Volledige versie bekijken : Volume Verbruik



NickB
4 July 2005, 11:09
Hallow,
Vorige maand zat ik over m'n volume en heb ik bijbesteld en daar ben ik weer overgegaan, nu heb ik 4 dagen niets op de pc gedaan, buite mijn broer die gewoon wat heeft gesurft en er is al tamelijk veel volume opgebruikt (geen nood nog genoeg over voor de moment) maar waar is dat dan heen? (mss met het overschrijden van men limiet?)

Whiteman
4 July 2005, 17:51
laat eens ad-aware lopen en ook je antivirus

freaky005
28 July 2005, 11:57
heb dit meegemaakt bij mijn schoonbroer en heb er zonealarm op geinstalleerd resultaat er waren een paar bepaalde bestand die ervoor zorgden dat er verkeer was ook al deed je niets maar met zonealarm is dit nu in orde gekomen en blijft ze meterke mooi omlaag

compuchrisje
28 July 2005, 18:26
Zijn er geen mappen die je deelt of zo? Je volume wordt niet bepaald door enkel je downloads maar ook de uploads. Probeer eens de details van je dataverkeer op te halen bij je server. Als die jou vreemd overkomen, contacteer je server daarover.

P.S. Luister wel es in je gezin of er geen 'kabouterkes' met je pc spelen, waarvan je nog niks weet.

Ché
29 July 2005, 15:04
sharewae programma's zoals kazaa en skype kunnen hiervan de oorzaak zijn. je stelt immers een deel van je breedbandverbinding ter beschikking van andere gebruikers. dit kan je verbruik zeer snel omhoog brengen.

er bestaan speciale progs die je verbruik continue weergeven. zo kan je zien wie of wat er op dat moment voor verkeer zorgt.

NickB
14 August 2005, 17:14
Kheb het na een hele tijd gevonden, het was inderdaad een download prog ché dat veel van m'n pc uploade... alleen ikzelf wist er nix van..

Thx

Ché
14 August 2005, 17:34
blij dat je de oorzaak gevonden hebt. probeer het nu verder onder controle te houden. :D ;)

jurgenv
14 August 2005, 17:37
shareware progjes zijn trials, die progjes als kazaa zijn p2p progjes ché :p;) :D