Volledige versie bekijken : Forumwedstrijd 2012: deel 4



compuchrisje
8 April 2012, 23:02
Forumwedstrijd 2012: deel 4


https://vorming.minatica.be/wedstrijd/Image2.png (http://www.minatica.be/forms.php?do=form&fid=12)

Gezocht: vierde kandidaat

Nee, niet om te kaarten, maar wel om samen met Vincent, PeterN, Koshke en een reserve-kandidaat te dingen naar één van de prijzen die Boek&Soft (http://www.boekensoft.com) ter beschikking stelt.

In deze vierde en laatste voorronde mag iedereen die actief lid is gedurende 3 maand deelnemen, ongeacht of hij of zij niet bij de kanshebbers is geraakt de vorige ronden. Opnieuw wordt één winnaar gefilterd die de volledige oplossing inzendt of de perfectie het dichtst benadert.

De 5e finalist wordt uit de 4 reeksen gefilterd op basis van de samengetelde resultaten. Deze 5 starten vanuit een gelijkwaardige positie om te dingen naar één van volgende prijzen:

5e plaats: Microsoft muis WIRED OPTICAL, Comfort mouse 3000 (usb) (http://www.boekensoft.com/index.php?p=toebehoren&action=detail&id=149556)
4e plaats: SD CLASS 10, 08Gb SDHC Extreme memory card (30Mb/sec) (http://www.boekensoft.com/index.php?p=toebehoren&action=detail&id=149829)
3e plaats: Lapdesk, Cooling pad N120 (http://www.boekensoft.com/index.php?p=toebehoren&action=detail&id=148268)
2e plaats: MP3 Deluxe v17 NED (http://www.boekensoft.com/index.php?p=software&action=detail&id=148909)
1e plaats: Logitech toetsenbord CORDLESS, K750 wireless SOLAR keyboard (usb) AZERTY (http://www.boekensoft.com/index.php?p=toebehoren&action=detail&id=148631)


Bij een ex-aequo zullen extra vragen worden gesteld. Pas als daar nog een gelijke stand komt, zullen de resultaten van de voorronden meetellen. Wees gerust, we hebben wel een stelletje extra vraagjes klaarliggen! ;)

Wie heeft deelgenomen maar niet bij de winnaars hoort, kan nog altijd supporteren voor zijn favoriet in de Lounge onder het off-topic deel van dit forum. Ook hier valt er iets te winnen.

Crewleden kunnen wel deelnemen aan deze wedstrijd, maar helaas niet delen in de prijzen; ook familieleden van de crew vallen uit de boot.

Deze ronde blijft, net als vorige, minstens 2 weken open. Inzendingen moeten binnen de 14 dagen na publicatie ingestuurd zijn voor 24 uur. Latere inzendingen worden als nietig beschouwd.
Men mag meerdere pogingen doen om deel te nemen, maar enkel de laatste wordt als geldig beschouwd.

Startdatum voor deze ronde: zondag 8 april 2012. Ten laatste inzenden op zondag 22 april 2012 voor 24u.
Voor deze wedstrijd gelden algemene regels (http://www.minatica.be/faq.php#wedstrijd).

Om geldig deel te nemen, wordt ook gevraagd om een reactie te plaatsen na deze mededeling.

salmax
9 April 2012, 02:05
heb het ingevuld waarschijnlijk wel 1 fout

de laatste

Baloeke
9 April 2012, 21:25
Laat ons hopen van niet Salmax

salmax
9 April 2012, 21:40
Ik hoop het ook maar ja anders meedoen is ook al iets en verbeterd het zoekwerk en ge leert nog bij dus winnen doe ik alvast.

Obsessed
10 April 2012, 12:14
Ben ook nog eens sympathiek geweest :p

slicky
10 April 2012, 19:08
Bijdeze dan ook maar weer mijn kans gewaagd
hoe zit het met een exeqo??
is het de tijd van inzending die dan telt?

alvast weer bedankt voor deze mooie wedstrijd!!

man en de nostalgie met die namen van de ereleden :good:

twas weer eens leuk om de namen van vroeger(en nu) eens terug te zien en horen

Baloeke
10 April 2012, 22:39
En het zijn er vele he slicky ;)

slicky
11 April 2012, 06:18
hoe zit het met een exeqo??
is het de tijd van inzending die dan telt?

Kheb weer niet goed gelezen hé, denk dat er dan toch extra vragen zullen komen!!



En het zijn er vele he slicky ;)
ja 't is de moeite hé
ze worden allemaal groot hé, of ze hebben een job of gewoon gebrek aan tijd.
ik weet ook dat er veel tijd in kruipt in het modereren(of hoe zeg je dat) van een forum.
maar die mannen/vrouwen hebben dat één voor één héél goed gedaan.
en de crew van vandaag is ook héél goed bezig :good::bow::D

keep up the good work(y)

Vincent
11 April 2012, 11:22
Sorry, maar ik pas, ken er nagenoeg geen van,van voor mijn tijd.

Phil O'Sophe
11 April 2012, 17:30
Ingevuld en verstuurd. Resultaat? ... Wie leeft zal zien !

PeterN
12 April 2012, 23:16
Nog eens geprobeerd;)
Met de woordzoeker wel wat problemen gehad op het laatste. Er zijn korte namen bij die je op meerdere plaatsen kan plaatsen, maar dat merk je snel genoeg aan de overgebleven zin :)
Bedankt aan crew en sponsors (y) en dat de beste mag winnen.

Baloeke
12 April 2012, 23:40
Die korte namen hebben wij niet gekozen he Peter ;)

Vincent
15 April 2012, 15:53
Heb toch maar geprobeerd. ( wegens uitblijven andere deelnemers :cry:).

compuchrisje
15 April 2012, 22:31
Ook sympathiek Vincent (y)

compuchrisje
16 April 2012, 23:14
Het is niet verboden om nog eens je kans te wagen. Wie nog geen poging heeft gedaan, ga je gang! :good:

Koshke
21 April 2012, 16:38
Dank je wel aan iedereen die hier heeft meegedaan en vooral aan de opstellers van de vragen, wat een job.
Even dacht ik geen tijd te hebben om deze 4de editie te beantwoorden, had echt tijdnood deze keer, maar het is dan toch uiteindelijk gelukt. De woordzoeker gaf inderdaad problemen, een korte naam komt 2 x voor. Toch hoop ik dat mijn zin juist is en de naam van het ontbrekende erelid, wie weet... Ik ben niet zeker hier. Heb ze trouwens ook niet allemaal gekend.

Koshke
21 April 2012, 16:40
Tja, ik merk het al, de naam van het ontbrekende erelid is fout.....
Oh, wat heb ik moeilijkheden op hier op het forum te geraken...

Peter.B
21 April 2012, 19:05
heb een poging gedaan.


aan de opstellers van de vragen, wat een job. inderdaad,amaai :good::good::good:
en natuurlijk aan de sponsors, heel erg bedankt :good::good::good:

Vincent
22 April 2012, 09:28
Foutje verbeterd.

compuchrisje
23 April 2012, 00:09
Dat was dus ronde 4. Na het bekijken en vergelijken komt hier straks de vierde finalist op het lijstje en zal de vijfde worden gezocht onder de best presterende van de afgelopen 4 delen.
Aan alle deelnemers, bedankt om even de tijd te maken om aan deze niet zo makkelijke wedstrijd mee te doen. :good::bow:

slicky
23 April 2012, 06:08
hmmm

denk toch dat er een extra vraag zal moeten gesteld worden.

nogmaals bedankt voor het op poten zetten van deze wedstrijd.

compuchrisje
23 April 2012, 22:42
Zodra ik van Obsessed weet dat hij zijn stukje nodige data heeft ontvangen, post ik hier de resultaten.
Niet vergeten te eten en te slapen ondertussen hoor!

Baloeke
23 April 2012, 23:39
hmmm

denk toch dat er een extra vraag zal moeten gesteld worden.

nogmaals bedankt voor het op poten zetten van deze wedstrijd.

Die zijn voorzien Slicky heb er een stuk of 6, kan dus nog kiezen welke ;)

slicky
25 April 2012, 20:45
en the winner is..................:eek::wall::wall::wall::wall:: wall::wall::wall::lol::shocked::evil::wall::thx:

amaai kheb geen nagels meer over :D:drunk::crazy: :crazy::rofl:

compuchrisje
25 April 2012, 22:29
Resultaat Forumwedstrijd 2012 deel 4

We hebben onze vierde finalist!
Hoera voor Slicky, want dank zij zijn onverminderde vasthoudendheid is hij er eindelijk in geslaagd om zich ook te plaatsen voor de eindstrijd.
In deze ronde blonk slechts één deelnemer uit door een superscore, met alle goede antwoorden op de vragen, een correcte woordzoeker en de nagel op de kop bij de schiftingsvraag.

Helaas moeten we deze ongeluksvogel diskwalificeren, vermits hij zelf een flink deel van de vragen in deze wedstrijd heeft bij elkaar gesprokkeld. Phil O'Sophe heeft echter telkens zijn formulier trouw ingestuurd en heeft de hele wedstrijd op de voet gevolgd. Behalve hij, werkten ook Baloeke, Rosty en ikzelf de vragen uit. Aan Baloeke valt de eer voor de woordzoekers, een niet te onderschatten klus.

Bedankt voor de hulp allemaal. Ook Obsessed krijgt zijn pluimpje, omdat hij deze forumwedstrijd extra diepte gaf met zijn goktent. De hardste strijd is nu gestreden, we kunnen nu alle deelnemers terug aan de startlijn zetten voor de eindsprint, waarbij ze allemaal gelijke kansen maken op de hoogste prijs. Slechts bij een ex aequo worden extra vragen afgevuurd. Pas als dat niet voldoende is, tellen de resultaten van de voorronden.

Koshke, PeterN, Slicky en Vincent moeten nog het gezelschap krijgen van een vijfde concurrent.
Op basis van de tweede beste resultaten in de voorronden is dat geworden ....
SALMAX!!
Een dikke proficiat, Slicky en Salmax! :good:

De vragen met de juiste antwoorden:

Ronde 4
1)Wie waren de eerste Spyware Slayers/Moderator op Minatica?
b) JurgenV en Beamerke

2) Welke muziekbestanden kan je insluiten in je powerpoint?
b) Wave

3) Wat is de titel van les 12 in het forum Photoshop
c) Foto in stukjes snijden

4) Het teken apestaart (@) kon niet meer getypt worden. Welke toetsencombinatie was de juiste in één van de antwoorden?
a) Alt + 064

5) Wie werd op 29 september 2011 nieuw lid bij Minatica?
c) Pi3tOr

Woordzoeker
MINATICA DANKT AL DEZE PERSONEN VOOR HUN JAREN LANGE INZET

Schifting: In bovenstaande woordzoeker ontbreekt 1 naam. Welke?
Nostradamus

Proficiat aan allen en dank u voor de deelnemers die helaas buiten de prijzen vallen voor de enthousiaste inzet.
Ons vijftal zal zich nog even moeten buigen over een vragenronde om één van onze prijzen te bemachtigen, ons verstrekt door Boek&Soft (http://www.boekensoft.com).
5e plaats: Microsoft muis WIRED OPTICAL, Comfort mouse 3000 (usb)
4e plaats: SD CLASS 10, 08Gb SDHC Extreme memory card (30Mb/sec)
3e plaats: Lapdesk, Cooling pad N120
2e plaats: MP3 Deluxe v17 NED
1e plaats: Logitech toetsenbord CORDLESS, K750 wireless SOLAR keyboard (usb) AZERTY

In de loop van de week zal het laatste deel van de wedstrijd gepubliceerd worden. De kandidaat-winnaars worden verzocht om de nodige gegevens via PM naar mij te versturen, zodat Boek&Soft kan zorgen dat de prijzen op het juiste adres terecht komen. Als wederdienst vraagt Boek&Soft ook om (vrijblijvend) het mail-adres mee te geven, dit gebeurt enkel met uw uitdrukkelijke toestemming.

Wie deelnam bij de goktent van Obsessed, moet nog even afwachten tot Obsessed alle gegevens op een rijtje heeft.

PeterN
25 April 2012, 22:43
Proficiat Slicky en Salmax(y)
Maak jullie borst maar nat voor de eind sprint :)

Baloeke
25 April 2012, 22:52
Proficiat aan de 5 winnaars. Nu is het tussen jullie strijden voor de finale plaats. Veel succes voor de finale

salmax
25 April 2012, 23:27
Was blij verrast ik nu met vijf aan de laatste rechte lijn mag staan.
De 4 andere deelnemers zijn wel niet de gemakkelijkste kandidaten om van te winnen toch ga ik proberen in de 5de ronde een goede plaats te veroveren.
Ook een dankwoord aan Phil O' Sophe,Baloeke,Rosty,Compuchrisje,Obsessed die mee werkte aan het opstellen van deze 5 ronden lijkt mij een zware klus en niet iedereen gegeven of ik zou het toch niet kunnen.
Ook aan de sponsor dank voor de mooie prijzen.
Aan alle deelnemers die meededen tof jullie jullie kans waagde.
Aan de winnaars doe alle jullie best.
Slinky ook proficiat met je gewonnen ronden.

slicky
26 April 2012, 06:19
:bow:pff mijn geduld is beloont

man man was dat spannend.
nu eens gaan zien bij off-topic:p:good:

bij deze nogmaals bedankt voor de leuke wedstrijd(y)

Koshke
26 April 2012, 14:39
Zeker heb ik aan Nostradamus gedacht maar voor mij was hij In Memorandum en geen erelid, daarom dat ik hem ook niet vermeld had.... mijn gedachtengang was : als iemand niet meer is, kan hij ook geen erelid zijn.

Koshke
26 April 2012, 14:39
proficiat aan alle winnaars en en makers van de wedstrijd.

Baloeke
26 April 2012, 21:53
Zeker heb ik aan Nostradamus gedacht maar voor mij was hij In Memorandum en geen erelid, daarom dat ik hem ook niet vermeld had.... mijn gedachtengang was : als iemand niet meer is, kan hij ook geen erelid zijn.

Nostradamus is inderdaad geen erelid, maar hij heeft hier op Minatica toch een belangrijke rol gespeeld. Vandaar de schiftingsvraag "In bovenstaande woordzoeker ontbreekt 1 naam. Welke?"

Wij mogen het toch ook een beetje moeilijk maken :p