Volledige versie bekijken : Foto's online afdrukken



DirkS
15 August 2011, 23:23
Wat is volgens jullie de beste website om een fotoboek te maken?
Ik ben op zoek naar iets met gemakkelijke software + waar de foto's hun kwaliteit behouden.

compuchrisje
16 August 2011, 00:09
Tot hiertoe heb ik enkel ervaring met Kruidvat, maar er zijn meer van die diensten natuurlijk en daar kan ik niks over vertellen. De fotoboeken die ik tot nu toe heb besteld, zijn allemaal prima meegevallen. De afwerking is natuurlijk ook naargelang je eigen wensen (kaft, soort papier, formaat). Ik heb ook enkele poster-collages gemaakt met nog analoge foto's die ingescand waren (hoge resolutie) en die er zelfs beter voorkwamen dan het origineeltje zelf.
Manier van werken: software van Kruidvat installeren. Het uitvoerbestand (koppeling) dubbelklikken en je volgt gewoon de stappen. Je kan je foto's laten thuisbezorgen of zelf afhalen op een locatie die je zelf het meest geschikt vindt.
Ik dacht dat er ook nog ExtraFilm was, maar die naam is onlangs veranderd. De dochter maakt er dikwijls gebruik van, maar vind daar de weergave van foto magertjes vergeleken bij de kwaliteit van de origineeltjes. Dit kan wel te maken hebben met haar vereisten voor die albums.

fryum
16 August 2011, 21:01
ik kan enkel Compuchrisje bijvallen wat Kruidvat betreft.
Een "full-option album" kan aardig prijzig worden.