Volledige versie bekijken : probeem beeld

orkaan
9 juli 2005, 08:23
:verlegen: hallo zou iemand mij kunnen helpen
ik had problemen met mijn pc mijn vriend heeft het opgelost
hij heeft iets weg gedaan uit mijn computer en nu heb ik geen mooi beeldt meer
ik heb al van alles geprobeert maar het lukt mij niet en veel van en computer
kan ik niet groetjes orkaan

Peter.B
9 juli 2005, 08:39
orkaan ik kan je jammerlijk genoeg niet helpen . :verlegen:
maar hopelijk heb je hier wat uitgeleerd.laat nooit zomaar iemand(al is het een vriend of familie en die zullen het wel goed bedoelen)aan uw pc prutsen.
ge hebt nu de weg naar deze site gevonden,ewel laat u hier helpen met uw problemen door de kraks
en het zelfde voor het installeren van(allesinds spyware,adware en antivirus)programma's.voor het te installeren vraag het eens hier op de site wat ze er van vinden en dan kun je nog altijd zelf beslissen wat je ga doen :)

GuntherS
9 juli 2005, 08:40
Goeiedag orkaan,

Eerst en vooral welkom op dit forum :)

Het probleem lijkt op het eerste zicht dat je drivers van je grafische kaart niet of niet goed zijn geïnstalleerd. Normaal gezien zou je een cd bij je pc hebben gekregen om deze drivers te installeren.
Of als je ons even zou kunnen zeggen welke grafische kaart in je pc steekt, dan kunnen wij je de link geven naar een juiste download.

spruit
9 juli 2005, 09:42
:verlegen: hallo zou iemand mij kunnen helpen
ik had problemen met mijn pc mijn vriend heeft het opgelost
hij heeft iets weg gedaan uit mijn computer en nu heb ik geen mooi beeldt meer
ik heb al van alles geprobeert maar het lukt mij niet en veel van en computer
kan ik niet groetjes orkaan

zou idd handiger zijn om te weten wat er verwijderd is.
RK anders eens op je bureaublad, dan tabblad instellingen, wat staat er dan bij kleurkwaliteit?

nielsvandesype
9 juli 2005, 11:56
Kan je iets meer specifieker zijn met problemen met je beeld :
heb je te grote pictogrammen , verhoog dan eens de resolutie in het configuratiescherm. Lijkt mij sterk dat je drivers voor je 3d-kaart geïnstalleerd zijn. Doe dit eens typ bij uitvoeren dxdiag druk op ok ga dan naar het tabblad beeldscherm onder apparaat zie je welke kaart je hebt. Welke windowsversie heb je ?