Volledige versie bekijken : Sitecheck www.la-cocina.be



seotube
11 May 2011, 10:54
Ik ben een maandje geleden een receptensite gestart die zich focust op de Spaanse en Zuid-Amerikaanse keukens. Naast de recepten kan men ook restaurants terugvinden van de desbetreffende keukens in Vlaanderen, binnenkort ook Nederland.

Mijn doelgroep is in feite iedereen die houdt van Spaanse of Zuid-Amerikaans koken of diegene die het eens willen uitproberen.

Bekijk hieronder de website:
Spaanse en Zuid-Amerikaanse keuken (http://www.la-cocina.be/)

Alvast bedankt voor de reacties :)

seotube
13 May 2011, 10:05
Jammer dat er geen feedback komt.

salmax
13 May 2011, 13:32
ik vindt de site echt mooi hij staat hier al bij favorieten.
als je bij een catogorie kiest vindt ik het duidelijker als bvb broodjes grijze achtergrond heeft bij kiezen
voor de rest heb ik geen opmerkingen.

eplerra
13 May 2011, 14:47
Mooie site, met een duidelijk overzicht van de Z-Amerikaanse keuken, bijna een naslagwerk! Ook de opbouw vind ik OK, met wel programma werd deze site gemaakt?

seotube
13 May 2011, 15:53
Bedankt voor de reacties.

De volledige website is gemaakt in CakePHP met combinatie van JQuery.
Ik heb ook enorm rekening gehouden met de SEO normen.

butskristof
13 May 2011, 16:58
Heel mooie website seotube!
Wel 1 (kleine) opmerking, het is "categorieën", niet "categorien".
Verder is de website echt dik in orde, mooi gedaan!

Mvg,

roeba123
13 May 2011, 17:43
Mooi gedaan seotube!
Nu had ik enkele kleine bemerkingen, die ik persoonlijk zou aanpassen. Zie het wel als positieve kritiek hé want ik wil je website enkel maar aangenamer maken voor de bezoekers.

1. Als je via de linkerkolom "recepten" een categorie aanklikt bv. Argentijns-rijst ; dan krijg je een overzicht van maaltijden.
Tot hiertoe alles dik in orde. Maar als je nu op een recept klikt dan kan je niet meer terug naar dit overzicht... Of in ieder geval die knop vind ik toch niet.
Dus hier zou ik toch nog ergens een knop voorzien om terug te gaan naar het overzicht waar je in bezig was.

2. De sorteerfunctie van de overzichten vind ik zeer leuk! Maar ik zou sorteren op "datum toegevoegd" vervangen door "moeilijkheidsgraad".
Ik denk namelijk dat de meeste mensen die jouw site zullen bezoeken, niet echt interesse zullen hebben in wanneer het werd toegevoegd, wel eerder in de moeilijkheidsgraad.


Het zijn maar kleine dingetjes die ik denk dat je site misschien toch wat kunnen helpen, je doet ermee wat je wil natuurlijk!

mvg
Roeba

seotube
13 May 2011, 18:37
1. Als je via de linkerkolom "recepten" een categorie aanklikt bv. Argentijns-rijst ; dan krijg je een overzicht van maaltijden.
Tot hiertoe alles dik in orde. Maar als je nu op een recept klikt dan kan je niet meer terug naar dit overzicht... Of in ieder geval die knop vind ik toch niet.
Dus hier zou ik toch nog ergens een knop voorzien om terug te gaan naar het overzicht waar je in bezig was.

2. De sorteerfunctie van de overzichten vind ik zeer leuk! Maar ik zou sorteren op "datum toegevoegd" vervangen door "moeilijkheidsgraad".
Ik denk namelijk dat de meeste mensen die jouw site zullen bezoeken, niet echt interesse zullen hebben in wanneer het werd toegevoegd, wel eerder in de moeilijkheidsgraad.

Alvast bedankt voor het bekijken van de website Roeba.

In geval van receptview kan je in feite terugklikken op vlak van type keuken - moeilijkheidsgraad - type gerecht.

Voor die sorteerfunctie op vlak van moeilijkheidsgraad moet ik eens kijken in de code of het mogelijk is.

Binnenkort zal er ook een Facebook login komen zodat de drempel van het registreren wegvalt.

seotube
13 May 2011, 18:39
Heel mooie website seotube!
Wel 1 (kleine) opmerking, het is "categorieën", niet "categorien".
Verder is de website echt dik in orde, mooi gedaan!

Mvg,

Ik ben ervan bewust dat dit een taalfout is maar de code aanvaardt momenteel niet het ë teken. Ik ben nog steeds aan het kijken hoe ik dit kan oplossen.

Bedankt voor de feedback.

compuchrisje
13 May 2011, 23:00
ë= ë

;)

seotube
14 May 2011, 07:57
ë= ë

;)
Bedankt Compuchrisje :-)

Bij deze is het aangepast.

Butterflyice
14 May 2011, 08:43
Je site ziet er goed uit is ook netjes opgebouwd qua code gebruik.
1 ding vindt ik jammer dat je als je in de subnavigatie klikt dat je niet meer weet waar je ben je kan dit oplossen door breadcrums te gebruiken.