Volledige versie bekijken : Voip

spruit
9 juli 2005, 13:15
Nu eens niet van wat zijn de voordelen, maar ik had graag eens de nadelen geweten, of mindere ervaringen.

;)

Beatje
9 juli 2005, 13:27
Ben er best heel tevreden mee zelf.
Toch gebruik ik het niet zoveel omdat andere mensen die ik allemaal bel er niet zo van op de hoogte zijn.
En je moet altijd je pc aan hebben.
Wil je mensen uitleggen wat het is hebben de meeste zoiets van jaja dat zal wel en nemen toch niet de moeite om het allemaal eens uit te proberen.
Ik denk dat je een beetje een liefhebber moet zijn om dit allemaal te doen.

spruit
9 juli 2005, 13:29
Ben er best heel tevreden mee zelf.
Toch gebruik ik het niet zoveel omdat andere mensen die ik allemaal bel er niet zo van op de hoogte zijn.
En je moet altijd je pc aan hebben.
Wil je mensen uitleggen wat het is hebben de meeste zoiets van jaja dat zal wel en nemen toch niet de moeite om het allemaal eens uit te proberen.
Ik denk dat je een beetje een liefhebber moet zijn om dit allemaal te doen.

idd, dat gevoel heb ik ook, je bent toch nog afhankelijk van een ander he

Beatje
9 juli 2005, 13:36
Ja en dat is zeker jammer!
Want heb je bijvbeeld skype dan is de geluidskwaliteit en het beeld beter als van mijn msn.
Het leuke van skype is dat je daar ook nog kan chatten ondertussen.
En natuurlijk ook met zijn allen tegelijk.

trebel
9 juli 2005, 14:41
de meeste zijn bang van vernieuwing en zeker als het gratis is,ze zoeken meestal een adertje die er niet is,heb dat promoten stilgelegt want je word behandelt als een alien van een andere planeet.

trebel
9 juli 2005, 14:47
@ spruit,nadelen zijn er niet,ik gebruik skype dagelijks 2 hr,is ideaal om pc probleem van kennis op te lossen,je kunt ze mondelings helpen en uw handen vrij om te tokkelen of koffie te slurpen enz,zelfs gamen online en praten gaat,is rapper dat chaten