Volledige versie bekijken : foutmelding bij opstarten

reddevel
8 juli 2005, 20:29
ik heb onlangs norton security van een labtop verwijderd met als besturingssysteem Windows Home. Sindsdien krijg ik bij het opstarten regelmatig een foutmelding van IE zie afbeelding;

http://users.pandora.be/reddevel/allerlei/foutmelding%20opstart.jpg

Kan mij iemand vertellen hoe ik dit kan verhelpen? :cry:
groetjes reddevel ;)

diedie
8 juli 2005, 20:53
:verlegen: al eens geprobeerd met systeemherstel?

Niet gelukt? probeer dan start - uitvoeren en typ sfc /scannow...en steek uw installatie cd in de drive
mvg,

reddevel
9 juli 2005, 08:38
alvast bedankt diedie voor je reactie, maar kan je me even uitleggen wat er dan gebeurd want het lijkt me zo toch wat vaag (ik ben geen expert in deze zaken) en zou toch graag weten wat er de bedoeling van is zodat ik het proces kan volgen?
groetjes reddevel ;)

spruit
9 juli 2005, 09:39
:verlegen: al eens geprobeerd met systeemherstel? mvg,

dan zal norton security er terug opstaan ;)

J.W.
9 juli 2005, 10:50
ik heb onlangs norton security van een labtop verwijderd met als besturingssysteem Windows Home. Sindsdien krijg ik bij het opstarten regelmatig een foutmelding van IE zie afbeelding;

http://users.pandora.be/reddevel/allerlei/foutmelding%20opstart.jpg

Kan mij iemand vertellen hoe ik dit kan verhelpen? :cry:
groetjes reddevel ;)

Heeft niets te maken met IE.
Explorer.exe is beter bekent als VERKENNER.

spruit
9 juli 2005, 10:52
Heeft niets te maken met IE.
Explorer.exe is beter bekent als VERKENNER.

inderdaad

nielsvandesype
9 juli 2005, 11:58
Probeer zoals eerder aangehaalt systeemherstel te gebruiken. Of met je windows cd-rom je pc herstellen.

reddevel
9 juli 2005, 12:25
dank je wel voor al deze reacties. En ik weet dat het eigenlijk niets te maken heeft met norton maar ik krijg die foutmelding sinds ik norton verweiderd heb. En inderdaad als ik een syssteemherstel doe zit ik weer met die norton, en wat het herstel met de cd betreft heb ik nog een vraagje; Blijft na het herstel dan voor de rest alles normaal of verdwijnen er dan nog mappen ofzo?
groetjes reddevel :verlegen:

spruit
9 juli 2005, 12:35
dank je wel voor al deze reacties. En ik weet dat het eigenlijk niets te maken heeft met norton maar ik krijg die foutmelding sinds ik norton verweiderd heb. En inderdaad als ik een syssteemherstel doe zit ik weer met die norton, en wat het herstel met de cd betreft heb ik nog een vraagje; Blijft na het herstel dan voor de rest alles normaal of verdwijnen er dan nog mappen ofzo?
groetjes reddevel :verlegen:

windows bekijkt gewoon welke systeemmappen fouten ofzo vertonen, en herstelt ze dan in de originele versie...bestanden zal je niet verliezen...

reddevel
9 juli 2005, 20:59
hartelijk bedankt voor jullie reacties, ik ga het uitvoeren en hopelijk helpt het om de fout te verhelpen. (y) wordt vervolgd!!!
groetjes reddevel ;)

compuchrisje
10 juli 2005, 04:24
Probeer eerst je register op te schonen, kijk hiervoor naar de topic van Spykiller over het Stappenplan. Norton neemt een deel van de taken van windows over en bij uninstall is die dan soms ook met gedeelde bestanden aan de haal. Als je na herstarten van je pc terug die melding krijgt is het best om je windows te herstellen met de installatie CD van XP erbij.

czk85q
26 november 2005, 14:22
Hallo,

Ik krijg onlangs een foutmelding van zodra de laptop is opgestart,namelijk:

RUNDLL

Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van C:\Windows\System32\NvCpl.dll,NvStartup

Kan mij iemand vertellen hoe ik dit kan verhelpen?

Mvg.

Luc.

diedie
26 november 2005, 19:15
czk85q RUNDLL

Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van C:\Windows\System32\NvCpl.dll,NvStartup

hetgeen jij nu doet is 2 verschillende topics in 1 laten lopen, niet zo interessant. Beter een nieuw topic openen. En ik raad u aan om eens een hijack this te doen in de forum beveiliging
mvg,