Volledige versie bekijken : Vraagje over T630!



GuntherS
3 July 2005, 14:36
Hallo,

Ik ben geïnteresseerd om de Sony Ericsson T630 aan te kopen maar heb als nadeel gehoord dat het geheugen zeer klein is hierin (2Mb).

Maar nu mijn vraag:
Is het mogelijk om alle smsjes en foto's e.d. door te zenden naar je pc zodat je het geheugen van de telefoon kan leegmaken terwijl je eigelijk alles nog op pc hebt staan van smsjes?
(soort Backup eigelijk)

Met vriendelijke groet,
Inspiration.

Clioke16V
3 July 2005, 16:33
Ik heb een T630 en ik ga net eens zien wat jij bedoeld he.

Als ik naar telefoonboek ga kan ik die hele telefoonboek verzenden via infrarood of bleuthoot, dus ik denk als jij een infrarood of bleuthoot ontvanger hebt aan je pc dat je die al zeker kan doorsturen.

en sms weet ik niet, mja ik kom eigenlijk dik toe hoor met die 2 mb geheugen.

Heb soms een dikke 50 - 60 sms'en in staan en dan klaagt die dat gehuegen ( voor sms dan ) bijna vol is. maar als je gehuegen op gsm bijna op is kan je de berichten overzetten op je sim.

Ik ben er heel content van van die T630 en die prijs is ENORM gedaald ik heb de mijne nog 340 € betaald moet je weten en die is nu ongeveer een jaartje oud.

Maar als ik moest kiezen tussen T610 of T630 onmiddelijk de T630 nemen qua schermkwaliteit is die VEEEEEEEEEL beter dan de T610

T610 is LCD en T630 is TFT veel beter zicht.

Ik hoop dat je wat bent met deze info.

Groetjes Clioke

GuntherS
3 July 2005, 16:50
Ja, ik denk dat je me hebt overtuigd ;)
Ik heb nu een nokia 3100 maar die begint het stilaan te begeven, constant simkaartfouten (heb ondertussen al een nieuwe simkaart maar het probleem is er nog steeds) en de batterij gaat niet lang meer mee.

Ik was dus zeer geïnteresseerd in de T630 en denk ook dat ik hem ga kopen.
Over dat smsjes opslaan, ik had horen zeggen ergens dat er niet meer 20 smsjes ingingen en ik heb er iets meer nodig dan dat (zoals jij zei rond de 50 a 60 smsjes is ideaal).

Bedankt voor de info, binnenkort weer een T630 gebruiker bij op de wereld :)

Topic mag dicht beste mensen!

Clioke16V
3 July 2005, 22:17
In ieder geval veel meer dan 20 sms'jes hoor, in de week had ik er 45 in staan ofzo en heb ze toen verwijdert.

hanske321
9 July 2005, 10:13
ik heb bluetooth dongle ik kan alles verzenden zoals foto's muziek games werkt prima !

GuntherS
12 July 2005, 15:31
Ja beste mensen, ik ben vandaag de T630 gaan aanschaffen. (de zwarte)
1ste Indruk: Machtig mobieltje :D
Alles werkt perfect bij het verzenden en ontvangen via pc.
Bedankt voor alle reacties mensen.