Volledige versie bekijken : HAMA geheugenkaarten



HEXJUMPER
1 July 2005, 16:06
op ebay win ik veiling voor SANDISK SD 512 MB geheugenkaarten.
ik kontakteer verkoper met vraag wanneer verzending gaat gebeuren als ik zeker ben dat mijn betaling hem bereikt heeft via bankoverschrijving.
de verkoper antwoord mij:

tja de kaarten zijn bij de toldiensten geblokkeert ! invoertaxprobleem blijkbaar.
:close

hij vertelt dan dat om mij te helpen hij de SANDISK vervangen zal door HAMA geheugenkaarten.

nu vind ik dus nergens op internet testrapport noch details van HAMA geheugenkaarten !!
volgens verkoper is dit een geheugenkaart die aangemaakt door SANDISK onder andere merknaam op de markt komt.

wie heeft ervaringen met HAMA geheugenkaart of weet uitleg en testrapporten staan (graag url aub)

:cool:

Marshall
1 July 2005, 21:21
Ga eens te rade bij 'n pc winkel,hier op de site is al eentje te vinden"backoffice" denk ik en zie eens of die er wat van weet van dit soort type kaarten.

Even geduld uit oefenen, tot dat er meerdere leden en mods je van dienst kunnen zijn hier op de site.

mvg Marshall

HEXJUMPER
5 July 2005, 13:01
de situatie is nog BETER geworden...:cool:

ik ontvang vanmorgend de geheugenkaarten...

-sticker HAMA op voorzijde geplakt,edoch gedeeltelijk te zien op kaart gedrukt TOSHIBA

-op achterzijde staat vermeld:
-N723
TOSHIBA
SD-M512
0513TM1820L
MADE IN JAPAN

(crash)

dus...
dit kan onmogelijk echte SANDISK of voor HAMA gemaakte geheugenkaart door SANDISK zijn !
land van oorsprong vermelding moest zijn CHINA en zeker niet JAPAN !

(n)

m.a.w. ik heb 125 EURO betaling gedaan voor een aanbieding (3 x 512 MB) die me echte SANDISK beloofde,met een kluitje in het riet gestuurd met HAMA en ik eindig met (onechte ?) TOSHIBA geheugenkaartjes.

:verlegen: :wtf: :close

ik heb email naar TOSHIBA verzonden met de produktienummers van de 3 geheugenkaarten om opheldering te vragen voor deze zaak...
maar die zullen blijkbaar "zeer pissed" zijn dat ik eigenlijk SANDISK vermeld als mijn favoriete bestellingsitem
:crazy: