Volledige versie bekijken : gsm gebruiken met pda



AMD
9 July 2005, 12:30
Hoi,

Ik heb een probleempje met men gsm -> pda of omgekeerd
Ik gebruik tomtom5 en er is een optie om te bellen, maar hij zegt steeds kan geen telefoon vinden ondanks dat bluetooth aanstaat en hij wel via men gsm op internet kan.
Weet er iemand hoe ik da kan fixen? ben er al 3 dagen mee aant sukkelen en het wilt ni lukken.
Als er iemand een oplossing weet ofzow, altijd welkom.

AMD

Mattehh
9 July 2005, 21:59
Welke gsm heb je? Enne..ik dacht toch dat je niet op het internet moet kunnen met je gsm om zo via je pda te bellen? Of heb ik het verkeerd.


Groetjes

frankz
10 July 2005, 08:28
Is een optie van tomtom
Moet ge voor betalen (zie tomtom site)

AMD
10 July 2005, 18:58
Is een optie van tomtom
Moet ge voor betalen (zie tomtom site)
Nope, het werkt via bluetooth dus da is volledig gratis.
En ten tweede als het betalend was moest het nog werken want ik heb ook tomtom plus. Dus het maakt ni uit of het betalend is of niet, het moet gewoon werken :p

Kheb nog eens rondgeneusd overal en blijkbaar zijn er nog mensen met zo'n probleem. En het ligt aan een instelling maar niemand kan het blijkbaar vinden.

@Mat: Ik heb ne Sony Ericsson P900 maar da speelt gene rol eigelijk. Zolang em maar bluetooth ondersteund zou moet het werken.

Iemand nog ideeen?

Groetjes AMD

Mattehh
11 July 2005, 18:42
Je zegt dat je bluetooth aanstaat, maar men papa heeft ook bluetooth op zen gsm (nokia) en ik heb alle instellingen al afgelopen.. maar hij vind nooit een ander bluetooth apparaat in de buurt, en ik zet ze alletwee aan :s zelfs al met 2 dezelfde gsms geprobeerd, misschien heb jij dat probleem ook.. Of heb je al eens een andere gsm kunnen raadplegen met bluetooth?

AMD
11 July 2005, 23:02
Je zegt dat je bluetooth aanstaat, maar men papa heeft ook bluetooth op zen gsm (nokia) en ik heb alle instellingen al afgelopen.. maar hij vind nooit een ander bluetooth apparaat in de buurt, en ik zet ze alletwee aan :s zelfs al met 2 dezelfde gsms geprobeerd, misschien heb jij dat probleem ook.. Of heb je al eens een andere gsm kunnen raadplegen met bluetooth?
Kheb ook al eens met een paar collega's geprobeert die een gsm met bluethooth hebben en zelfde resultaat. Surfen op internet lukt wel, maar tomtom vind gewoon geen gsm. En toch ligt het aan een instelling maar wat :crazy: :close

Mattehh
12 July 2005, 17:23
Ja is raar,...dan zou ik het niet weten..Succes met je zoektocht verder...