Volledige versie bekijken : Texturen

AMD
12 mei 2005, 00:00
Voor de leden die geinteresseerd zijn,

In dit topic post ik regelmatig texturen die je van me gratis mag gebruiken.
Deze kan je importeren in eender welk 3D programma.

Te beginnen met hout texturen (zie bijlage)

Mvg AMD

zariash
12 mei 2005, 00:31
thnx had ik juist nodig om iets te maken in photoshop spaart heel wat werk
:D:D:D:D

Berre
12 mei 2005, 00:55
thx, kan wel eens van pas komen

Norke
12 mei 2005, 16:48
Ik heb ook nog een aantal hout texturen. Maar ik krijg ze niet gepost. Het zijn 65 texturen met een totaal van 45 MB (gerart) Als er geïnteresseerden zijn...

Ik heb ook nog ijzer, oppervlaktes, papiercanvas, steen en wolken...

AMD
12 mei 2005, 16:59
Ge moogt die uploaden naar mijn server als ge wilt.
Ik stuur u de login gegevens.

AMD

Norke
12 mei 2005, 17:44
Thx... Het zijn er een hele pak, hoor... ;)

AMD
12 mei 2005, 18:32
Mercikes.

Als ge er nog hebt, moogt ge nog uploaden naar die map

AMD

schana
12 mei 2005, 18:56
dank je amd kan wel eens van pas komen

Norke
12 mei 2005, 19:51
Is nog niet klaar met uploaden... Over 10 minuten staan ze er allemaal op, denk ik...
dan mag je die gerust aanbieden... ;)

Martijnc
13 mei 2005, 18:48
en waar staan ze nu :p

Norke
14 mei 2005, 18:01
op AMD zijn server... hij zal ze wel weggeven, zeker? :p

AMD
14 mei 2005, 18:29
Dat was idd de bedoeling, maar ik ben ze kwijt door een DOS attack eurohost.
Ik kan niet meer in men server. Dit bericht kreeg ik gisteravond van eurohost:

STONE INTERNET SERVICES System Message:

13/05/2005 09:48 PM
- Server NL1 is currently hit by a denial of service attack initiated by bad scripting by one of our customers on the servers. Technicians are trying to solve the issue. We hope to have the server back this evening.

We thank you for your understanding.

Server NL1 wordt momenteel getroffen door een denial of service aanval veroorzaakt door een onveilig script van 1 van onze klanten. Technici zijn bezich het probleem te verhelpen. We hopen de server deze avond nog terug online te hebben.

Wij danken u voor uw begrip.

En dit bericht kreeg ik deze morgen in men mailbox:

14/05/2005 09:51 AM
- This morning server NL1 started for the second time in 24 hours a customer on the server started to DOS. The offending scripts were injected in an insecure phpBB script. We are trying everything to get the system back up as soon as possble.

Deze ochtend is server NL1 opnieuw getroffen door een DOS die gestart is vanuit een niet beveiligde phpBB installatie van e klant. We doen al wat mogelijk is om het systeem zo snel mogelijk terug te krijgen.

Momenteel geraak ik dus ni meer in men server. Ik hoop dat eurohost een backup heeft gemaakt, anders ben ik alles kwijt inclusief men site maar die heb ik nog ergens in een zipfile steken (hoop ik)

AMD

Martijnc
14 mei 2005, 18:31
oeioei das minder :s

AMD
14 mei 2005, 18:33
Wss heeft iemand een phpBB forum met een onveilige hack geinstalleerd. Nu ligt de nl1 backbone server van eurohost plat en geraak ik nergens meer in.

ghost
14 mei 2005, 18:39
Anders moet norke het met yousendit uploaden en dan naar u sturen :confused:

Martijnc
14 mei 2005, 18:41
dan moet het nog op zijn server :p
we kunen beter effe wachten:p

AMD
14 mei 2005, 18:42
Eurohost moet da maar terugplaatsen. Norke heeft da al allemaal eens geupload en da was in totaal een dikke 200 Mb. Normaal gezien neemt eurohost dagelijks backups dus.
Laten we dus maar het beste hopen,

AMD

jigs
16 mei 2005, 09:40
Voor de leden die geinteresseerd zijn,

In dit topic post ik regelmatig texturen die je van me gratis mag gebruiken.
Deze kan je importeren in eender welk 3D programma.

Te beginnen met hout texturen (zie bijlage)

Mvg AMD
mooi gebaar AMD...

AMD
16 mei 2005, 16:22
mooi gebaar AMD...
Spijtig dat het niet lang geduurd heeft dankzij eurohost :mad:

Morgen ga ik men grieven eens loslaten op die mannen. Het is sinds zaterdagochtend dat men site offline is, en nu al maandag en ik kan er nog altijd niet op. Dit ga ik ze toch eens goed onder hun neus wrijven.

AMD

Norke
16 mei 2005, 16:55
Ze moeten waar maken, wat ze beloven, he? Als het echt niet meer zou lukken, dan kan ik ze later via YouSendIt zenden. Voorlopig laat mijn Telemeterke dat niet toe.

AMD
17 mei 2005, 01:07
Blijkbaar hebben men grieven al gewerkt se. Kheb ze vandaag ne email gestuurt met al men klachten en dat ik morgen aan hun deur zou staan met ne deurwaarder als het niet binnen de 2 uur terug draaiende was.
Een uur later kreeg ik terug een email met de melding dat ze "een upgrade" waren aant doen. Das toch een verdacht lange upgrade van zaterdagochtend tot maandagnamiddag. :p

Op tijd en stond van uw oren maken helpt soms toch wel zulle. Ge moet uiteraard altijd geduld hebben, maar een server 3 dagen offline waar tenslotte heel veel klanten voor betalen, da kan nie door de beugel.

Ma soit, alles draait terug, heb men site terug moeten uploaden en men database terugplaatsen. En da werkt toch al terug. Al men subdomeinen zijn ook foetsie.
Inclusief al het materiaal en projectinfo van men klanten. Dit ga ik ze toch nog onder hun neus duwen.

En als het nog een keer voorvalt, dan pak ik men biezen bijeen en ik ga over naar realroot hosting. Da ze daar maar zeker van zijn.

AMD

Norke
17 mei 2005, 23:54
En dan nog zonder verwittiging? Als het een "upgrade" zou geweest zijn, dan zouden ze dat al lang verteld hebben.

Zijn de textures er nog? ik heb hier ondertussen nog een nieuwe reeks roestvlakken...

AMD
18 mei 2005, 00:34
Ik ben alles kwijt. Kheb men site ook terug moeten uploaden en men database terugplaatsen. Men subdomeinen waar men klanten hun info konden uploaden en al is ook weg. Gelukkig speel ik het altijd op safe en heb ik die dingen al allemaal gedownload en gezipt op men HDD maar toch, ik vind het niet leuk dat ze zoiets doen.
De server is trouwens nog altijd niet terug. Momenteel draait alles nu via een tijdelijke server. En ze hebben maar gewoon de hoofddomeinen over geplaatst naar de tijdelijke server zodat we terug verder kunnen. Daar heb ik vandaag een bericht van ontvangen:

17/05/2005 05:13 PM
- English and French: please scroll down.

Wijzigingen server NL1
------------------------------------------------------------------

Wegens de problemen met NL1 van dit weekend is de machine verhuisd naar:

IP: 85.158.209.83
nameservers:
85.158.209.84
85.158.209.85

U kan nu al ftp'en naar: 85.158.209.83 en plesk openen via: https://85.158.209.83:8443

Wellicht verwijst uw DNS nog naar het oude IP. Even wachten dus met het wijzigen van uw site.

Uit veiligheidsoverwegingen zijn momenteel alle phpBB installaties uitgeschakeld.

De oude server blijft actief tot alle domains naar de nieuwe server verwijzen en we zeker zijn van de kopie op 85.158.209.83.

Gelieve ons te contacteren mocht u iets missen op de andere server.
Indien u speciale instellingen had / een speciale configuratie, gelieve ons te contacteren om deze weer in te stellen.

Leuke boek is dat hé. En ze zijn nog maar pas gewisseld van naam en alles.

AMD

Norke
19 mei 2005, 15:00
Life is a bitch... en hosts beamen dat... :p