alfons
5 juli 2005, 16:08
Ergens op het forum word door ivanhoej uitleg geven over DVDshrink maar dat klopt al niet meer dat was nog met de eerst en die is nergens meer tevinden,nu is 2.2 of 2.3 en die ript naar een folder en dan......???moeilijk heeft er nog iemand de oude die eerts "alles"naar een folder ripte en aansluitent brande met nero.
Wie heeft die nog ?
Baloeke
5 juli 2005, 16:23
Het principe blijft hetzelfde hoor of dat nu 2.2 of 3.2 is
op http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/dvdshrink2.htm vindt je een handleiding voor 3.1
diedie
5 juli 2005, 17:01
:p ik heb al de versies nog en zoals baloeke al aanhaalde het principe blijft hetzelfde
Pilote
5 juli 2005, 17:46
zoals baloeke al aanhaalde het principe blijft hetzelfde
Peter.B
5 juli 2005, 18:25
bij mij vraagt dvdshrink 3.2 in welk een map hij de backup moet plaatsen,daarna begint hij met de backup en op het einde gaat het deurtje open van mijn dvdbrander en vraagt hij om een lege dvd in te steken,deurtje dicht en hij begint te branden ;)
alfons
5 juli 2005, 18:50
:p ik heb al de versies nog en zoals baloeke al aanhaalde het principe blijft hetzelfdezou de eerste versie wel willen maar ze is niet meer beschikbaar.:close
En baloeke,ben daar daar geweest en uit geprint,heb al gebruikt maar snap niet,die oudere brande direkt met nero,dus eerst shrinken verwijderen van over bodige zaken>backup>branden.
Peter.B
5 juli 2005, 18:54
dvdshrink zal vanzelf vragen om een lege dvd in te stoppen
ok thanks good tho now
simba
alfons
5 juli 2005, 19:55
Ok mensen heb die handleiding nog eens goed gelezen en het zou moeten gaan.
Voorlopig dicht.