Volledige versie bekijken : Uitbreiding mailbox hotmail
Konichiwa 11 mei 2005, 22:42 Is dat mogelijk om via een omweg (heb die uitgelegd ontvangen) je mailbox van hotmail gratis uit te breiden nr 250 megabyte ?
Of zijn dat fabeltjes ?
Is beetje te lang om die mail helemaal over te typen...
Als het echt nodig blijkt wil ik dat echter doen hoor. :o
nee het zijn geen fabeltjes,hier is dat gelukt het stond vroeger op deze site hoe je dat moest doen
groetjes jo
Konichiwa 11 mei 2005, 23:01 Ik ga dat zeker ook eens proberen als ik de tijd vin...:D
Al heb ik nie echt 250 nodig.
Al was het maar om bij te leren hé.
Indien het dus nodig is wil ik dat wel eens overtypen om opnieuw te posten ;)
;) wie kan ons helpen !;)
groetjes pilote
http://www.ivanhoejupiler.be/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=770
;)
Baloeke 11 mei 2005, 23:24 Het bestaat inderdaad :p
Heb deze morgen ergens gelezen dat je op de oude versie van ivanhoe kan gaan.
Ben even gaan rondneuzen daar en heb denkelijk je antwoord gevonden
http://www.ivanhoejupiler.be/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=770&highlight=mailbox
Hopelijk kan je het daar vinden ;)
ja maar ik denk dat hotmail het een beetje door heeft want tegenwoordig geven ze alleen maar 25 mb weg
de eerste keer kreeg ik ook maar 25mb maar ik probeerde later eens opnieuw en dan had ik 250mb
Divine_one 12 mei 2005, 19:16 heb het bij een paar mensen gedaan en die kregen ineens 250 mb maar ik heb geen hotmail van 250 mb nodig heb gmail :) bijna 2.5Gb :D:D
Eerst krijg je een maand een account van 25mb , daarna krijg je een mail van hotmail dat je account vergroot is naar 250mb werkt echt :)
piwie999 14 mei 2005, 11:24 vroeger was het in de opties bij je hotmailaccount bij de landinstellingen amerika aanduiden. Je staat kies je Florida en als postcode 33332. Dit zou normaal gezien moeten lukken, maar het kan wel even duren voordat je daadwerkelijk die 250 MB krijgt.
Ze controleren u eerst een beetje, hebben wat tijd nodig enzo om da up te graden.
Konichiwa 17 mei 2005, 23:13 Ligt misschien aan mij,
maar ik betrouw dat zaakske niet echt...
Zijn er nog die er zich wel aan gewaagd hebben ?
Ludanto 17 mei 2005, 23:21 ik denk dat iedereen het zowat heeft gedaan..
is al enkele maanden oud en heb nog niemand gehoord met klachten
ik heb het nu een maand of 3 en geenproblemen mee gehad en ik heb het geweten door een post op deze site dus het zal wel veilig zijn
piwie999 Dit zou normaal gezien moeten lukken, maar het kan wel even duren voordat je daadwerkelijk die 250 MB krijgt.
Ik wacht inmiddels al een half jaar op de 250 MB.....heb nog steeds 25 MB en ook al diverse malen opnieuw geprobeerd :( Maar wie heeft er nu nog 250 MB bij hotmail nodig nu er Gmail is???:D
Blackwidowpage 17 mei 2005, 23:39 Heb het ook 2 weken geleden gedaan, heb al 25mb en ik wacht nog tot het verhoogt word, maar ik heb het niet echt nodig, want ik heb een gmail account van 2203 MB dat word elke dag verhoogt met een paar MB, en het is gratis
de laatste maanden al bij drie personen geprobeerd,25mb,geen probleem,die 250mb schijnt niet meer te lukken,zelfs bij iemand met een volledig nieuwe account.
denk ook dat ze het doorhebben:D
nu ja,25 is al heel wat meer dan die 23mb.
binnenkort hebben we dat gefoefel niet meer nodig. hotmail breidt uit naar nederland en belgië met die 250 mb.
Ché
rommeke 25 mei 2005, 19:56 die truck kende ik al (ik heb op 25mb gezet) bij yahoo is er ook eentje ne truc heb ik gehoord
Konichiwa 25 mei 2005, 20:01 Hopelijk is het waar dat die 250megabyte uitbreidt nr België en Nederland...
in je hotmailaccount kreeg je toch een mail van hen dat het op komst is.
Ché
vince_nys 29 mei 2005, 01:01 Ik heb het geprobeert ....
maar in de handeleiding stond dat het de eerste maand 25 mb is en daarna 250 mb .... ?
Maarja ik heb nu 25 mb das meer dan genoeg maar das al een stuk beter t.o.V 2 mb he ?
Vince,
Om eerlijk te zijn vind ik hotmail absoluut passé. Het is soms echt verschrikkelijk langzaam, ik vind die .net passport irritant en ik krijg toch steeds ongewenste reclame. (nu niet meer want ik gebruik het niet meer)
Bij google kan je gmail gebruiken wat nu ondertussen al bijna 2,5Gb aan mailruimte GRATIS aanbiedt, vliegensvlug is en totaal geen ads of ongewenste mails bevat.
Mijn keuze is snel gemaakt. En als iedereen hotmail gewoon links zou laten liggen dan valt mss wel ne euro aan de overkant dat ze dringend eens iets moeten doen aan hun geldzuchtige service.
AMD
Waar kan ik die uitleg nog krijgen want de links die hier nog op het forum staan werken niet meer!!! :help: :help: Ik zou de account van mijn zus willen upgraden.
Groetjes Jan
Dirkske 29 mei 2005, 11:15 bij mij is het gebleven bij 25 mb. (reeds enkele maanden geleden toegepast die truc) Maar hotmail gebruik ik eigenlijk alleen voor mijn msn en lees ik trouwens ook in via outlook express. zodat ik niet telkens via webmail moet gaan kijken of er nieuwe berichten zijn op hotmail (alhoewel je eigenlijk wordt verwittigd als je inlogd via msn.
http://www.hotmail.com . Vul vervolgens je emailadres en wachtwoord in.
Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". Druk nu op Instellingen.
Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel".
Nu gaan we hier het één en ander in wijzigen.
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332 (4X de 3!)
Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden.
Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels.
2. je slaat je belangrijke mails voor het zeker op. dat je ze niet kwijt geraakt.
3. je gaat naar deze link http://memberservices.passport.net/members...ice.srf?lc%2043
4. je volgt daar de instructies "ik wil iets wijzigen" en klik op " . net account sluiten"
5. druk dan op contact opnemen met hotmail
6. druk paswoord in
7. druk dan op close my account
8. sluit je explorer af.
9. ga dan naar www.hotmail.com en geef je mail adres op en u paswoord
dan zegt hij dat u account terug is geactiveerd.
10. volg dan de instucties voor gratis account.
Resultaat: 25 mb ruimte
25 mb is nog altijd beter dan 2
Je krijgt dan ook nog een mail, waar in staat dat je mailbox nog groter zal worden(250MB) binnen de 30 dagen
deze bedoelen jullie alllemaal
|