanhoejupiler laat u niet kisten, insturen die hap!!!!

Den Jappe
16 juli 2005, 20:58
Ik mag het eindelijk niet zeggen, jullie hebben nog steeds wat punten te kort om te winnen. Dus hoe meer inzendingen er nu nog komen, hoe beter ieder punt kan tellen.

ybr
17 juli 2005, 00:51
Hallo Beaaatje,
Omdat ge da zo schoon vraagd zal ik de datum verlengen voor ons spel tot 20 juli.

Gr....Den Jappe

Bedankt Den Jappe om de datum te verlengen.
Ik ga direct mijn oplossingen inzenden.
Ik weet wel helaas niet alle oplossingen.

Den Jappe
21 juli 2005, 10:23
Hallo hier kan je de uitslag vinden van de spannende muziek quiz Klik hier (http://blog.seniorennet.be/powerpointsannie/)
Bedankt om mee te spelen

GuntherS
21 juli 2005, 11:00
Proficiat aan de leden die mee hebben gedaan, het team van Ivanhoejupiler heeft gewonnen staat er.
Mooi zo (y) :D

Beatje
21 juli 2005, 11:47
:clap: Jaaaaaaaaaa ivanhoejupiler team heeft gewonnen:D

Den Jappe bedankt voor je leuke kwis en al het werk wat je ermee gehad heb.(y)

Den Jappe
21 juli 2005, 11:50
Eergisteren was het een gelijke stand tussen de twee site's, maar Schana heeft net op tijd haar antwoorden opgestuurd.

compuchrisje
21 juli 2005, 17:36
Thx schanaaaatjeee!!!! BARON!!!! goe gedaan van ons hé!

ghost
21 juli 2005, 18:29
Zeer mooi gedaan mensen , yes whe won (y) (y) :thx :thx :thx :geest

woepi
21 juli 2005, 18:34
(y) proficiat aan het ivanhoejupiler team (y)

http://www.demooisteanimaties.com/feest/div003.gif http://www.demooisteanimaties.com/feest/div004.gif

schana
21 juli 2005, 19:06
hoi hoi hoi ivanhoejupiler heeft gewonnen :geest :geest :geest en idd chrisje goed gedaan(y) en de andere:)

mamsie754
21 juli 2005, 19:11
Den Jappe Ik Kan De Pagina Niet Openen.
Hij Kan Het Niet Vinden Zegt Hij.
Wat Moet Er Nu Gebeuren,

Kapstertje
21 juli 2005, 19:46
Ik dacht er meer goed te hebben (a) ,maar maakt nu toch niet uit :D hoera,hoera,hoera,voor de jupilertjes(y) :geest :geest :geest :clap: :clap: :clap: :dronken

Norke
21 juli 2005, 21:26
Proficiat aan iedereen die meedeed..:D

Den Jappe
21 juli 2005, 21:32
Hallo Mamsie 754
Gewoon op klik hier (http://users.pandora.be/powerpointsannie/Hallo%20Muziek%20liefhebbers.doc) klikken

Gr....Den Jappe

mamsie754
22 juli 2005, 12:43
knap aan diegene die mee speelde ,spijtig voor mij dat ik hem gemist heb

baronvonkneukel
25 juli 2005, 20:32
Yes, iedereen gefeliciteerd.

Sille
25 juli 2005, 23:07
jupa dikke proficiat van den sille ;)
mooi gedaan computerchrisje & baron maar de andere ook he

g_man
25 juli 2005, 23:20
Dikke proficiat aan de verdedigers van Ivanhoejupiler ! :) ;)