Volledige versie bekijken : Kaspersky of Mcafee of Bitdefender



nielsvandesype
1 July 2005, 21:15
Ik zit te twijfelen dacht eerst voor AntiVirusKit te gaan maar na gelezen te hebben op een forum dat hun support bijna niet bestaat heb ik besloten dit niet te kopen. Ik heb veel lof gehoord over Kaspersky en Bitdefender ook van Mcafee. Wat is nu de beste anti-virus van deze 3 , belangrijk is er moet een goede support zijn.

Alvast hartelijk bedankt.

jurgenv
1 July 2005, 21:26
ik gebruik nu NOD32, maar was ook tevreden over bitdefender ;)

jurgenv
1 July 2005, 21:42
moet het ook nog eens op ASO zetten?;)

nielsvandesype
1 July 2005, 21:42
Is nod32 eigenlijk te vinden in de winkels ? Welke zou jij kiezen moest je de keuze hebben tussen Kaspersky en Bitdefender. jurgenv zou je aub kunnen antwoorden op mijn vraag. alvast bedankt voor je antwoord.

jurgenv
1 July 2005, 21:44
NOD32 is te vinden in de winkels, maar ik heb hem gekocht(..) via internet, maar ik vind ze allebei goed, kasperky en bitdefender, persoonlijk zou ik kiezen voor bitdefender ;)

nielsvandesype
1 July 2005, 21:54
NOD32 is te vinden in de winkels, maar ik heb hem gekocht(..) via internet, maar ik vind ze allebei goed, kasperky en bitdefender, persoonlijk zou ik kiezen voor bitdefender ;)
Ik zal wel morgen zien wat ze verkopen. Ik had al wat research gedaan op het internet en daar kwamen nod32 en kasperky als beste uitgevolgd door Bitdefender en Mcafee die 4/5 scoorden. Is er eigenlijk een goede support bij nod32 van Kaspersky weet ik.
@jurgenv: Klopt zit daar ook op aso. Ben daar gestopt met Hijackthis logjes op te lossen zoals je ook al hebt kunnen lezen. Ik bewonder jouw om je kennis van hijackthis. (y)

jurgenv
1 July 2005, 21:57
ja, zoals je gemerkt hebt is hijackthis nog niet zo simpel ;)

nielsvandesype
1 July 2005, 22:08
ja, zoals je gemerkt hebt is hijackthis nog niet zo simpel ;)
Inderdaad, ik laat het aan jouw en andere experts over.

nightraver
1 July 2005, 23:11
Ik heb al altijd norton gebruikr en ben niet van plan dit te veranderen want ben hier zeer tevreden van, en tussendoor ook online scannen bij bitdefender en mcfee.

Grtz Nightraver.

grabber
2 July 2005, 01:34
Ik zit te twijfelen dacht eerst voor AntiVirusKit te gaan maar na gelezen te hebben op een forum dat hun support bijna niet bestaat heb ik besloten dit niet te kopen. Ik heb veel lof gehoord over Kaspersky en Bitdefender ook van Mcafee. Wat is nu de beste anti-virus van deze 3 , belangrijk is er moet een goede support zijn.

Alvast hartelijk bedankt.

Ik zou gaan voor Kaspersky, mcafee vind ik redelijk en bitdefender heb ik nooit gebruikt.

Goldie
2 July 2005, 14:01
k heb al 3 jaar steeds de nwste mcafee en ben er zeer tevreden van, heb bij een vriedn al een jaar altijd de nwxste bitdefender geinstalleerd. Die doet het ook goed. Sinds 2 weken heb ik thuis Kaspersky geinstalled, na 3 jaar mcafee, wou ik eens iets anders. Kaspersky is ook zeer goed, net als Mcafee. Bitdefender is ook goed, maar de lay-out; uitzicht is wat minder.
Om op een post ve vorige te reageren.
Voor die 3 jaar dat ik Mcafee draaide had ik altijd Norton. Heb er toen Mcafee opgezet en meteen na installatie vond ie 3 virussen :s + ik vind Norton pc teveel vertragen bij opstarten.

nightraver
2 July 2005, 16:29
Ik heb 3 jaar mijn pc met norton nog nooit 1 format gedaan en alles vliegt hier razendsnel open :cool: ;)

Volledig mee akkoord Spykiller ik heb ook al altijd norton gebruikt en heb daar ook geen vertragingen mee hoor, ik heb ene keer gehad dat ik een oudere versie wilde instaleren die al verlopen was en dan heb je wel zwaar vertragingen maar als je up to date blijft niet en voor die 50€ dat norton kost.(enkel anti virus dan).
Ik heb ondertussen wel geformateerd maar deze formats hadden niks met een virus te maken bij mij dus ook ni de fout van norton.

Grtz Nightraver.

Some_body
2 July 2005, 16:38
Ik heb al altijd norton gebruikr en ben niet van plan dit te veranderen want ben hier zeer tevreden van, en tussendoor ook online scannen bij bitdefender en mcfee.

Grtz Nightraver.

Ik gebruik ook norton av , en ook geen problemen ( pc wordt wel een stuk trager als ie aant scannen is , maar da vindt ik nie zo erg )
(y)
En eens om de zoveel tijd ( 1 keer om de 14 dagen een online scan bij mcafee );)

Greeettsss Some_body (a)

nielsvandesype
2 July 2005, 20:35
Ik heb mij Bitdefender 8 professional plus aangeschaft omdat ze in de winkel geen kaspersky verkochten.