Volledige versie bekijken : cd labels

sandro
3 juli 2005, 18:42
kweetnie of dat ik hier juist zit maar wie kan er mij helpen om cd labels te printen, kheb zulke cd labels gekocht maar er staat nergens een merk op die labels en iedere keer als ik zulk een cd label print dan is dat nooit binnen de lijntjes of ze zijn te groot of te klein, kheb daarvoor cd drukkerij kit gebruikt maar je kon daar de maten zelf ingeven maar toch klopt het nog steeds niet:verlegen:

diedie
3 juli 2005, 19:38
:) natuurlijk is het altijd interessant om te zeggen met welk progr. je werkt?

Ik vermoed dat je wel Nero zult hebben dus dan kun je dit gemakkelijk doen met Nero Cover Designer. Begin daar eerst met het openen van de software en kies het juiste papiersoort (file/Paper stocks). Keer dan terug naar het hoofdscherm waar je dan kunt starten met het maken van het inlegvel. (kies File/New in het venster New document en kies in het rechterdeelvenster het soort sjabloon) na OK ziet u een nieuw venster met een aantal tabbladen (de voorkant, achterkant, de insteekkaart en de label)

Nu ivm de cd-hoes afdrukken: het is bekend van het papier van HP dat de pijlen soms de verkeerde richting aangeven. Kies File/Print (het scherm Print opent) en klik daar op Elements - klik op het plusje TemplateAudio_Classic om een lijst te openen met alle elementen van de sjabloon en schakel daar alle selectievakjes in van alle onderdelen die u wilt afdrukken.
Voor de rest alles goed nameten (uw cd-doosje enz) en de maten ingeven in het progr.
veel suc66