Volledige versie bekijken : super probleem

nojs
7 juli 2005, 12:03
mijn pc'tje draaide de laatste tijd niet vlot eigenlijk heel traag en ik ben op zoek gegaan naar de oorzaak. als ik alt crtl del druk dan zie ik op de windows taakbeheer als ik een ander venster naar de voorgrond wil halen dat er zich een programma activeert en heel snel weer verdwijnt. dit programma noemt : SysFader. volgens mij is dit de oorzaak dat alles hier super traag gaat. ik hoop dat er mij iemand kan helpen.

greetz nojs :crazy:

brۍht
7 juli 2005, 12:15
Misschien kan dit je helpen:
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=23448&pid=195378&st=0&#entry195378
Ik heb eens gegoogled en dit gevonden anders eens het zelfde doen (bij google gewoon sysfader ingeven) er staan enkele andere forums met mensen die hetzelfde probleem als jij hebben. Misschien kunnen deze je helpen. Hoewel van wat ik heb gelezen zijn er niet veel mensen die dit probleem kennen, kunnen oplossen of van gehoord hebben.
Misschien kun je wat vinden bij google.
Veel geluk.

slicky
7 juli 2005, 12:22
plaats anders ens een hijackthis logje hier op de site

hier kan je zien hoe je dit moet doen;)
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=37

de experts onder ons zullen u wel kunnen helpen:p

nojs
7 juli 2005, 13:19
wat is dat een hjt logje? :p domme vraag waarsch

woepi
7 juli 2005, 13:21
lees dit eens;)
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=37

nielsvandesype
7 juli 2005, 14:47
Wat je om te beginnen al kan doen is om het proces Sysfader te beeïndigen in taakbeheer. Want dit zeker een vorm van malware.

diedie
7 juli 2005, 15:02
SysFader
Is een deel van het systeem dat de overgangseffecten controleert op het bureaublad zoals in- en uitfaden, doorzichtig maken van een pagina enz. m.a.w. al de fantasietjes van Windows.
Wanneer I.E. gebruik wil maken van de overgangseffecten komt het proces tot leven onder een dll nl. browseui.dll
Schakel al de overgangseffecten of die ermee te maken hebben uit via internet Explorer - extra - internet opties - geavanceerd en dan onder de rubriek surfen het nodige uitvinken
Toepassen en herstarten
mvg,

J.W.
7 juli 2005, 18:03
mijn pc'tje draaide de laatste tijd niet vlot eigenlijk heel traag en ik ben op zoek gegaan naar de oorzaak. als ik alt crtl del druk dan zie ik op de windows taakbeheer als ik een ander venster naar de voorgrond wil halen dat er zich een programma activeert en heel snel weer verdwijnt. dit programma noemt : SysFader. volgens mij is dit de oorzaak dat alles hier super traag gaat. ik hoop dat er mij iemand kan helpen. greetz nojs :crazy:

Hebt u alle updates voor IE geïnstalleerd?
Welke versie hebt u nu? (klik op Help in de menubalk en dan Info)
Indien niet: nu doen en uw probleem is waarschijnlijk weg.

nojs
8 juli 2005, 13:21
ik heb versie 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

en sysfader beindigen gaat niet want het komt er maar efkes op
kdacht eerst dat het aan bluetooth lag want terwijl hij zo traag ging kwam er op kader op om zo een probleemmeldingsemail te versturen dus ... maar het nu gaat bluetooth weer normaal dusja ... kweet het op den duur nie meer

diedie
8 juli 2005, 15:09
;)
nojs sysfader beindigen gaat niet want het komt er maar efkes op
sysfader schakel je uit via internet explorer

J.W.
8 juli 2005, 17:49
ik heb versie 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519

en sysfader beindigen gaat niet want het komt er maar efkes op
kdacht eerst dat het aan bluetooth lag want terwijl hij zo traag ging kwam er op kader op om zo een probleemmeldingsemail te versturen dus ... maar het nu gaat bluetooth weer normaal dusja ... kweet het op den duur nie meer
Symptomen

Wanneer u een e-mailbericht opent, dit e-mailbericht sluit, een ander e-mailbericht opent en vervolgens het eerste e-mailbericht weer opent, wordt een foutbericht van de volgende strekking weergegeven:
SysFader: Msimn.exe - Toepassingsfout: De instructie op '0x77ec83c4' verwijst naar geheugen op '0x00400067'. De leesbewerking op het geheugen is mislukt.

Msimn.exe heeft fouten gegenereerd en wordt gesloten door Windows. U dient dit programma opnieuw te starten.

Opmerking Wellicht moet u deze procedure enkele keren herhalen voordat het foutbericht wordt weergegeven.

Oorzaak

Dit probleem kan optreden als u een e-mailbericht ontvangt dat niet het veld Van maar het veld Afzender bevat.
Oplossing

Microsoft heeft nu een ondersteunde hotfix voor dit probleem beschikbaar gesteld. Deze hotfix is echter alleen bedoeld om het probleem te verhelpen dat in dit artikel wordt beschreven. Voer de hotfix alleen uit op systemen waarop dit specifieke probleem zich voordoet. Deze hotfix moet wellicht extra worden getest. Als u geen ernstige hinder van dit probleem ondervindt, raadt Microsoft u daarom aan te wachten op het volgende service pack voor Internet Explorer 6 waarin deze hotfix is opgenomen.

Als u dit probleem direct wilt verhelpen, kunt u contact opnemen met Microsoft Product Support Services om de hotfix te verkrijgen. Een volledige lijst met telefoonnummers van Microsoft Product Support Services en informatie over kosten van ondersteuning vindt u op de volgende Microsoft-website: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;%5Bln%5D;cntactms&FR=1 (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;%5Bln%5D;cntactms&FR=1)
Opmerking In speciale gevallen kunnen kosten die normaal verbonden zijn aan ondersteuningsoproepen, worden geannuleerd als een medewerker van Microsoft Product Support Services van mening is dat een specifieke update de oplossing van uw probleem is. De normale ondersteuningskosten blijven gelden voor extra ondersteuningsvragen die niet in aanmerking komen voor de specifieke update in kwestie. De Engelse versie van deze hotfix heeft de bestandskenmerken die in de volgende tabel worden weergegeven (of recentere kenmerken). De datums en tijden voor deze bestanden worden weergegeven in UTC-notatie (Coordinated Universal Time). Wanneer u de bestandsinformatie weergeeft, wordt deze naar lokale tijd geconverteerd. Als u het verschil tussen UTC en lokale tijd wilt bepalen, gebruikt u het tabblad Tijdzone van het onderdeel Datum en tijd in het Configuratiescherm.

Datum Tijd Versie Grootte Bestandsnaam------------------------------------------------------------02-09-2003 10:09:46 6.0.2800.1256 1.175.040 Msoe.dll</PRE>

Status

Microsoft heeft bevestigd dat dit probleem kan optreden in Microsoft Internet Explorer 6.

diedie
8 juli 2005, 18:34
J.W. Status

Microsoft heeft bevestigd dat dit probleem kan optreden in Microsoft Internet Explorer 6

dus....zoals ik al aanhaalde.....