Volledige versie bekijken : Uploaden website

fredski
30 juni 2005, 22:15
Hallo

Sedert een week heb ik problemen om mijn website on line te krijgen. Tijdens het uploaden krijg ik steeds de volgende venster te zien.
"Er is geen webserver gevonden op users.skynet.be op poort 21. Controleer of
de webservernaam geldig is en of de proxy instellingen goed zijn ingevuld.
Als u zeker weet dat alles juist is, is de webserver mogelijk tijdelijk
buiten dienst".
Heb reeds alles dubbel gecheckt en frontpage 2003 opnieuw geinstalleerd en ook het programma WS_FTP95. Alles is correct ingevuld. users.skynet.be, login en paswoord. Kan sevice pack2 er iets mee te maken hebben? Bij skynet zijn er geen problemen met hun status. Wie kan mij helpen?

avc1958
1 juli 2005, 11:09
zit je op ftp/users.skynet.be met login en paswoord bezig
of http/users.skynet.be met login en paswoord ?
heb ook eens via ftp site ge geupload , doch deze verscheen niet op het net

bij mijn vriend heb ik ook al dit probleem gehad , skynet ???? effe bellen naar die mannen

veel succes

fredski
1 juli 2005, 15:52
Ik werk met ftp/users.skynet.be. Heb gebeld naar de helpdesk maar daar zeggen ze om een mail te sturen. Antwoord op de mail was niet bevredigend. Als ik upload dan krijg ik in frontpage dat hij upload naar ftp/users.skynet/%2f. Heb reeds het gene die teveel is weggelaten maar het helpt niet. Als ik upload via mijn ftp_WS dan krijg ik een fout melding van een "port" die staat ingesteld op 21.

Bedankt voor de reactie

depol99
1 juli 2005, 15:55
Hier werkt het zonder problemen met
host: users.skynet.be
(geen ftp.users.skynet.be)

dennisgodderie
6 juli 2005, 11:42
Het probleem kan zijn dat je site die je nu probeert te uploaden de maximum grootte overschrijd. Je mag maar een beperkte grootte uploaden op je skynet webspace.

Kijk eens op je contract van skynet hoeveel je MB je webspace bedraagt en kijk dan eens hoe groot de volledige site is die je wil uploaden.

piwie999
12 juli 2005, 22:37
ik heb dit probleem ook gehad maar iets op gevonden
Ik heb in mijn netwerklocaties een nieuw netwerklocatie toegevoegd met adres ftp://users.skynet.be (ftp://users.skynet.be/)
dan je gebruikersnaam en ww intikken en klaar is kees
je gaat dan in dat netwerk naar website. Je maakt een webpagina en zet deze in die map van website. als je een pagina wil veranderen, gewoon de nieuwe pagina over de oude schrijven. Zo kan je ook grotere bestanden ineens op die netwerklocatie zetten. Dit gaat stukken rapper dan het online zetten bij bv frontpage

dus als je frontpage gebruikt, gewoon een nieuwe pagina erin maken of pagina bewerken, opslaan in mijn webs of my webs en dan de veranderde pagina's en nieuwe pagina's kopieren naar die netwerklocatie van skynet